نسخه 2017 گوشی گلکسی A5

درز تصاویری از نسخه 2017 گوشی گلکسی A5 سامسونگ

در حالی که این روزها اغلب اخبار بخش گوشی‌های هوشمند گجت نیوز مربوط به قابلیت‌ها و ویژگی‌های پرچمداران بعدی شرکت اپل و سامسونگ است، ساعاتی پیش شاهد درز تصاویری منتسب به نسخه 2017 گوشی گلکسی A5 سامسونگ بودیم.

اگر یکی از طرفداران و علاقه‌مندان سرسخت برند سامسونگ باشید، بدون شک مطلع هستید که این شرکت کره‌ای هر ساله نسخه جدید گوشی‌های محبوب خود را تنها با به‌روزرسانی‌های سخت افزاری محدود و اضافه کردن پسوند نام آن سال به بازار عرضه می‌کند. در همین حال سری گلکسی A که طی چند سال اخیر درآمد سرشاری را برای سامسونگ به ارمغان آورده‌اند، بدون شک با پیروی از خط و مشی سخت افزار قدرتمند و بدنه‌ای فلزی سال آینده نیز به بازار عرضه خواهند شد.

در همین حال اگرچه حدود یک ماه تا پایان سال جاری میلادی زمان باقیست، با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ از هم‌اکنون کار توسعه نسل بعدی این سری را آغاز کرده است؛ زیرا به تازگی تصاویری از نسخه 2017 گوشی گلکسی A5 منتشر شده است.

در صورت تایید صحت این تصاویر، شاهد آن هستیم که در طراحی نسخه 2017 گوشی گلکسی A5 سامسونگ به طور محسوسی از گلکسی اس 7 الگوبرداری شده است. با این حال در قاب پشتی خبری از دوربین بیرون زده و سنسور اثر انگشت نیست. در سوی دیگر گوشی در تصویر از رابط کاربری Grace UX بهره برده که به نظر می‌رسد بر پایه پلتفرم اندروید 7 نوقا توسعه یافته است.

همان‌طور که در جریان هستید سامسونگ تا پیش از این تنها از رابط کاربری Grace UX بر روی گلکسی نوت 7 استفاده کرده، از این رو تصاویر فوق حاکی از آن‌اند که شرکت کره‌ای قصد دارد از رابط کاربری جدیدش بر روی گوشی‌های میان رده سال آینده خود هم استفاده کند و این یعنی آنکه حتی احتمال بازنشسته شدن دائمی تاج وایز نیز وجود دارد.

نسخه 2017 گوشی گلکسی A5

مشخصات احتمالی نسخه 2017 گوشی گلکسی A5

به هر حال از دیگر ویژگی احتمالی نسخه 2017 گوشی گلکسی A5 سامسونگ می‌توان به بهره‌گیری از درگاه یواس‌بی نوع C، اسپیکر به مراتب قدرتمندتری نسبت به نسل قبلی که در کناره دستگاه تعبیه شده، نمایشگری 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، تراشه هشت هسته ای اگزینوس 7870، حافظه رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*