گلکسی S8 سامسونگ

چگونه گلکسی S8 سامسونگ می‌تواند گوگل پیکسل را مغلوب کند؟

مدت زمان زیادی از اوج گیری و در سطر نخست خبرها بودن توسط گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ نمی‌گذرد، اما امروز تقریبا باید پیکسل های گوگل را در راس کار ببینیم. برای ملاقات با گلکسی S8 سامسونگ تنها چند ماه دیگر باید منتظر بمانیم و در این مقاله قصد داریم به مسائلی بپردازیم که می‌تواند بار دیگر پرچمدار سامسونگ را بر روی تخت پادشاهی گوشی های اندرویدی بنشاند.

پیکسل، پیکسل، پیکسل. این روزها گوشی های پیکسل به کلام گرم بین علاقه‌مندان حوزه موبایل تبدیل شده‌اند. محبوبیت این دستگاه‌ها با توجه به بازنشستگی زودهنگام فبلت خطرآفرین سامسونگ با نام گلکسی نوت 7، حتی بیشتر از آن چیزی که انتظار می‌رفت شده است. اگر شوخی را به کنار بگذاریم، هیچ گوشی همانند نوت 7 نمی‌تواند چنین افتضاحی را به بار بیاورد؛ چرا که انتظار از این محصول بسیار بالا بود. گوشی های گوگل در حال حاضر ستاره درخشان رقابت اندرویدی‌ها هستند و صاحب این پلفرم را نسبت به آینده امیدوار می‌کنند. با این حساب، کار پرچمدار بعدی سامسونگ بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر شده است، اما به راستی گلکسی S8 سامسونگ چگونه می‌تواند پیکسل های گوگل را از تخت سلطنت به پایین بکشد؟

جک هدفون را به حال خودش بگذار!

گلکسی S8 سامسونگ

شایعه حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون توسط سامسونگ به جهت هم راهی با کمپانی‌های بزرگی نظیر اپل، داغ‌ترین موضوع مربوط به پرچمدار آینده سامسونگ است؛ اما همانگونه که چندی پیش در یک تحلیل عنوان کردیم، اگر سامسونگ چنین تصمیمی را برای Galaxy S8 بگیرد، بسیاری از کاربران را فراری خواهد داد.

فقدان یک جک هدفون می‌تواند خیل عظیمی از کاربرانی را با سامسونگ بیگانه سازد که بیشتر این افراد روزانه در حال رفت و آمد توسط سیستم حمل و نقل عمومی محل زندگیشان هستند. بدون شک این بسیار بد خواهد بود وقتی سوار اتوبوس شده‌، لم می‌دهید تا در راه کمی موسیقی گوش دهید، ناگهان صدای هدفون قطع شود و شما متوجه تمام شدن شارژ هدفون های بلوتوثی گوشیتان شوید و یا این که شارژر آن‌ها را به همراه نداشته باشید. اینجاست که جک هدفون می‌تواند به داد کاربران برسد.

در همین حال، دو گوشی گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال علاوه بر ارائه قابلیت های جدید و مدرن به کاربران، جک 3.5 میلی‌متری هدفون را نیز از آن‌ها نپوشانده‌اند تا علاقه‌مندان همچنان بتوانند از هدفون های معمولی خود نیز استفاده لازم را ببرند.

عملکرد بهتر دوربین

گلکسی S8 سامسونگ

سمت راست پیکسل | سمت چپ گلکسی اس 7

امسال در مقایسه با ادوار گذشته، یک سال فو‌ق‌العاده برای دوربین گوشی های هوشمند بود. گلکسی اس 7 سامسونگ و برادر بزرگ‌تر آن موفق شدند در صدر ارائه کننده بهترین دوربین های موبایلی قرار بگیرند. هرچند که یک سنسور 12 مگاپیکسلی پشتی در گوشی پیکسل معادلات را به هم ریخت و حتی با وجود برابر بودن وضوح لنز دوربین این دو گوشی با یکدیگر، گوشی گوگل امتیاز بیشتری را در بخش دوربین خود به دست آورد.

اول از هر چیزی باید گفت که اندازه پیکسل های سنسور دوربین گوگل پیکسل (1.55µm) کمی بزرگ‌تر از پیکسل های سنسور گلکسی اس 7 (1.4µm) هستند. دوم، همانطور که در تصویر بالا قابل رویت است، دوربین گوشی پیکسل پس از عکاسی به هیچ عنوان در پشت صحنه پس‌پردازی نمی‌کند. تصاویر گرفته شده توسط هر یک از گوشی های پیکسل تمایل بیشتری نسبت به داشتن محدوده دینامیکی دارند که در نتیجه عملیات فیلترگذاری تنها توسط خود کاربران به دست خواهد آمد.

سامسونگ باید جامه تازه به تن دوربین گلکسی S8 سامسونگ کند و کنتراست و اشباع رنگ اغراق آمیز را در پرچمدار آینده خود به دور بریزد. حتی آن‌ها مستلزم آن هستند که قابلیت های تازه‌ای را به دوربین گوشی آینده خود بیاورند. این می‌تواند یک لنز دوم، همانند لنز استفاده شده در آیفون 7 پلاس و ارائه تکنیک‌های مدرن تله فوتو باشد.

