شیائومی می اس با نمایشگر 4.6 اینچی و اسنپدراگون 821 در راه است (3)

شیائومی می اس با نمایشگر 4.6 اینچی و اسنپدراگون 821 در راه است

به تازگی خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد گوشی هوشمند شیائومی می اس (Xiaomi Mi S) و مشخصات فنی سطح بالای آن منتشر شده است که در ادامه به بررسی کامل آنها خواهیم پرداخت. با گجت نیوز همراه باشید.

مسلما کاربرهایی هستند که مایل به خریداری اسمارت فون‌هایی با نمایشگر کوچکتر بوده و از طرفی نمی‌خواهند از سطح حرفه‌ای بودن مشخصات فنی سخت افزاری و نرم افزاری دیوایس آنها کاسته شود. تا امروز بهترین انتخاب برای این دسته از افراد، یکی از گوشی‌های سری کامپکت شرکت سونی بود. گرچه حالا کمپانی ژاپنی نیز از تولید این نوع از گوشی‌های موبایل دست کشیده است و برنامه دارد بر روی سری ایکس کامپکت خود که دستگاه‌هایی با مشخصات فنی میان‌رده هستند، تمرکز بیشتری داشته باشد. در هر صورت اگر شما نیز جز آن دسته از کاربرانی هستید که مایل به خریداری یک گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایشی کوچکتر از 5 اینچ و البته با مشخصات حرفه‌ای و سطح بالا هستند، شرکت چینی شیائومی گزینه‌ای جدید را در اختیارتان قرار خواهد داد: شیائومی می اس .

امروز منابع چینی خبر دادند که شرکت شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی جدید است که با نام می اس شناخته می‌شود. طی این افشاگری، بسیاری از مشخصات فنی دقیق این محصول در دسترس خبرگزاری‌ها قرار گرفته است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. با این که هنوز نمی‌توانیم به طور قطعی، صحت موارد منتشر شده را تایید کنیم اما در هر صورت اگر محصولی مجهز به چنین مشخصاتی معرفی شود، سری جدیدی از اسمارت فون‌ها دوباره در بازار گوشی های هوشمند اندرویدی زنده خواهند شد که مسلما برای هر کاربر و خریداری جالب خواهد بود.

مشخصات فنی شیائومی می اس

شیائومی می اس از یک نمایشگر کوچک 4.6 اینچی استفاده خواهد کرد. بر اساس موارد فاش شده، میزان دقت تصویر این صفحه نمایش برابر با فول اچ دی (1080p) خواهد بود. از طرفی حداکثر میزان روشنایی آن نیز معادل 600 نیت است که میزان بسیار بالایی به حساب خواهد آمد. در این دستگاه شاهد استفاده از محافظ شیشه‌ای با طراحی 2.5D هستیم. شیائومی می اس از چیپست پرقدرت کوالکام اسنپدراگون 821 استفاده خواهد کرد. میزان حافظه رم این محصول برابر با چهار گیگابایت بوده و دیوایس به طور پیش‌فرض از حافظه داخلی 128 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی این اسمارت فون دارای حسگری با دقت 12 مگاپیکسل است. در این بخش از سنسور IMX378 شرکت سونی استفاده شده و اثراتی از لنز با گشودگی دیافراگم f/2.0 نیز به چشم می‌خورد. دیگر موارد فاش شده در مورد دوربین این موبایل شامل برخورداری آن از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز، قابلیت فیلم‌برداری 4K و همچنین فلاش LED دوگانه است. در بخش دوربین سلفی نیز شاهد تجهیز آن به یک سنسور 4 مگاپیکسلی و لنزی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و همچنین قابلیت فیلم‌برداری فول اچ دی هستیم.

شیائومی می اس با نمایشگر 4.6 اینچی و اسنپدراگون 821 در راه است (3)شیائومی می اس از یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. در بخش پایینی دستگاه شاهد قرارگیری یک درگاه یو اس بی نوع سی هستیم و از طرفی جالب است بدانید که به منظور شارژ سریع گوشی، در این بخش شرکت چینی از فناوری Quick Charge 3.0 کوالکام بهره گرفته است. با نگاهی به همان منطقه می‌توان به صورت قطعی وجود سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا را نیز تایید کرد. ابعاد دقیق این موبایل 4.6 اینچی معادل 128.3 در 64.2 در 8.2 میلی‌متر بوده و دستگاه تنها 138 گرم وزن خواهد داشت. در بخش جلویی گوشی می‌توانید یک کلید هوم فیزیکی را ببینید که احتمال می‌دهیم حسگر تشخیص‌دهنده اثر انگشت نیز در میان آن جای داده شده باشد.

شیائومی می اس با نمایشگر 4.6 اینچی و اسنپدراگون 821 در راه است (3)هنوز اطلاعات خاصی در مورد قیمت یا زمان عرضه رسمی این محصول منتشر نشده است. از آن جایی که در تصاویر رندر منتشر شده از شیائومی می اس شاهد ظاهر و طراحی لوکس یک گوشی حرفه‌ای (که دارای یک تراشه سطح بالا است) نیستیم، احتمال می‌دهیم که در نهایت، می اس با ظاهری دیگر (متفاوت) توسط شرکت شیائومی معرفی شود؛ در نتیجه می‌بایست موارد ذکر شده را با چاشنی شایعه در نظر بگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*