بهترین اپلیکیشن های موبایل

دانلود کنید: بهترین اپلیکیشن های موبایل برای اندروید و آی او اس(هفته آخر آذر)

اول از هر چیزی، فرا رسیدن فصل زیبای زمستان را به تمامی کاربران محترم گجت نیوز تبریک می‌گویم. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن های موبایل که در هفته گذشته بر روی اپ استور اپل و پلی استور گوگل قرار گرفته‌اند، بپردازیم.

در هفته گذشته، نت فلیکس و اچ بی او با استفاده از یک اپلیکیشن جدید سوار بر قطار واقعیت مجازی شدند، اپلیکیشنی شامل جدیدترین کلکسیون والپیپرهای جذاب برای دو پلتفرم اندروید و آی او است، یک اپلیکیشن جذاب به نام Gfycat برای اندروید و همچنین یک دوربین تمام دستی برای آی او اس پدیدار شدند. در زیر می‌توانید این برنامه‌ها را مشاهده کرده و در صورت تمایل دانلود کنید.

5 بهترین اپلیکیشن های موبایل در هفته آخر آذر

  • آی او اس
  • اندروید

#1: SweatFlix

قیمت: رایگان | دانلود

بهترین اپلیکیشن های موبایل

SweatFlix، یک اپلیکیشن تناسب اندام برای کسانی که زمان زیادی جهت ورزش ندارند. این برنامه با ارائه انواع ورزش‌ها و رژیم‌های غذایی، به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در خانه به راحتی هر چه تمام از وزن خود بکاهید. برنامه‌های مختلف و ویدیوهای آموزشی با کیفیت، به شما کمک خواهند کرد تا هر چه بهتر در این راه موفق باشید.

#2: CoolPixel

قیمت: 0.99 دلار | دانلود

بهترین اپلیکیشن های موبایل

کول پیکسل، یک ویرایشگر ویدیویی کلاسیک است که به شما قابلیت‌های مختلف کراپ و میکس را همراه با فیلترها، زیرنویس سازی و همچنین اضافه کردن فایل‌های صوتی نظیر دوبله به ویدیوها را اهدا می‌کند.

#3: Background

قیمت: رایگان | دانلود

بهترین اپلیکیشن های موبایل

این اپلیکیشن، یک سرویس جذاب است که هزاران تصویر با کیفیت مخصوص استفاده به عنوان پس زمینه گوشی و یا لذت بردن از تماشای آن‌ها، ارائه می‌کند. این اپلیکیشن معمولا به روز می‌شود و به طور مرتب تصاویر جدیدی را در آن خواهید یافت.

#4: RAW+

قیمت: رایگان | دانلود

بهترین اپلیکیشن های موبایل

این یک اپلیکیشن دوربین است که کنترل‌های دستی نظیر سرعت شاتر، ایزو، فوکوس وایت بالانس را به کاربران ارائه می‌کند. به خاطر داشته باشید که این برنامه تنها مختص عکس‌ها است و نمی‌توانید کنترل‌های دستی را برای ضبط ویدیویی به کار ببرید. همانطور که از نام این اپلیکیشن می‌توان حدس زد، شما را قادر می‌سازد تا تصاویری با فرمت غیر پردازش شده RAW را استخراج کنید تا با دست بازتری تصاویر گرفته شده را ویرایش کنید. شما می‌توانید تا 100 تصویر این اپلیکیشن را به صورت رایگان ویرایش کنید و پس از آن، با پرداخت 5 دلار نسخه کامل RAW+ را برای همیشه در اختیار داشته باشید.

#5: Bookout

قیمت: رایگان | دانلود

بهترین اپلیکیشن های موبایل

مطمئنا خواندن کتاب امری جذاب است، اما معمولا پیدا کردن کتاب مورد علاقه شما از بین انبوه کتاب‌هایی که در اختیار دارید، بسیار سخت است. اپلیکیشن Bookout به شما کمک خواهد کرد تا نه تنها تمامی کتاب های الکترونیکی‌تان را جمع آوری و سازماندهی کنید، بلکه برای خواندن آن‌ها برنامه ریزی کرده و هدف گذاری‌های ماهیانه یا سالیانه انجام دهید.

#6: VoiceCam

قیمت: رایگان | دانلود

بهترین اپلیکیشن های موبایل

معمولا سلفی گرفتن با آیفون و به خصوص مدل بزرگ‌تر آن (پلاس)، همیشه امری آسان نیست. به ویژه اینکه شما دستتان را برای گرفتن عکس دراز کرده‌اید و فشار دادن دکمه شاتر با انگشت شستتان به معنای واقعی یک مصیبت مخاطره آمیز است! اپلیکیشن VoiceCam به شما اجازه می‌دهد تنها با گفتن کلمه اکشن (Action)، بتوانید آیفونتان را مجبور به گرفتن عکس سلفی کنید.

