آخرین نسخه بتای iOS 10.2

اپل، آخرین نسخه بتای iOS 10.2 را در اختیار کاربران قرار داد

روز گذشته کمپانی اپل، آخرین نسخه بتای iOS 10.2 (آی او اس 10.2) را در اختیار توسعه‌دهندگان و کاربرانی که پیشتر برای تست این سیستم عامل ثبت نام کرده بودند، قرار داد. با تغییرات اندکی که در این به‌روزرسانی جدید شاهد آنها بودیم، به‌نظر زمان زیادی تا عرضه نسخه نهایی آی او اس 10.2 باقی نمانده باشد.

آخرین نسخه بتای iOS 10.2 با حجم 1.95 گیگابایت منتشر شده است

اضافه شدن والپیپرهای جدید برای آیفون در کنار 72 ایموجی جدید با پشتیبانی از یونیکد 9 (Unicode 9) از ویژگی‌های قابل توجه آخرین نسخه بتای iOS 10.2 به حساب می‌آیند. شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی این ویرایش از سیستم عامل iOS را امکان تایید کردن اطلاعات کاربری مربوط به سرویس‌های ماهواره‌ای تنها برای یک‌بار دانست. در نتیجه کاربران می‌توانند بدون وارد کردن اطلاعات کاربری در اپلیکیشن های مختلف، ویدیوهای آنلاین را به آسانی تماشا کنند.

در کنار اضافه شدن افکت جدید Celebration به اپلیکیشن پیام رسان Messages نیز یک ویجت جدید برای اپلیکیشن Videos در نظر گرفته شده است. به‌علاوه، حل مشکل کرش کردن اپلیکیشن TV و عدم نمایش پیغام “TV is unavailable” در آیپاد تاچ (iPod Touch) و یکپارچه شدن آی تینوز نسخه 12.5 (iTunes 12.5) با 12.5.3 به‌منظور جلوگیری از پاک شدن خوکار محتوای کتابخانه‌ای اپلیکیشن TV، می‌تواند ما را یک قدم به نسخه نهایی آی او اس 10.2 نزدیک کند.

این آپدیت جدید درست 4 روز بعد از انتشار iOS 10.2 Beta 4 در اختیار کاربران قرار گرفته و 1.95 گیگابایت حجم دارد. از آنجایی که مشکلات فنی این ویرایش از سیستم عامل iOS به اپلیکیشن TV مربوط می‌شوند، احتمال انتشار نسخه Beta 6 نیز وجود دارد.

آخرین نسخه بتای iOS 10.2

اگر اپل با همین سرعت انتشار نسخه‌های آزمایشی را ادامه دهد، احتمالا تا چند هفته دیگر شاهد انتشار نسخه نهایی iOS 10.2 به صورت عمومی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. برنامه ای برای حل کرش شدن اپکیشن با نسخه ای جدید که ای او اس 10.2.1 را تحت پوشش قرار دهد معرفی کنید.