دانلود ویدیوهای اینستاگرام در گوشی های اندرویدی و آیفون

آموزش دانلود ویدیوهای اینستاگرام در اندروید، آیفون و کامپیوتر

برای بسیاری افراد، اینستاگرام به یک سرگرمی روزانه تبدیل شده است. تصاویر موجود در این اپلیکیشن را می‌توان به راحتی با روش‌هایی مانند اسکرین شات دانلود و ذخیره کرد. اما در خصوص ذخیره ویدیوهای اینستاگرام اوضاع کمی پیچیده‌تر است. با این حال، غیر ممکن نیست. در ادامه شما را با 5 روش آسان و کاربردی جهت دانلود ویدیوهای اینستاگرام با استفاده از پلتفرم‌های مختلفی همچون وب، اندروید و iOS آشنا خواهیم کرد. با گجت نیوز همراه باشید.

5 راه آسان جهت دانلود ویدیوهای اینستاگرام

1. سرویس SaveDeo (پلتفرم وب)

دانلود ویدیوهای اینستاگرام در گوشی های اندرویدی و آیفون

SaveDeo یکی از آسان‌ترین روش‌های دانلود ویدیوهای اینستاگرام از طریق وب است. با استفاده از یک مرورگر دلخواه، ویدیوی مورد نظر را ببینید سپس به راحتی آدرس آن را در وب‌سایت SaveDeo کپی کنید. پس از این کار، دکمه دانلود را زده و لینک قرمزرنگ صفحه بعد را کلیک کنید. اگر ویدیو در صفحه جدیدی باز شد، می‌توانید روی آن کلیک‌راست کرده و گزینه Save video as را انتخاب کنید. ویدیو با پسوند MP4 در کامپیوتر شما ذخیره خواهد شد.

2. سرویس IFTTT (پلتفرم وب)

دانلود ویدیوهای اینستاگرام در گوشی های اندرویدی و آیفون

سرویس IFTTT روند دانلود ویدیوهای اینستاگرام را به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌دهد. برای این کار، شما باید در دو سرویس IFTTT و دراپ باکس (Dropbox) دارای حساب کاربری باشید. پس از این کار، به وب‌سایت IFTTT مراجعه کرده و گزینه Save your Instagram videos to a Dropbox folder را انتخاب کنید. در ادامه، مراحل مورد نیاز را طی کنید و به IFTTT دسترسی مورد نیاز به اینستاگرام را بدهید.

شما این امکان را خواهید داشت تا ویدیوهای خاص را ذخیره کنید؛ مثلا به IFTTT بگویید ویدیوهایی که لایک شده‌اند را ذخیره کند. ویدیوهای دانلود شده توسط این سرویس، با فرمت MP4 در دراپ باکس ذخیره می‌شوند.

3. سرویس DreDown (پلتفرم وب)

دانلود ویدیوهای اینستاگرام در گوشی های اندرویدی و آیفون

وب‌سایت DreDown نه ظاهر زیبایی دارد و نه این امکان را به شما می‌دهد تا ویدیوهای خصوصی کاربران را دانلود کنید (حتی اگر آنها را دنبال کرده باشید). اما تنها با چند کلیک می‌توانید ویدیوهای خود را ذخیره کنید. برای این کار، ابتدا گزینه اینستاگرام را در سمت چپ صفحه انتخاب کرده و پس از آن، لینک ویدیوی مورد نظر را در قسمت مربوطه کپی کنید. دکمه DreDown را زده و روی لینک آبی‌رنگ ویدیو کلیک کنید. به همین راحتی!

4. اپلیکیشن InstaSave (اندروید)

دانلود ویدیوهای اینستاگرام در گوشی های اندرویدی و آیفون

اپلیکیشن InstaSave یکی از بهترین گزینه‌های موبایلی برای کاربران اندروید جهت دانلود ویدیوهای اینستاگرام است. اگر خواستید ویدیوی خاصی را دانلود کنید، پس از دیدن ویدیو، روی سه‌نقطه بالا سمت راست صفحه اینستاگرام ضربه زده و گزینه Copy Share URL را انتخاب کنید. حال نرم افزار InstaSave را باز کرده تا از بین ویدیوها، ویدیوی مورد نظر را مشاهده کنید. روی دکمه فلش رو به ضربه زده و ویدیو را ذخیره کنید. شما می‌توانید نرم افزار InstaSave را از لینک زیر دانلود کنید.

5. اپلیکیشن InstaSave Repost for Instagram (آیفون و آیپد)

دانلود ویدیوهای اینستاگرام در گوشی های اندرویدی و آیفون

تعداد زیادی نرم افزار جهت دانلود ویدیوهای اینستاگرام در اپ استور وجود دارد. اما متاسفانه، بیشتر این نرم افزارها رایگان نیستند و برای استفاده از خدمات آنها باید پول پرداخت کرد. با این حال، نرم افزار InstaSave (بدون ارتباط با نرم افزار هم‌نام اندرویدی) وجود دارد و راه استفاده از آن نیز آسان است. ابتدا اپلیکیشن را دانلود کرده، حساب کاربری ایجاد کنید و به نرم افزار اجازه دسترسی به حساب اینستاگرام را بدهید. پس از اتصال به حساب اینستاگرام ، هر چیزی که لایک کردید -چه ویدیو باشد و چه عکس- به ترتیب تاریخ در یک فید ذخیره می‌شود. شما می‌توانید از طریق لینک زیر به این نرم افزار دسترسی داشته باشید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام. از اکستیشن استفاده کنی خیلی بهتره. علامت دانلود هم همون کنارش میاد.