اندروید 7.1.1 برای نکسوز 6

به روز رسانی رسمی اندروید 7.1.1 برای نکسوس 6 به زودی عرضه می‌شود

موتورولا نکسوس 6 (Motorola Nexus 6) مدلی جدید و توانمند بعد از محصول فوق‌العاده دوست‌داشتنی نکسوس 5 (Nexus 5) محسوب می‌شود. بعد از اینکه خبر عدم ارائه رسمی اندروید نوقا برای نکسوس 5 آب پاکی را بر روی دست کاربران این گوشی ریخت، نگاه‌ها به اخبار پیرامون زمان‌بندی ارائه اندروید 7 برای نکسوز 6 دوخته شد. این اتفاق بالاخره افتاد و کاربران نسخه یاد شده را دریافت کردند. با توجه به انتظار بالای کاربران نکسوز برای داشتن آخرین به روز رسانی‌های اندروید زودتر از دیگر کاربران، نگاه آن‌ها اکنون بی‌صبرانه به عرضه اندروید 7.1.1 برای نکسوس 6 دوخته شده است.

تا ارائه آپدیت اندروید 7.1.1 برای نکسوس 6 زمان کمی باقی مانده است

گوگل تقریبا درباره تاخیر در ارائه اندروید 7.1.1 برای نکسوس 6 ساکت باقی ماند، اما با شنیدن سر و صدای کاربران منتظر، یافتن ایراداتی در این به روز رسانی را عامل تاخیر عنوان کرد. از قرار معلوم در لحظات آخر ایراداتی تنها مختص به موتورولا نکسوس 6 خودنمایی کرده و خوش‌قولی همیشگی گوگل را با چالش مواجه ساختند. اکنون این مشکلات رفع شده و در اوایل ماه نخست سال آینده میلادی، آپدیت اندروید 7.1.1 برای نکسوس 6 ارائه خواهد شد.

اندروید 7.1.1 برای نکسوز 6در نظر داشته باشید اندروید 7.1.1 برای نکسوس 6 و دیگر گوشی‌های این سری اهمیت خاصی دارد، چرا که هنوز هیچ گوشی از سری نکسوس اندروید 7.1.0 را دریافت نکرده است. دلیل چشم‌ انتظاری کاربران، کوله‌باری از ویژگی‌های جدیدی است که اندروید 7.1 با خود به همراه می‌آورد. نکسوس 6 تقریبا قدیمی محسوب شده و با در نظر گرفتن زمان عرضه آن در ماه اکتبر سال 2014‌ میلادی، اکنون بیش از دو سال سن دارد. به نظر می‌رسد اندروید 7.1.1 برای نکسوس 6 آخرین هدیه‌ای است که این گوشی پیش از بازنشستگی خود دریافت می‌کند. در هر صورت گوشی‌های نکسوس سوگلی گوگل بوده و همواره در کانون توجه دریافت نسخه‌های جدید اندروید قرار دارند، اما این موضوع سبب نمی‌شود تا از قدیمی‌بودن آن‌ها چشم‌پوشی شود؛ درست همانند اتفاقی که امسال برای نکسوس 5 افتاد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*