معرفی هفت ترفند برای عکاسی با آیفون 7 پلاس توسط اپل

معرفی هفت ترفند برای عکاسی با آیفون 7 پلاس توسط اپل

قدرت و البته راحتی کار، دو ویژگی مهم دوربین آی‌دیوایس‌های تولید شده توسط اپل بوده‌اند و این کمپانی آمریکایی همواره به کیفیت دوربین محصولات خود افتخار کرده و این موضوع را در تبلیغات تلویزیونی و کمپین‌های مخصوص عکاسی با آیفون نشان داده است. حالا با معرفی نسل جدید اسمارت فون های برند کوپرتینویی، مطمئنا کاربران علاقه‌مند به عکاسی می‌توانند اوقات بهتری را سپری کنند و به خصوص عکاسی با آیفون 7 پلاس لذت ویژه‌ای خواهد داشت.

نسل جدید فبلت‌های اپل به دو لنز ویژه مجهز است که علاوه بر قابلیت بسیار مهم زوم اپتیکال که امکان بزرگ‌نمایی تصاویر بدون افت کیفیت را فراهم می‌کند، قابلیت عکاسی پرتره با افکت بوکه را نیز در اختیار عکاسان قرار می‌دهد. این افکت هنگامی که شما در حال تصویربرداری از چهره‌ی دوستان خود و یا یک سوژه‌ی نزدیک به دوربین هستید، پس‌زمینه‌ی سوژه‌ی مورد نظر را به حالت بلوری درمی‌آورد و نمایی عمیق را در تصویر ایجاد می‌کند.

علاوه بر این دو قابلیت، دوربین نسل جدید آیفون‌های اپل دارای بهبودها و ویژگی‌های جدیدی است که کشف و استفاده از آنها می‌تواند منجر به خلق تصاویر فوق‌العاده زیبایی توسط شما شود. به همین دلیل چندی پیش اپل از عکاسان حرفه‌ای درخواست کرده‌ است که ترفندهای خود برای عکاسی با آیفون 7 پلاس را به دیگر کاربران معرفی کنند.

به‌کارگیری هرکدام از این ترفندها در موقعیت‌های خاص می‌تواند کیفیت تصویر نهایی را چند پله افزایش دهد و سطح کارتان را به عکاسان حرفه‌ای نزدیک‌تر کند. شما عزیزان گجت نیوزی می‌توانید منتخبی از این ترفندها را در لیست زیر مشاهده کنید؛ همچنین قابلیت مشاهده‌ی تمام ترفندها به همراه نام عکاس معرفی‌کننده‌ی آنها نیز در این لینک در وبلاگ رسمی Newsroom اپل وجود دارد:

بهترین ترفندهای عکاسی با آیفون 7 پلاس

معرفی هفت ترفند برای عکاسی با آیفون 7 پلاس توسط اپل

  • به سوژه‌های خود نزدیک‌تر شوید و با نزدیک کردن لنز دوربین به آنها، جزییات موجود در تصویر را افزایش دهید.
  • برای خلق بهترین تصاویر پرتره سعی کنید بک گراند را کاهش دهید و با حذف آیتم‌های موجود در پس زمینه، توجهات را به سمت سوژه‌ی مورد نظر خود متمرکز کنید.

معرفی هفت ترفند برای عکاسی با آیفون 7 پلاس توسط اپل

  • سعی کنید تا سایه را پیدا کنید و خورشید را پشت سوژه‌ی مورد نظر خود قرار دهید؛ این‌گونه می‌توانید یک نور بک لایت زیبا و طبیعی را داشته باشید.
  • کاهش میزان درخشندگی تصویر (ِExposure) حتی به میزان بسیار کم، می‌تواند جلوه‌ای سینمایی به نتیجه‌ی کارتان بدهد.

معرفی هفت ترفند برای عکاسی با آیفون 7 پلاس توسط اپل

  • هنگام عکاسی از حیوانات به آنها کمی فضا بدهید. هنگام عکاسی با آیفون 7 پلاس در حالت پرتره (Portrait mode) از لنز تله فوتو استفاده می‌کنید، بنابراین فاصله‌ای معادل ۸ فوت (حدود ۲.۵ متر) را از سوژه‌ی مورد نظرتان حفظ کنید. با آماده کردن کمی خوراکی مورد علاقه‌ی حیوان خانگیتان و تکان نخوردن سوژه از جای خود، می‌توانید بهترین نتایج را در این سبک از عکاسی به دست آورید.

معرفی هفت ترفند برای عکاسی با آیفون 7 پلاس توسط اپل

  • نورپردازی ملایم و پراکنده می‌تواند به تصویرتان کمک کند که سوژه‌ی مورد نظر شما را با جلوه‌ی بیشتری به بینندگان نشان دهند.

معرفی هفت ترفند برای عکاسی با آیفون 7 پلاس توسط اپل

  • برای عکاسی در حالت پرتره، محلی را پیدا کنید که شلوغ و بر‌ هم ‌‌زننده‌ی تمرکز نباشد، زیرا این حالت به خودی خود، تصاویر را با افکتی خاص و با حالتی برجسته نشان می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*