زمان عرضه گوشی ال جی G6

ال جی با عرضه زودهنگام گوشی ال جی G6 ، بازار را از گلکسی اس 8 می‌رباید

گزارش جدیدی از منابع نزدیک به کمپان ال جی منتشر شده است که خبر از عرضه زودتر از موعود گوشی ال جی G6 نسبت به برنامه قبلی آن‌ها را می‌دهد. بنابراین پرچمدار ال جی، گوشی ال جی جی 6 (LG G6) حتی از گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) سامسونگ نیز زودتر  روانه بازار خواهد شد تا به نوعی بر محبوبیت رقیب قدرتمند خود غلبه کرده و بار دیگر نام خود را به سطح اول پرفروش‌ترین‌های بازار موبایلی برساند.

در حالی که ال جی با گوشی G5 مجهز به طراحی ماژولار و یک نمایشگر 5.3 اینچی، رویاپردازی‌های خودش را به حوزه موبایل آورد، اما متاسفانه این پرچمدار با تمام شایستگی‌هایش از استقبال عمومی خوبی برخوردار نبود تا این شرکت کره‌ای را با چالش جدی در بازارهای جهانی تلفن همراه سازد.

گوشی ال جی G6 یک ماه زودتر از موعود روانه بازار خواهد شد

از آنجایی که پروژه طراحی ماژولار نه چندان کاربردی این گوشی، با شکست مواجه شد، حال ال جی تصمیم گرفته است تا نسل آینده این تلفن همراه اندرویدی، گوشی ال جی G6 را با فلسفه طراحی قبلی گوشی‌هایی نظیر جی 4 و جی 3 روانه بازار کند. بسیاری از منابع فعال در حوزه تکنولوژی ادعا می‌کنند که پرچمدار آینده ال جی فاقد طراحی ماژولار بوده و این شرکت کره‌ای تمرکز اصلی خود را بر روی ارائه یک رابط کاربری جذاب‌تر همراه با سخت افزار بهبود یافته و قابلیت‌هایی متمایز نسبت به سایر گوشی های اندروید بازار خواهد گذاشت. با تمام این‌ها، ال جی امیدوار است که گوشی ال جی G6 ، با موفقیت دوران تبلیغات خود را بر خلاف چیزی که امسال رخ داد، طی کند  و شکاف ایجاد شده بین بازار و ال جی را ترمیم کند. به نقل از یک گزارش تازه انتشار یافته از کره جنوبی، غول تکنولوژی مستقر در سئول، از هر طریقی می‌خواهد از رقیب خود سبقت بگیرد. این تلاش منجر بدان خواهد شد که آن‌ها گوشی ال جی جی 6 (LG G6) را یک ماه زودتر از آن چه در اصل برنامه ریزی کرده بودند، روانه بازار کنند.

زمان عرضه گوشی ال جی G6

گوشی ال جی جی 6 همزمان با برگزاری MWC 2017 در قفسه فروشگاه ها

این منابع که روابط نزدیکی را با ال جی دارند، بر این باور هستند که اگر گوشی ال جی G6 زودتر از مارس عرضه نشود، قطعا اوایل این ماه عرضه خواهد شد. این تغییر در برنامه عرضه، در حالی که گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) ماه آوریل عرضه خواهد شد، می‌تواند به طور قابل توجهی ال جی را از بهترین تولیدکننده گوشی های هوشمند جهان پیش بیندازد. اگر این گزارش دقیق باشد، کمپانی ال جی همزمان با برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC)، گوشی خود را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که ال جی پرچمدار آینده خود را کمی قبل از این گردهمایی جهانی در تاریخ 27 فوریه رونمایی می‌کند و همزمان با آغاز آن، عرضه می‌کند.

به نظر فعالان این حوزه، یکی دیگر از دلایل شکست پروژه جی 5 در سال جاری، علاوه بر طراحی ماژولار غیر کاربردی، عرضه دیرهنگام آن به بازار بود که باعث شد بسیاری از علاقه‌مندان، گوشی های جدید خود را در آن زمان خریداری کرده باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همه منتظر شاهکار هردو شرکت هستند زیاد نمیتونه بازارو در دست بگیره