قیمت گوشی گلکسی اس 8

قیمت گوشی گلکسی اس 8 ، 20 درصد بیشتر از سری اس 7 خواهد بود

به گزارش شرکت گلدن ساکس، قیمت گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8)، چیزی حدود 15 الی 20 درصد نسبت به نسل فعلی این گوشی‌ها گران‌تر خواهد بود. بنابراین می‌توانیم انتظار قیمتی حدود 950 دلار را برای مدل پایه پرچمدار آینده سامسونگ داشته باشیم که بدون شک بسیار بالاست!

ما تا پیش از این شنیده‌ایم که سامسونگ به دنبال تغییراتی بنیادین در نسل آینده گوشی های گلکسی اس خود بوده و در رویداد خبری ماه آوریل خود در نیویورک، گلکسی اس 8 را کاملا متفاوت با هر آنچه تا به حال از سامسونگ دیده‌ایم رونمایی می‌کند. بنابراین به طور قطع باید گفت که غول کره‌ای دنیای فناوری، پرچمدار جدید گوشی های خودش را در کنگره جهانی موبایل رونمایی نخواهد کرد و در رویدادی مستقل آن را معرفی می‌کند.

اما خبر بدی که در این بین وجود دارد، قیمت گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) است که از اهمیت بالایی نزد خریداران برخوردار خواهد بود. بر اساس یک گزارش جدید، هشتمین نسل از پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ، چیزی حدود 20 درصد گران‌تر از نسل هفتم آن (شامل گوشی های گلکسی اس 7 / اس 7 اج) خواهد بود.

با توجه به تخمین شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، خریداران باید انتظار این را داشته باشند که قیمت گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ نسبت به نسل فعلی این گوشی، حدود 15 الی 20 درصد گران‌تر باشد. نخستین دلیلی که می‌توان برای افزایش قیمت گوشی سامسونگ به آن اشاره کرد، اضافه شدن یک دستیار هوشمند اختصاصی این شرکت به گلکسی S8 است. این می‌تواند به طور اساسی بر روی قیمت گوشی تاثیرگذار باشد و به نقل از گلدمن ساکس، این افزایش گریبان مشتریان را بگیرد.

قیمت گوشی گلکسی اس 8

با توجه به آنچه که تا‌کنون از ویژگی‌های جدید گوشی Samsung Galaxy S8 شنیده‌ایم، باید منتظر یکی از بهترین گوشی‌های تاریخ دنیای موبایل باشیم. بنابراین، طبیعی است که این بهبودهای بسیار بزرگ با افزایش قیمت نیز همراه شوند. همچنین باید اضافه کرد که سامسونگ از فروش سری گلکسی نوت 7 خود به شدت متضرر شد و همین موضوع می‌تواند به خودی خود بر قیمت گوشی گلکسی اس 8 ، به عنوان پرچمدار پس از آن، تاثیر‌گذار باشد.

قیمت گوشی گلکسی اس 8 ؛ 950 دلار ناقابل!

با توجه به آغاز قیمت گلکسی اس 7 اج سامسونگ از 799 دلار، ما می‌توانیم حدس بزنیم که قیمت گوشی گلکسی اس 8 در پایه حدود 950 دلار باشد. از آنجایی که احتمالا Galaxy S8 به طور پیش‌فرض از نمایشگری منحنی بهره‌مند باشد، باید آن را با مدل اس 7 اج بسنجیم. اما سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است: آیا شما برای خرید یک گوشی موبایل حاضرید چنین مبلغی را بپردازید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوشی قشنگ ولی 4300000هزارتومن خیلی اینقدردرتوان نداریم بااین پول بهترین اپل میشه خرید

  2. واقعا ارزشش رو داره