دریافت ویدیوهای یوتیوب

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم: راهنمای دریافت ویدیوهای یوتیوب

شاید برای شما هم پیش آمده که در Youtube به ویدیو و یا فیلمی برخورد کردید که دوست داشتید آنرا ذخیره و به‌اصطلاح دانلود کنید. روش‌های زیادی برای دریافت ویدیوهای یوتیوب وجود دارد که بسیاری از این روش‌ها به دلیل کندی سرعت اینترنت و یا فیلتر بودن این میانبرها، سرعت دانلود بسیار کند شده و عملا دانلود فیلم از یوتیوب غیر ممکن می‌شود. در زیر شما را با 5 روش کابردی دریافت ویدیوهای یوتیوب آشنا می‌کنیم.

دریافت ویدیوهای یوتیوب با استفاده از نرم‌افزار YTVD 

نرم افزار YouTube Video Downloader برای دانلود فیلم از یوتوب ساخته شده است که جز قدرتمندترین دانلودرها به‌حساب می‌آید. سایت ویدیویی یوتیوب یکی از معروف‌ترین و بزرگترین سایت‌های پخش کلیپ و فیلم می‌باشد که کاربران می‌توانند به صورت آنلاین به دیدن برنامه‌های مورد علاقه خود بپردازند. این سایت از طریق پلیر مخصوص خود برنامه‌ها را پخش می‌کند و اجازه دانلود فیلم‌ها و کلیپ‌ها را به طور مستقیم به کاربران خود نمی‌دهد. به‌همین دلیل برنامه‌های زیادی جهت دانلود مستقیم از یوتیوب ساخته شده که از معتبرترین آنها می‌توان به نرم‌افزار YTVD اشاره کرد

این نرم‌افزار به راحتی به شما این امکان را می‌دهد که لینک مورد نظر خود از فیلم داخل سایت یوتوب را وارد کرده و به صورت خودکار نرم‌افزار شروع به دانلود آن می‌کند. در شکل زیر مراحل انجام کار نشان داده شده است. در مرحله‌ی اول  لینک ویدویو را از یوتیوب برداشته و در قسمت مشخص شده وارد کنید. بعد از اینکه لینک ویدیو را وارد کردید، کیفیت‌های ممکن از آن ویدیو در قسمت پایین نرم‌افزار نمایان خواهد شد. با انتخاب کیفیت مورد علاقه روی گزینه‌ Download کلیک کنید.

دریافت ویدیوهای یوتیوب

بعد از اینکه روی گزینه‌ی download کلیک کردید به قسمت convert مراجعه کرده تا روند دانلود ویدیوی خود را ببینید.

دریافت ویدیو‌های یوتیوب با استفاده از نرم افزار مدیریت دانلود IDM

در این روش ابتدا مرورگر (تست شده بر روی Firefox و Chrome) را نصب کنید و سپس نرم افزار مدیریت دانلود IDM (سایت IDM) را نیز نصب کنید . با نصب IDM افزونه IDM CC بر روی مرورگر قرار می‌گیرد. از این پس در هر صفحه‌ای چه در یوتیوب و یا در هر سایت دیگری هر ویدیویی پخش شود، IDM دکمه‌ی Popup‌ی مثل شکل زیر با نام Download this video بالای آن ویدئو قرار می‌دهد و با کلیک بر آن لیست لینک‌های دانلود با کیفیت‌های مختلف قرار می‌گیرد.

دانلود فیلم از یوتیوب

دانلود فیلم و ویدیو از یوتیوب با استفاده از  وبسایت savefrom.net

یکی از بهترین وبسایت‌های دریافت ویدیوهای یوتیوب savefrom.net است که کیفیت‌های مختلف ویدیوها را برای دانلود در اختیارتان می‌گذارد. برای دریافت ویدیوهای یوتیوب در قسمت مشخص شده شکل زیر، لینک ویدیوی مورد نظر خود را وارد کنید. این سایت به صورت اتوماتیک ویدیوی شما را با فرمت و کیفیت‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد.

دریافت ویدیوهای یوتیوب

دانلود از یوتیوب با استفاده از وبسایت new.cloudfile.co

لینک ویدئویی را که مد نظرتان است از طریق گوگل پیدا کنید. مثلا اگر در گوگل سرچ کنید “best parkour 2016”، اولین لینکی که گوگل برای شما نمایش می‌دهد، یکی از فیلم‌های بارگذاری شده در یوتیوب است. این لینک را کپی کنید، یا اینکه اگر به یوتیوب دسترسی دارید می‌توانید لینک ویدیو را در جایی ذخیره کنید که در مرحله‌ی بعد به آن نیاز خواهید داشت.

 دریافت ویدیوهای یوتیوب

در مرحله بعد سایت cloudfile رفته و لینکی را که در مرحله قبل کپی کرده بودید در قسمت نشان داده شده paste کنید.