#7: Pet Monitor

قیمت: 3.99 دلار | دانلود

بهترین اپلیکیشن های موبایل

همانطور که از نامش پیداست، این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا دستگاه آی او اسی خود را همراه با قابلیت‌های اختصاصی تعبیه شده، به یک دوربین خانگی تبدیل کرده و زمانی که در خانه نیستید، خیالتان بابت حیوان خانگیتان مطمئن باشد. به طور مثال، شما می‌توانید زمانی که او حرکت کرد یک نوتیفیکیشن دریافت کنید و تمامی فعالیت‌های آن ضبط شود.

شما همچنین می‌توانید از طریق آن دیوایس مکالمه تصویری برقرار کرده و با حیوان خود به گفتگو بپردازید. Pet Monitor از دیوایس های آیفون 4 اس به بالا و مجهز به سیستم عامل آی او اس 8 به بالاتر پشتیبانی می‌کند.

#1: Transparency

قیمت: رایگان | دانلود

بهترین اپلیکیشن های موبایل

ترنسپرنسی، یک سرویس است که همکاری را با مشاغل مختلف، به منظور ارائه مطالب کاملی از محصولات مختلف آغاز کرده است. تنها کافیست کد ترنسپرنسی بر روی جعبه محصولات را از طریق دوربین گوشی و این اپلیکیشن اسکن کنید تا اطلاعات کاملی از آن را به دست آورید.

#2: Gfycat Loops

قیمت: رایگان | دانلود

بهترین اپلیکیشن های موبایل

Gfycat یک سرویس جذاب است که ساخت و میزبانی از فایل‌های با کیفیت گیف (GIF) را بر عهده دارد. این اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد تا فایل‌های گیف جذابی را در گوشی خود داشته باشید و یا به لطف دوربین و عکس های گالری، خودتان آن‌ها را بسازید.

#3: Minimalistic Wallpaper

قیمت: رایگان | دانلود

بهترین اپلیکیشن های موبایل

نام این اپلیکیشن به خودی خود می‌تواند در مورد کارایی آن توضیح دهد. این برنامه یک کتابخانه کامل از تصاویر پس زمینه مینیمالیستیک و زیبا است.

#4: EvGenie Preview

قیمت: رایگان | دانلود

بهترین اپلیکیشن های موبایل

EvGenie یک اپلیکیشن مخصوص مدیریت قرارها و رویدادهای آینده، همراه با طیف وسیعی از قابلیت‌ها و سینک سازی بین دستگاه‌های مختلف است. ظاهرا، تیم توسعه دهنده این برنامه حسابی به این برنامه افتخار می‌کند و آن‌ها به همین خاطر پیش از انتشار نسخه اصلی، نسخه پیشنمایشی از آن را منتشر کرده‌اند. اگر مشغله شما هم زیاد است، حتما نگاهی به این برنامه بیندازید.

#5: Privacy Messenger

قیمت: رایگان | دانلود

بهترین اپلیکیشن های موبایل

آیا شما هم از یک پیام رسان استفاده می‌کنید که حتی در صورت داشتن رمز ورود نیز کسی هست شما را مجبور به باز کردن آن کند؟ این مسنجر به شما کمک می‌کند تا دو رمز متفاوت را برای آن تنظیم کنید. یکی از آن‌ها برای اکانت اصلی شماست و دیگری یک اکانت فرعی به نام «پین میهمان» است که محیط مسنجر شما را پنهان کرده و یک محیط دیگر را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام از گفتگوهای شما در پین میهمان به نمایش درنیایند.

#6: G-Download Manager

قیمت: رایگان | دانلود

بهترین اپلیکیشن های موبایل

یک برنامه مخصوص مدیریت دانلود برای دیوایس های اندرویدی که به شما امکان توقف/ادامه، دانلود زمان بندی شده، گرفتن لینک خودکار دانلود و همچنین سینک سازی با یک کامپیوتر را خواهد داد.

#7: HBO and Netflix VP apps

قیمت: رایگان

بهترین اپلیکیشن های موبایل

دانلود HBO Now VR | دانلود HBO Go VR | دانلود Netflix VR

ما رسما وارد نسل واقعیت مجازی شده‌ایم. به خصوص اینکه گوگل نیز با استفاده از پلتفرم دی دریم، سخت افزارها و نرم افزارها را به سمت استفاده از این تکنولوژی سوق می‌دهد. دو شبکه بزرگ HBO و Netflix آمده هستند تا با استفاده از این اپلیکیشن، محتوای واقعیت مجازی را در اختیار کاربرانشان بگذارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*