مشکل صوتی در گوشی گوگل پیکسل

گوگل بالاخره به وجود مشکل صوتی در گوشی گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال اعتراف کرد

روز گذشته در مطلبی کامل به بررسی های یک کاربر ردیت با نام “Badmark” پرداختیم که وی ادعا کرده بود، چهار مدل از گوشی های گوگل پیکسل وی دارای اشکالاتی صوتی و پخش از اسپیکر این دستگاه ها هستند. پس از آن، کاربران دیگری نیز وجود مشکل صوتی در گوشی گوگل پیکسل و برادر بزرگ‌تر آن را تایید کردند. گفتنیست که این مشکل، پیدایش صدای خش خش بسیار آزاردهنده، درست در زمانیست که شما ولوم صدای گوشی را تا حداکثر زیاد می‌کنید.

اعتراف مدیر انجمن پیکسل به وجود مشکل صوتی در گوشی گوگل پیکسل

وی تنها کاربری بوده که به این مشکل گرفتار شده و همان زمان در تاریخ 24 اکتبر، باگ به وجود آمده را برای گوگل گزارش می‌کند. با این حال گوگل به جهت اینکه تا دیروز این مشکل به صورت گسترده‌تری گزارش نشده بود، زیر بار این اشکال نمی‌رود. حال که به تعداد گزارش‌های ارسالی افزوده شده است، غول جستجوی جهان دیگر راهی برای مخفی کردن این ایراد جلوی پای خود نمی‌بیند! بر همین اساس یکی مدیر انجمن توسعه گوگل در پاسخ به گزارش باگ توسط یکی از کاربران اینگونه می‌گوید:

ممنونیم که به ارسال گزارشاتی این‌چنینی در اینجا ادامه می‌دهید. تیم توسعه از این قضیه مطلع شده و در حال بررسی است. من به زودی یک پاسخ جدید را در قالب یک پست منتشر می‌کنیم که به طبع حاوی اطلاعات سودمندی برای شما است.

«اورین، مدیر انجمن پیکسل»

مشکل صوتی در گوشی گوگل پیکسل

هنوز مشخص نیست که مشکل صوتی در گوشی گوگل پیکسل را باید در دسته اشکالات سخت افزاری قرار دهیم و یا آن به واسطه با یک به روزرسانی نرم افزاری برطرف خواهد شد. اگر شما هم در حال حاضر با چنین مشکل مشابهی همراه با دستگاه پیکسل خود دست و پنجه نرم می‌کنید، می‌توانید گوشی معیوب خود را برای گوگل ارسال کرده و یک نسخه سالم را تحویل بگیرید. هرچند با دقت در گزارش کاربران مختلف ردیت و همچنین صفحه رسمی انجمن گوگل پیکسل، حتی اگر گوشی شما معیوب و مستعد جایگزینی با دستگاه سالم دیگری است، ترجیحا کمی دست نگه دارید تا پاسخ رسمی گوگل برای حل این مسئله به دست ما برسد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*