تصویر گوشی گلکسی سی 7 پرو

تصویر گوشی گلکسی سی 7 پرو در وب‌سایت تنا قرار گرفت

آخرین خبرهایی که از گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 پرو (Samsung Galaxy C7 Pro) شنیدیم، تاریخ رونمایی ازآن بود. به احتمال زیاد این گوشی در ماه ژانویه (دی یا بهمن 95) و همزمان با گوشی گلکسی سی 5 پرو (Samsung Galaxy C5 Pro) معرفی شود. به تازگی جدیدترین تصویر گوشی گلکسی سی 7 پرو به بیرون درز پیدا کرده است.

آخرین روز مهرماه، سامسونگ از گوشی گلکسی سی 9 پرو (Galaxy C9 Pro) رونمایی کرد و حالا قصد معرفی مدلهای دیگری از سری C خود را دارد. در همین راستا، اخیرا گوشی گلکسی سی 7 پرو با شماره سریال SM-C7010 در وب‌سایت TENAA دیده شده است. تصویری که در زیر میبینید، در واقع تصویر گوشی گلکسی سی 7 پرو منتشر شده در این وب‌سایت است.

تصویر گوشی گلکسی سی 7 پرو انتشار یافته در تنا

تصویر گوشی گلکسی سی 7 پرو

گوشی گلکسی سی 7 پرو همانند گوشی گلکسی سی 9 پرو دارای خطوط آنتنی باریک با طراحی جدیدی است که سامسونگ با معرفی سی 9 پرو آن را عرضه کرده بود. همچنین، بدنه این گوشی تمام‌فلزی بوده و اسکنر اثر انگشت در جلوی گوشی و زیر دکمه هوم جا خوش کرده است. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است. بر اساس اطلاعات قبلی لو رفته از این گوشی، سامسونگ گلکسی سی 7 پرو مجهز به صفحه نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، دوربین عقب و جلوی 16 مگاپیکسلی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 626 و 4 گیگابایت رم خواهد بود.

همانطور که احتمالا در جریان هستید، سری C گوشی‌های سامسونگ، به صورت انحصاری در کشور چین عرضه می‌شوند و سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه و فروش آنها در دیگر کشورها ندارد. از این رو به نظر می‌رسد گوشی گلکسی سی 7 پرو (Galaxy C7 Pro) نیز صرفا در بازار کشور چین عرضه شود. البته اگر نسخه آنلاک این گوشی روانه بازار شود، با توجه به امکانات و قیمت آن، احتمالا مدتی پس از عرضه در کشور چین، شاهد خرید و فروش این سری از گوشی های سامسونگ در دیگر نقاط جهان نیز خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*