نوت بوک 9 سامسونگ از یک طراحی باریک و مدرن بهره‌ می‌برد

نوت بوک 9 سامسونگ از یک طراحی باریک و مدرن بهره‌ می‌برد

بازار لپتاپ‌ها و کامپیوترهای قابل حمل کوچک یکی دو سالی است که جذابیت خود را از دست داده و کاربران بیشتر به خرید تبلت‌های بزرگ با کارایی‌های دوگانه تمایل پیدا کرده اند. با این حال عجیب به نظر می‌رسد که سامسونگ که از بازیگران نه چندان فعال این عرصه است، قصد دارد با عرضه‌ی لپتاپی جدید در سری محصولات نوت بوک 9 (Notebook 9) خود، بار دیگر کاربران را برای خرید یک لپتاپ کوچک دعوت کند.

سامسونگ ادعا می‌کند که مدل جدید نوت بوک 9 سامسونگ با داشتن وزن ۱.۸ پوندی (حدود ۸۱۶ گرم) و یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی، سبک‌ترین لپتاپ بازار در نوع خود خواهد بود. این موضوع باعث می‌شود که قابلیت حمل و نقل این محصول بسیار بالا برود و کاربرانی که لپتاپشان را در کوله‌پشتی خود حمل می‌کنند، مشکلی از این بابت نداشته باشند. هم مدل ۱۳.۳ اینچی و هم مدل ۱۵ اینچی نوت بوک 9 از نمایشگرهای فول اچ دی برخوردار خواهند بود.

نوت بوک 9 سامسونگ از یک طراحی باریک و مدرن بهره‌ می‌برد

این نمایشگر همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است و تقریبا پیکسل‌های نمایشگر از یک لبه تا لبه‌ی دیگر گسترده شده‌اند تا نسبت ابعاد نمایشگر به ابعاد بدنه بسیار بالا برود و اصطلاحا طراحی بهینهتری داشته باشیم. کاربران می‌توانند نمایشگر نوت بوک 9 را تا ۱۸۰ درجه باز کنند و این موضوع هنگام کار بر روی طراحی آثار گرافیکی و مطالعه‌ی کتاب می‌تواند مفید واقع شود.

سامسونگ اعلام کرده است که این مدل جدید علاوه بر برخورداری از چالاکی بیشتر و یک طراحی بی‌عیب و نقص، در برابر گرما و ضربه نیز مقاومت بالاتری از خود نشان خواهد داد؛ این موضوع به لطف پوشش بدنه‌ی تقریبا یک‌تکه و به‌کار‌گیری تکنولوژی مقاوم‌سازی اکسیداسیون میکرو آرک (Micro Arc Oxidation Rigidity) امکان‌پذیر شده است.

مشخصات مدل جدید نوت بوک 9 سامسونگ

نوت بوک 9 سامسونگ از یک طراحی باریک و مدرن بهره‌ می‌برد

این لپتاپ کوچک و زیبا از نسل هفتم پردازنده‌های Core i5/i7 بهره می‌برد و به حافظه‌ی رم و فضای‌ذخیره‌سازی سریع‌تری مجهز شده است. کمپانی سازنده وعده داده است که با یک بار شارژ کامل، کاربران قادر خواهند بود که به مدت ۷ ساعت و بدون هیچ محدودیتی از لپتاپ خود استفاده کنند. البته طبق گفته‌ی سامسونگ، نوت بوک 9 از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد و کاربران می‌توانند در ۸۰ دقیقه، آن را به طور کامل شارژ کنند؛ با شارژ دیوایس به مدت ۲۰ دقیقه نیز امکان استفاده از نوت بوک به میزان ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه فراهم خواهد شد.

از دیگر امکانات نوت بوک 9 می‌توانیم به برخورداری از یک پورت یو اس بی نوع سی برای انتقال سریع‌تر اطلاعات، سنسور تشخیص اثر انگشت داخلی که با سیستم احراز هویت Windows Hello سازگاری دارد، وبکم با رزولوشن ۷۲۰ پیکسلی، وای فای 802.11ac 2X2 و اسپیکرهای 1.5WX2 اشاره کنیم. گفتنی است که قیمت مدل‌های مختلف این محصول، تاریخ عرضه و کشورهایی که کاربران قادر به خریداری آن خواهند بود، هنوز از سوی سامسونگ اعلام نشده است.

نوت بوک 9 سامسونگ از یک طراحی باریک و مدرن بهره‌ می‌برد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*