فناوری یوفوها

آیا نیروی هوایی آمریکا، فناوری یوفوها را در پایگاه نلیس آزمایش می‌کند؟

یکی از معروف‌ترین شکارچیان یوفو (UFO) به نام استیون بارون (Steven Barone)، با انتشار ویدیویی ادعا می‌کند که یوفوها در پایگاه نیروی هوایی نلیس (Nellis) دیده شده‌اند. بارون معتقد است که نیروی هوایی آمریکا در این پایگاه بر روی فناوری یوفوها آزمایش انجام می‌دهد.

استیون بارون، چندین سال است که تمامی فعالیت‌های یوفوها و هر چیزی که مربوط به موجودات فرازمینی باشد را رصد می‌کند. وی در آخرین بررسی‌های خود مدعی شده است که موجودات فضایی، فعالیت زیادی در پایگاه نیروی هوایی آمریکا به نام نلیس دارند.

بر اساس گفته‌های بارون، نیروی هوایی آمریکا تصمیم دارد تا به کمک فناوری یوفوها، مقاصد نظامی خود را دنبال کند و به همین دلیل است که آزمایشاتی را در پایگاه نلیس انجام می‌دهد. پیش از این نیز اسکات وارینگ (Scott Waring)، یکی دیگر از شکارچیان یوفو، گزارش‌‌هایی را مبنی بر فعالیت موجودات فرازمینی در این پایگاه منتشر کرده بود. پایگاه نلیس از حصارکشی‌ها و تدابیر امنیتی بسیار شدیدی بهره می‌برد و محافظت نیروهای امنیتی از آن، به شایعات این چنینی قوت بخشیده است.

فناوری یوفوها

البته تمامی این موارد تنها توسط شکارچیان یوفو گزارش شده و هیچ منبع و سایت علمی آن را تایید نکرده است. اما اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد، فقدان فناوری یوفوها در نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا کاملا مشهود است.

شایعه‌ی آزمایش نیروی هوایی آمریکا بر روی فناوری یوفوها در پایگاه نلیس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. منظورت خیلی مشخص نیست- الان تو قران از سفینه حرفی زده- یا از پرواز-اینکه قران کتابی اسمانی هست درست- ولی شما میتونی هر چیزی رو در معنای دور به هر چیزی نسبت بدی- ان هم خیلی مبهم و بدون اشاره – مثلا افلاطون هم از رسیدن به ادراکات اسمانی و فراتر رفتن از اسمان های معلوم را در تخیلاتش میگنجانده-یعنی افلاطون میتوانسته یک پیامبر الهی باشد- یا اینکه این میتواند بر مسلمان بودن کسانی دلالت کند که ما انها را نجس و کافر می خوانیم و ما چه هستیم خدا میداند-(شاید منظورت به این بیشتر دلالت کند)

  2. قطعا آمریکا راجع به یوفوها تحقیقات کاملی انجام میده وازسالها پیش میخواسته نمونه قابل قبولی از بشقاب پرنده ها رو به منظور پیشبرد اهداف نظامیش بسازه بااینحال من اصلا قبول ندارم که بیگانگان فضایی با اونها در تماسند این فقط یه شایعه در جهت بزرگنمایی قدرت نظامیه درضمن این تصویر به نظرمن سه تا پهباد جداگانه بود.

  3. الان یک آیه از قرآن قرار میدم بازهم عده ای روشنفکر با ادب بهشون بر میخوره. معنیه این آیه که 1400 سال پیش گفته شده مایه شگفتی هیچکس نیست؟!!
    دنیا که فقط لیونل مسی و رونالدو و هزیون گویی های استیفن هاوکینگ که نیست که تازه به این نتیجه رسیده خدا وجود ندارد. خب باید نوکری ارباب هاشون بکنند.
    آیه 33 سوره الرحمن
    بسم الله الرحمن الرحیم
    یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَنْ تَنْفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانْفُذُوا لَا تَنْفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ ﴿۳۳﴾ اى گروه جنیان و انسیان اگر مى‏ توانید از کرانه ‏هاى آسمانها و زمین به بیرون رخنه کنید پس رخنه کنید [ولى] جز با [به دست آوردن] تسلطى رخنه نمى ‏کنید (۳۳)