آپدیت اندروید 7 نوقا برای هواوی پی 9 و میت 8 منتشر شد

پس از انتشار خبرها و شایعات فراوان، در نهایت امروز آپدیت اندروید 7 نوقا برای هواوی پی 9 و میت 8 منتشر شد. با گجت نیوز همراه باشید تا جزئیات این موضوع را با یکدیگر بررسی کنیم.

شایعاتی که قبلا منتشر شده بودند، بر این موضوع اذعان داشتند که آپدیت اندروید 7 نوقا برای هواوی پی 9 و میت 8 طی ماه‌های ابتدایی سال 2017 میلادی عرضه خواهد شد. اما امروز متوجه شدیم که این شرکت چینی تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند تصمیم گرفته است تاریخ عرضه این به‌روزرسانی را جلو بیندازد.

هم‌اکنون گزارشاتی از چین به گوش می‌رسد با این عنوان که آپدیت اندروید 7 نوقا برای هواوی پی 9 و میت 8 در دسترس کاربران قرار گرفته است. جالب است بدانید که آپدیت منتشر شده، نسخه بتا اندروید 7 نوقا نیست و در واقع به‌روزرسانی کامل و بدون نقصی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. علاوه بر آن، این آپدیت به شکلی نیست که تنها برای دسته‌‌ای از کاربران به صورت آزمایشی عرضه شود، بلکه برای تمامی کاربران منتشر شده است و نسخه‌ای نهایی به حساب خواهد آمد.

آپدیت اندروید 7 نوقا برای هواوی پی 9 و میت 8 تنها در چین قابل دسترس خواهد بود!

به تازگی نقشه راه هواوی به منظور عرضه آپدیت اندروید نوقا منتشر شده بود. اطلاعات موجود در این خبر حداقل در یک بخش صحت داشتند؛ این که آپدیت اندروید 7 نوقا در این برهه زمانی تنها برای کاربران چینی در دسترس قرار خواهد گرفت و از این نظر محدودیت خواهد داشت. احتمال عدم عرضه جهانی این آپدیت برای دو گوشی مربوطه از سوی شرکت هواوی بسیار زیاد است. در حقیقت کشورها و مناطق دیگر دنیا احتمالا در همان ابتدای سال میلادی جدید آپدیت اندروید 7.0 نوقا را گوشی های هوشمند خود دریافت خواهند کرد.

در هر صورت حالا کاربران چینی که صاحب گوشی‌های هواوی پی 9 و هواوی میت 8 هستند، می‌توانند به ترتیب با دانلود فریمورهای B352 و B552، گوشی هوشمند خود را به نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا آپدیت کنند.

البته کسانی که نسخه بتا آپدیت اندروید نوقا را دریافت کرده‌اند نیز می‌بایست منتظر عرضه و انتشار رسمی نگارش نهایی این به‌روزرسانی برای گوشی هوشمند خود باشند. فریمور نسخه بتا آپدیت اندروید 7 نوقا برای هواوی پی 9 و میت 8 به ترتیب با کدهای B363 و B562 شناخته می‌شوند.

در هر حال باید گفت که هواوی تصمیم گرفته است کاربران چینی را زودتر از موعد مقرر مسرور سازد. اما انگار زمان‌بندی انتشار آپدیت اندروید نوقا برای این دو گوشی تغییر خاصی نکرده است و کاربران این دو گوشی در دیگر بخش‌های دنیا می‌بایست تا ابتدای سال 2017 میلادی به منظور انتشار رسمی به‌روزرسانی مربوطه منتظر بمانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام آقای شاکری یه سوال داشتم من میت 8 مو تو تعطیلات عید امسال گرفتم وقتی روشنش کردم آپدیت اندروید هفت اومده بود. این نسخه بتاست یا نسخه کامل و اصلیه؟ تاریخ انتشارش دقیقا کی هست؟

  2. سلام من اپدیتو ۳ بار دانلود کردم وقتی رستارت میشه که نصب کنه تا یک درصد میره ارور میاره و فرست بوت میزنه.کسی هست کمکم کنه

  3. سلام گوشی من میت8 چرا اپدیت نشده واسه من؟

    • درود
      همان طور که در متن ذکر شده، آپدیت اندروید 7 نوقا برای هواوی پی 9 و میت 8 تنها در چین قابل دسترس خواهد بود.

  4. سلام
    درسته بنده هم دیروز دانلود کردم پی 9 نسخه چین
    دوستانی کهEVA-AL00 دارن میتونن این اپدیت بگیرن

    • من دانلود کرد یک گیگو هشت صد مگ بود ولی وقصی رستارت میشه که نصب کنه تا یک درصد میره بعد ارور میاره.کسی میتونه کمکم کنه.کسی نظری داشت یه ایمیل بهم بفریتید ممنون میشم.danial.mariva@gmail.com