 دریافت ویدیوهای یوتیوب

 دریافت ویدیوهای یوتیوب

سپس فرمت دلخواه خود را انتخاب کنید و به آسانی دانلود کنید. کافیست روی گزینه‌ی Download MP4 Video کلیک کنید. دانلود شما به صورت خودکار، بعد از convert شدن توسط سایت انجام خواهد شد.

 دریافت ویدیوهای یوتیوب

 در یافت فیلم و ویدیو از یوتیوب با استفاده از تلگرام

ربات‌های تلگرام این امکان را به وجود می‌آورند که هم در بین تمامی ویدیوهای یوتیوب جستجو کرد، و هم لینک دانلود را به صورت فایل در خود تلگرام و یا به صورت لینک، دریافت کرد. در مرحله نخست با وارد کردن آدرس “https://telegram.me/utubebot” در بالای نوار مرورگر خود و یا اینکه با ارسال دستور “@utubebot” به یکی از دوستان یا گروه‌های تلگرام و کلیک روی آن، صفحه مربوطه ظاهر می‌شود. اکنون دکمه ی Start را انتخاب کنید تا ربات راه‌اندازی شود.

 دریافت ویدیوهای یوتیوب

ابتدا زبان فارسی را به عنوان زبان ربات انتخاب کنید.

 دریافت ویدیوهای یوتیوب

اکنون لینک ویدیوی مورد نظر خود در یوتیوب را برای ربات ارسال نمایید. اگر از لینک اطلاع ندارید، می‌توانید از طریق ربات درون برنامه‌ای vid@ به جستجوی ویدیوهای یوتیوب بپردازید و مستقیما آنها را وارد کنید.

 دریافت ویدیوهای یوتیوب

در مرحله‌ی بعد از شما سوال می‌شود که آیا مایلید ویدیو را به همان صورت ویدیو دریافت کنید یا تنها به صوت آن نیز نیاز دارید. این گزینه زمانی که مایلید مثلا موزیک یک موزیک ویدیو را دانلود کنید کاربردی خواهد بود.

 دریافت ویدیوهای یوتیوب

در مرحله  بعد فرمت و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. طبیعتا هر چه کیفیت بالاتر باشد حجم بالاتر خواهد بود.

 دریافت ویدیوهای یوتیوب

سپس از شما سوال می‌شود که مایلید ویدیو را به چه صورت دریافت کنید؟ در قالب فایل در داخل محیط تلگرام برایتان ارسال شود یا مایلید لینک دانلود آن را دریافت کنید؟ برای ویدیوهای بالای ۵۰ مگابایت تنها امکان دانلود از لینک وجود دارد. در پایان کمی صبر کنید تا ویدیوی خود را در قالب یک فایل یا یک لینک دانلود دریافت کنید. اکنون می‌توانید به راحتی دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

 دریافت ویدیوهای یوتیوبدریافت ویدیوهای یوتیوب

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. سلام من نرم افزار را دانلود کردم ظاهرا که باید راحت باشه هنوز امتحان نکردم ولی با این حال از شما متشکرم

  2. اقا دمت گرم عالی بود و به درد بخور

  3. میدونستید ربات تلگرامش مسدود شده😭😭😭

  4. خیلی مفید بود واقعا ممنون

  5. سلام خیلی عالی بود ممنوووووووووووووون

  6. سلام این ایدی ربات تلگرام اصلا کار نمیکنه

  7. عالی بود دمتون گرم

  8. عالی بود.من از ربات استفاده کردم.بلافاصله هم‌انجام شد.
    خدا خیرتون بده.راحتم کردین

  9. سلام دوستان من چند وقت پیش میخاستم از یوتویوب فیلم دان کنم ولی بلد نبودم چجور لینکشو بیابم ولی ی روش فوق العاده راحت یافتم که کمکتون کنه
    فقط کافیه رکمه share رو بالای فیلم بزنیم ولی برای خودتون توی تلگرام بفریتید اونوقت لینکش قشنگ براتون معلوم میشه و بعد میتونید اونو کپی و داخل ربات ذکر شده پیست کنید تا فیلمو براتون بیاره این راحت ترین روشه ممکنه

  10. سلام. من با هیچ کدوم از این روشها نتونستم فایلی از یوتیوب دانلود کنم…همه شون خطا میدن…علت چیه؟!😐

  11. با درود،
    بابا جون،اینهمه دنگ و فنگ نمی‌خواد،برنامه ی
    Vidmate رو نصب کنید و چیزی رو دوست داشتید،از یوتیوب بگیر تا انواع و اقسام فیلم را بصورت کاملا رایگان دانلود کنید،
    فقط باید یک ،وی پی ان،نصب کنید.
    با تمامی فرمتها و حجمها و کیفیت‌ها،میتونید دانلود کنید.

  12. ممنون از راهنمایی شما

  13. عالیه بسیار متشکرم (:

  14. ایول ایول خوب بود ممنون

  15. سلام خیلی مطلب مفیدی بود ممنون
    فقط یه چیز
    با اضافه کردن دوتا s قبل کلمه یوتیوب راحت با همون لینک میره تو سیو فرام