آپدیت اندروید 7 برای گوشی هواوی آنر 8

تاریخ انتشار آپدیت اندروید 7 برای گوشی هواوی آنر 8 مشخص شد

هواوی چندی پیش تازه‌ترین رابط کاربری نرم افزاری گوشی های هوشمند خود EMUI 5.0 را بر روی گوشی هواوی آنر 8 (Huawei Honor 8) آزمایش کرد. در همین راستا کمپانی چینی هواوی اوایل آذر ماه بود که از نسخه بتا آپدیت اندروید 7 برای گوشی هواوی آنر 8 رونمایی کرد و آن را در اختیار کاربران این گوشی قرار داد. حال سوالی که برای کاربران این گوشی هوشمند پیش می‌آید این است که چه زمانی می‌توانند نسخه نهایی آپدیت نوقا را دریافت کنند؟

فوریه 2017 منتظر عرضه اندروید 7 برای گوشی هواوی آنر 8 باشید

به نظر می‌رسد که آنر 8، نخستین گوشی برند آنر خواهد بود که رسما به اندروید 7 نوقا به روزرسانی خواهد شد. هواوی (شرکت مادر برند آنر) از طریق یک ایمیل تایید کرده است که آپدیت اندروید 7 برای گوشی هواوی آنر 8 حداکثر تا دو ماه دیگر و در فوریه 2017، در دسترس کاربران این تلفن چینی قرار خواهد گرفت.

همانطور که گفته شد، Honor 8 همراه با اندروید نوقا، رابط کاربری EMUI 5.0، آخرین لانچر سفارشی این شرکت را نیز به همراه خواهد داشت. این رابط کاربری مجموعه‌ای از بهبودهای نرم افزاری شامل یک اپ دراور، سایه نوتیفیکیشن پیشرفته، یک سیستم مدیریت انرژی بهتر و همچنین قابلیت استفاده از پروفایل های مختلف را به ارمغان میاورد. در حال حاضر اگر شما هم در بریتانیا حضور دارید، از این پس می‌توانید نسخه آزمایشی اندروید 7 برای گوشی آنر 8 را امتحان کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود این نسخه آزمایشی می‌توانید به صفحه مخصوص این به روزرسانی در انجمن های گفتگوی برند آنر مراجعه کنید.

این گوشی موبایل اندروید در ماه آگوست گذشته رسما وارد بازار ایالات متحده شد تا این برند چینی، بیش از پیش جهانی شود. در حال حاضر نسخه 32 گیگابایتی این گوشی با قیمت 299 دلار و نسخه 64 گیگابایتی آن نیز با قیمت 349 دلار به فروش می‌رسد. اگر علاقه‌مند به آشنایی با این گوشی چینی هستید، می‌توانید از طریق این لینک با آنر 8 بیشتر آشنا شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*