مانیتور Navdy ساخت هارمان سامسونگ

قمار بزرگ سامسونگ بر روی صنعت خودرو؛ مانیتور Navdy با حرکت دست راننده کنترل می‌شود

هارمان، یک شرکت بزرگ تولیدکننده سیستم چندرسانه‌ای اتومبیل‌ها اخیرا از مانیتور Navdy (نودی) رونمایی کرده است که بر روی داشبورد خودروها نصب می‌شود. این شرکت قصد دارد به عنوان بخشی از سرمایه گذاری، سیستم چند رسانه‌ای جدید خود را به صورت مستقیم به خودروسازان به فروش برساند.

سامسونگ ماه نوامبر خبر خرید شرکت هارمن در یک معادله به ارزش 8 میلیارد دلار را رسما اعلام کرده بود؛ این شرکت یکی از برجسته‌ترین و محوری‌ترین شرکت های تولیدکننده سیستم های سرگرمی اتومبیل‌ها است که دیگر باید آن را زیرمجموعه غول کره‌ای دنیای فناوری بدانیم. گفتنیست که مانیتور Navdy ، نخستین محصول شرکت هارمن پس از خریداری توسط سامسونگ است.

شرکت هارمان در یک مصاحبه مطبوعاتی، خبر فروش سیستم چندرسانه‌ای جدید خود به خودروسازان، کانال‌های فروش لوازم صوتی و خودرو  و همچنین چندین شرکت مخابراتی بین‌المللی را در ماه ژانویه سال 2017 اعلام کرد. در زیر می‌توانید نحوه عملکرد مانیتور Navdy سامسونگ را مشاهده کنید.

عملکرد مانیتور Navdy هارمان سامسونگ

  • نودی یک نمایشگر سربالا است که با استفاده از یک پین مغناطیسی بر روی داشبورد خودرو نصب می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از یک پروژکتور که بر روی یک نمایشگر شفاف تابیده می‌شود، اطلاعات مسیر را مشاهده کنید. در اینجا سه گزینه تنظیم ارتفاع متفاوت وجود دارد و شما می‌توانید بسته به میلتان یکی از آن‌ها را برای نقش بستن بر روی نمایشگر انتخاب کنید.

مانیتور Navdy ساخت هارمان سامسونگ

  • شما همچنین می‌توانید از پروژکتور آن استفاده کرده تا به صورت مستقیم شیشه جلویی خودرو را به یک نمایشگر تبدیل کنید.

مانیتور Navdy ساخت هارمان سامسونگ

  • این نمایشگر با اپلیکیشن موبایلی Navdy نیز کار خواهد کرد که از گوگل مپس قدرت گرفته است. این اپلیکیشن قابل دریافت در دو پلتفرم اندروید و آی او اس بوده و می‌تواند به صورت ریل تایم مسیر قابل پیمایش شما را به نمایش بگذارد.

مانیتور Navdy ساخت هارمان سامسونگ

  • اپلیکیشن های مشابه‌ای نظیر Waze نیز می‌توانند از این سیستم چندرسانه ای پشتیبانی کرده تا سریع‌ترین مسیر ممکن را محاسبه کرده و بهترین راه‌ها را برای پیمایش شما انتخاب کنند.

مانیتور Navdy ساخت هارمان سامسونگ

  • این نمایشگر مجهز به چیپ جی پی اس، آنتن، سنسور شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسورهایی برای نمایش جایگاه خودروی شما در مسیر هستند. حتی اگر سرویس‌ها قطع شدند نیز، مانیتور Navdy با تکیه بر جی پی اس و نقشه‌های آفلاین خود می‌تواند خدمات خود را ارائه کند.

مانیتور Navdy ساخت هارمان سامسونگ

  • مانیتور Navdy تنها برای ارائه مسیرهای حرکتی نیست. آن می‌تواند در هنگام زنگ خوردن گوشیتان، شما را مطلع کند. که شما می‌توانید با تکان دادن دستتان آن را تایید کنید.

مانیتور Navdy ساخت هارمان سامسونگ

  • این سیستم همچنین می‌تواند نوشته‌های شما را با صدای بلند برای شما بخواند و با استفاده از سیری یا دستیار گوگل به صورت صوتی به آن‌ها پاسخ دهید.

مانیتور Navdy ساخت هارمان سامسونگ

  • نودی می‌تواند رویدادهای تقویم شما را به نمایش بگذارد و یا اگر آن‌ها را با اپلیکیشن هایی نظیر فیسبوک، اسلک و یا واتس اپ سینک کرده باشید، به شما یادآوری کند.
  • می‌توانید نمایشگر این سیستم را شخصی سازی کنید تا اطلاعاتی نظیر حداکثر سرعت مجاز و یا میزان بنزین را به نمایش بگذارد.

مانیتور Navdy ساخت هارمان سامسونگ

  • نودی با قیمت 799 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*