لنوو تینک پد یوگا 370

لنوو تینک پد یوگا 370 ؛ اوج تطبیق پذیری و دوام بالای یک لپ تاپ

کمپانی لنوو در راستای رونمایی از کامپیوترهای جدید خود، امروز از یک لپ تاپ جذاب سری یوگا به نام لنوو تینک پد یوگا 370 (Lenovo ThinkPad Yoga 370) نیز رونمایی کرد. این غول چینی دنیای کامپیوترها، امروز از انواع مختلف کامپیوترهای جدید خود برای سال آینده میلادی رونمایی کرد که در میان آنها لپ تاپ هایی باریک، ضخیم و مقاوم، امنیتی و غیره دیده میشود. حال نوبت به رونمایی از یک لپ تاپ دوکاره میرسد که طی سالیان گذشته طرفداران خاص به خودش را پیدا کرده است. این لپ تاپ دوکاره از طراحی جدیدی بهره می‌برد و با همراه داشتن یک لولا 360 درجه‌ای و تبدیل کیبورد به یک پایه نگهدارنده، می‌تواند خودش را با هر شرایطی تطبیق دهد.

لنوو می‌گوید این دیوایس بدون آنکه لولای خود را در خطر ببیند، می‌تواند به خوبی انعطاف پذیر عمل کرده و  دوام عالی داشته باشد. گفته می‌شود که این لپ تاپ با هدف ارائه به اشخاص حقیقی و فعالیت های تجاری ساخته شده است.

لنوو تینک پد یوگا 370 از اندازه 13.3 اینچی برخوردار بوده و در دو رنگ مشکی و نقره‌ای به فروش می‌رسد. ضحامت بسیار کم حدود 18 میلی‌متری و وزن تنها یک کیلو و 360 گرم از این لپ تاپ، یک کامپیوتر 2 کاره فوق‌العاده جذاب ساخته است که می‌تواند به راحتی همانند یک تبلت بزرگ جثه نیز مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این باید به عمر باتری 10 ساعته این کامپیوتر و همچنین ارائه یک قلم همراه با لنوو تینک پد یوگا 370 نیز اشاره کرد.

لنوو تینک پد یوگا 370

نمایشگر فول اچ دی و لمسی این لپ تاپ دوکاره، یک ال سی دی ضد بازتاب نور و ضد لک است تا در صورت استفاده از آن در حالت تبلت نیز کاربران با مشکلی مواجه نشوند. به گفته‌ی لنوو، نوت بوک جدید و باریک این کمپانی از آخرین نسل پردازنده های سری Core i شرکت اینتل بهره‌مند خواهد بود که تا 16 گیگابایت رم و تا 1 ترابایت حافظه SSD را نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این باید به پشتیبانی از تاندربولت 3، dTPM 2.0 و یک تاچ پد کاملا سریع اشاره کرد. بخش نرم افزاری این لپ تاپ نیز، مطابق تمامی کامپیوترهای شرکت لنوو از ویندوز 10 (نسخه پرو) برخوردار است.

در کنار کارت گرافیک داخلی Intel HD Graphics 620، این لپ تاپ حاوی بلندگوهای داخلی تمام استریو، باتری 6 سلولی 51Wh، دو درگاه USB 3.0، بلوتوث 4.2، وای فای، NFC، اچ دی ام آی و پورت دیسپلی (Display Port) خواهد بود.

قیمت و زمان عرضه لپ تاپ دوکاره لنوو تینک پد یوگا 370

به گفته ی لنوو، این لپ تاپ با قیمت آغازین 1149 دلار و در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی، از فوریه سال 2017 میلادی به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*