نرم افزار قانع کننده

گلکسی S8 سامسونگ

سامسونگ قطعا رابط کاربری Grace UI، چیزی شبیه به رابط گلکسی نوت 7 را همراه با پرچمدار آینده خود ارائه خواهد کرد. متاسفانه همچنان بسیاری از کاربران گلکسی S7 منتظر دریافت به روزرسانی آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید و اضافه شدن قابلیت‌های جدید، درست جایی که اندروید 7 نوقا و دستیار گوگل به عنوان نقطه قوت پیکسل ها قرار دارند، هستند. این ارتقا نرم افزاری در واقع تازه‌ترین دستیار مجازی سامسونگ خواهد بود و با تمامی محصولات شرکت گوگل نظیر Home، کار خواهد کرد.

گلکسی S8 سامسونگ می‌تواند همراه با یک دستیار هوشمند، با پیکسل و دستیار شخصی گوگل موجود در آن به رقابت بپردازد. خوشبختانه در حال حاضر شایعات زیادی در خصوص سرمایه گذاری کلان سامسونگ بر روی هوش مصنوعی به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد که غول کره‌ای دنیای فناوری به دنبال ارائه دستیار شخصی است که از قدرتی مشابه سیری و یا کورتانا برخوردار خواهد بود. شرکت Viv (تحت مالکیت سامسونگ) قابلیت آن را خواهد داشت تا کارکردت با گوشی های سامسونگ را ساده‌تر و زمینه‌گرا کند. این قضیه هنوز به طور کامل مشخص نیست، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد آن‌ها در حال کار بر روی دستیار شخصی خود به نام “Bixby” هستند.

کاربر به گوشی خود ببالد!

گلکسی S8 سامسونگ

آیا این واقعا لذت بخش نیست که شما به قابلیت‌های گوشیتان ببالید؟ در حال حاضر مهم‌ترین ویژگی که باعث می‌شود کاربران گوشی های پیکسل به خود ببالند، وجود یک دستیار شخصی تمام عیار و همچنین یک حساب کاربری نامحدود برای بکاپ گیری از عکس‌ها در فضای ابری است.

اسکنر اثرانگشت اپتیکال، برگ برنده گلکسی S8 سامسونگ

برای گلکسی S8 سامسونگ این می‌تواند یک اسکنر عنبیه چشم باشد که ما پیشتر آن را با گلکسی نوت 7 دیده بودیم. این قابلیت واقعا جذاب است و اگر واقعا کار کند، کاربردی خواهد بود. شایعه دیگری که در خصوص این گوشی شنیده می‌شود، مجهز بودن به یک اسکنر اثر انگشت اپتیکال در زیر نمایشگر است که منجر می‌شود تا شما هر جای صفحه انگشتتان را قرار دهید، آن‌جا عملیات بازگشایی قفل صفحه انجام خواهد گرفت.

به نظر شما گلکسی اس 8 سامسونگ نیازمند چه ویژگی‌هایی است تا بتواند تاج پادشاهی را از گوشی های پیکسل گرفته و بار دیگر خود در راس بهترین گوشی های اندرویدی جهان قرار گیرد؟ نمایشگر بدون حاشیه؟ شارژ سریع‌تر و غیره! دیدگاه خود را از بخش نظرات زیر همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سامسونگ به نظر من اگه کیفیت دوربین سلفیو بالاتر ببره و دوربین اصلی رو هم دوتایی بکنه میزان فروش بالایی خواهد داشت.حتی میتونه دوربین سلفی رو هم دوتایی کنه جهت سه بهدی شدن وکیفیت فوق العاده ای کسی تا حالا نکرده برای دوریسن سلفی.
    استفاده از دو اسپیکر قدرتمند که نیاز خیلی ها هستش برای موزیک یافیلم براورده کنه و صدایی سه بعدی تولید کنه.
    میتونه دوربین هاش رو یه تغیراتی نسبته به مدل های گذشته بده و یک جلوه ونمای خاصی بهش ببخشه مردم از نوآوری خیلی خوب استقبال میکنن .
    من که خودم از دوستداران سامسونگ هستم ولی از ظاهر تکراریش خسته شدم سامسونگ سری A .J .ON .C S و NOTE رو ظاهری مثل هم میزنه و اکثرکسایی که میبینم هم مثل من فک میکنن.

  2. اولین سری ادج (ایج),نوت ادج بود که نسخه پیشرفته نوت چهار بود و فروشی بالاتر از نوت 4 هم داشت ولی کمتر کسی دیده ویا حتی اسمشو شنیده.
    اگه اس 8 یا نوت 8 را به شکل نوت ایج دربیار(یک طرف خمیده) زیباتر وبهتر خواهد بود.من هم بانوت ایج کار کردم و هم با اس6ایج پلاس و به نظرم یه طرف خمیده با قابیلت های بیشتر ومانندنوت ایج بهتره

  3. گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج فوق العاده هستن و مشخصه از لحاظ زیبایی و کارایی هیچوقت گوشی های دیگه ای جاشونو نمیگیره سامسونگ همیشه سنگ تموم میزاره و همانند گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج ک حرفی واسه گفتن برا کسی نذاشتن…

  4. اس سون ایج تو همه چی خوبه فقط دوربینش جالب نیست

  5. پس اس۷ اج این وسط چیه ؟ همین الانشم پیکسل از اس۷ اج عقبه . اس۷ اج بهش اجازه نفس کشیدن نمیده .هیچوقت این جوری نگین ??????? همه جوره اس ۷ اج حرفلیی ولسه گفتن داره

  6. چرا ننوشتین منفجرم نشه