چت ویدیویی گروهی

فیس بوک امکان چت ویدیویی گروهی را به مسنجر خود اضافه کرد

پیام رسان اختصاصی فیس بوک اوایل سال جاری میلادی توانست تا با رد کردن یک میلیارد کاربر در سراسر دنیا، رکوردی تازه و جدید در این عرصه ثبت کند. همان‌طور که می‌دانید شبکه اجتماعی فیس بوک پرمخاطب‌ترین رسانه در دنیای اینترنت بوده و به همین دلیل هر کاربر عضو آن و دارای گوشی هوشمند، سعی می‌کند برای ارتباط با دوستان مسنجر آن را نیز نصب کند. چت ویدیویی گروهی فیس بوک مسنجر، امکان جدیدی است که مطمئنا بیش از پیش به میزان طرفداران این اپلیکیشن خواهد افزود.

محفلی گرم و 6 نفره با چت ویدیویی گروهی مسنجر

پیرو افزودن افکت‌هایی جذاب به این پیام رسان همچون افکت‌های اسنپ چت (Snapchat)، این بار فیس بوک یک به‌روز‌رسانی جدید را عرضه کرده که یک ویژگی را از اسکایپ (Skype) به مسنجر می‌آورد. چت ویدیویی گروهی را باید به عنوان یکی از پرطرفداران‌ترین ویژگی‌هایی دانست که کاربران فیس بوک مسنجر تقاضای بسیار زیادی برای عرضه‌شدن آن تاکنون داشته‌اند، پس طبیعی است تا این شبکه اجتماعی به زودی ویژگی یاد شده را بر روی تمامی پلتفرم‌های خود ارائه کند.

توانایی برقراری ویدیو چت در گروه، اکنون برای استفاده در فیس بوک مسنجر بسیار آسان شده است. به راحتی یک چت گروهی را باز کرده و یا یک گروه جدید با اضافه کردن دوستان خود بسازید. در ادامه آیکون ویدیو که در بالا، سمت راست صفحه، قابل مشاهده است را لمس کرده تا چت ویدیویی گروهی شما آغاز شود. هر کسی که عضو این گروه باشد، به وسیله یک اطلاعیه (نوتیفیکیشن) از باز شدن یک جلسه به منظور چت ویدیویی گروهی مطلع خواهد شد.

چت ویدیویی گروهی

چت ویدیویی گروهی در اسکایپ

هر عضو گروه می‌تواند در زمان تمایل، تنها با یک لمس به چت ویدیویی گروهی ساخته شده در فیس بوک مسنجر ملحق شود. تا 6 نفر به صورت همزمان قادر خواهند بود تا یکدیگر را ببینند، اما این موضوع به این معنی نیست که بیش از این تعداد امکان افزودن کاربر به گفتگوی شما وجود ندارد. دیگر کاربران تا 50 نفر، باز هم قادر خواهند بود تا به این گفتگو ملحق شده و در ادامه صدای مکالمه شش نفر دیگر را بشنوند و در صورت تمایل به صورت صوتی در این مکالمه شرکت کنند و یا اینکه بر روی دوربین باقی بمانند. به محض اینکه افراد دیگری به شش نفر اصلی ملحق شوند، تنها تصویر یکی از کاربرانی که در همان لحظه در حال صحبت است، نشان داده خواهد شد.

فیس بوک از روز گذشته عرضه به‌روز‌رسانی جدید به منظور افزودن امکان چت ویدیویی گروهی به پلتفرم‌های اندروید و آی او اس را آغاز کرده است. گفته شده بعد از اعمال تغییر بر روی پلتفرم‌های موبایل، مسنجر نسخه دسکتاپ نیز به زودی شاهد قابلیت چت ویدیویی گروهی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*