استوری اینستاگرام

آپدیت جدید اینستاگرام: قابلیت های جدید و جذابی به بخش استوری اینستاگرام اضافه شد

یکی از قابلیت های جذابی که کمپانی اینستاگرام از اپلیکیشن اسنپ چت کپی برداری کرد و با آوردن آن به اپلیکیشن خود موفق به افزایش بیش از پیش کاربرانش شد، بخش استوری اینستاگرام بود. حال به نظر می‌رسد که تیم توسعه دهندگان اینستاگرام با نزدیک شدن به جشن آغاز سال نو میلادی، این بخش را جذاب‌تر از پیش کرده و امکانات جدید و جذابی را به آن افزوده است. در یک به روزرسانی جدید، اینستاگرام به کاربرانش اجازه می‌دهد تا همراه با پست‌های استوری خود انواع ایموجی، استیکر، لوکیشن و چیزهایی بیشتر را به اشتراک بگذارند.

وبلاگ رسمی اینستاگرام در این خصوص می‌گوید:

امروز، ما هیجان زدیم تا از مجموعه‌ای از ابزار جدید پرده برداری کنم که به شما کمک خواهند کرد خلاقیت و زیبایی را به استوری های خود اضافه کنید: قابلیت‌هایی نظیر استیکر‌ها، سرگرمی‌های سال نو میلادی و غیره!

از زمانی که ماه گذشته به روزرسانی را برای اینستاگرام ارائه کردیم، شما ما را با استفاده از بومرنگ و منشن در بخش استوری اینستاگرام شگفت زده کردید. حال شما می‌توانید راه‌های جدیدی را داشته باشید تا هر لحظه‌ی خود را زیباتر از قبل در بین دوستان و دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

استیکرها در استوری اینستاگرام

مهم نیست که شما کجا هستید و یا از کجا در اینستاگرام پست ارسال می‌کنید؛ شما می‌توانید همراه با داستان‌ها یا همان Stories، استیکر نیز ارسال کنید. پس از آن که عکس یا ویدیو مورد نظرتان را تهیه کردید، دکمه‌ی جدیدی در ارتباط با استیکرها خواهید دید که پس از ابزار نوشتن و نقاشی نمایان خواهد بود. کافیست بر روی چهره‌ی خندان موجود ضربه بزنید تا در بین استیکرهای موجود به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید، زمان فعلی و یا محلتان را نیز اضافه کند.

استوری اینستاگرام

کاربران استوری شما را مشاهده خواهند کرد و با ضربه زدن بر روی استیکر، می‌توانند مکان شما را مطلع شوند؛ اما به یاد داشته باشید استوری شما به خودی خود قادر نیست مکانی را نشان دهد.

سرگرمی برای آغاز سال جدید میلادی

شما همچنین مجموعه‌ای از استیکرهای تعطیلات سال نو میلادی را نیز در اختیار خواهید داشت. بدون شک با ترکیبی از این استیکرها، همراه با تصاویری از برف سفید و زیبا، می‌توانید لذت بیشتری را به مخاطبان خود القا کنید.

استوری اینستاگرام

امکاناتی بیشتر

یک گزینه جدید به نام “HandsFree” نیز در دسترس کاربران است که اجازه‌ی ضبط ویدیو همراه با یک ضربه را می‌دهد. بنابراین، اگر در حال نوازندگی با گیتار، ساخت یک آدم برفی و یا ساخت یک کاردستی جذاب هستید، دیگر نیازی نیست که کلیدی را فشار داده و نگه دارید.

استوری اینستاگرام

اینک کاربران اینستاگرام متون مختلفی را به تصاویر و ویدیوهای موجود در بخش داستان سرایی پروفایلخود نیز اضافه کنند؛ برای این کار تنها کافیست بر روی دکمه نوشته ضربه بزنید. بین چپ چین، وسط چین و یا راست چین بودن نوشته یکی را برگزینید و یک اسلایدر جدید برای تنظیم آسان سایز نوشته نیز در اختیار شما خواهد بود.

علاوه بر این‌ها، شما سرانجام در نسخه آی او اس این شبکه اجتماعی، قادر به ذخیره استوری ها به عنوان یک ویدیو در فولدر Camera Roll خواهید بود. این به روزرسانی ها، به عنوان بخشی از نسخه 10.3 به اینستاگرام اضافه شده‌اند که شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر آن‌ها را دانلود کنید.

  • دانلود اینستاگرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*