رندرهای سه بعدی از آیپد پرو 10.5 اینچی با دوربین دوگانه

تماشا کنید: رندرهای سه بعدی از آیپد پرو 10.5 اینچی با دوربین دوگانه

با اینکه به نزدیک‌ترین کنفرانس اپل یعنی WWDC 2017 حداقل یک نیم سال زمان باقی مانده است، اما این باعث نمی‌شود که طراحان و علاقه‌مندان به این کمپانی دست از کار بکشند و ایده‌هایشان درباره‌ی محصولات بعدی اپل را مطرح نکنند. این بار نیز نوبت به رندرهایی سه بعدی و بسیار حرفه‌ای از آیپد پرو 10.5 اینچی رسیده است.

هنرمندی به نام آرمند لیلشی (Armend Lleshi) به تازگی ویدیویی را منتشر کرده که در آن، رندرهای سه بعدی این محصول را به نمایش درآورده است. آیپد پرو اپل که قدرتمندترین مدل در تمام تاریخ تبلت‌های کمپانی کوپرتینویی محسوب می‌شود، در حال حاضر در دو نسخه‌ی ۹.۷ و ۱۲.۹ اینچی تولید می‌شود. عرضه‌ی آیپد پرو 10.5 اینچی از سوی اپل میتواند این تبلت را در بازار با موفقیت بیشتری همراه کند، زیرا تعدادی از برترین تبلت‌های اندرویدی در حال حاضر در ابعاد نزدیک به ۱۰ اینچ تولید می‌شوند و این محصول می‌تواند به رقابت مستقیم با آنها بپردازد.

در ویدیویی که در زیر مشاهده می‌کنید، آرمند یکی از برترین آثارش در زمینه‌ی طراحی کانسپت را به نمایش گذاشته و آیپد پروی خلق شده توسط او، دارای اکثر المان‌های ثابت در زبان طراحی اپل است. علاوه بر این که شاهد بدنه‌ای با ضخامت بسیار پایین هستیم، آیپد پرو 10.5 اینچی در این ویدیو دارای حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف نمایشگر بوده و از یک دوربین دوگانه بهره می‌برد.

نمایشگر با رزولوشن 4K، آن هم در حالی که اپل ترجیح داده است از رزولوشن ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ پیکسلی در مدل‌های قبلی این تبلت استفاده کند، میتواند نسخه‌ی ۱۰.۵ اینچی را به محصول محبوبی تبدیل نماید. در کنار این نمایشگر شفاف و پردازشگر گرافیکی قدرتمندی که اجازه‌ی ویرایش محتوای 4K را به کاربران می‌دهد، دوربینی با ساختار دوگانه و احتمالا قابلیت‌های بهبود یافته در این تبلت قرار گرفته است تا همه چیز برای یک تجربه‌ی گرافیکی از جنس قرن بیست و یکم فراهم باشد؛ ادامه‌ی توضیحات را به بعد از تماشای این کلیپ جذاب موکول می‌کنیم:

 

آیپد پرو 10.5 اینچی دارای چه مشخصاتی خواهد بود؟

علاوه بر دو مدل قبلی، اگر آیپد پرو 10.5 اینچی را هم یک محصول واقعی در نظر بگیریم، این سه مدل در نسل بعدی آیپد پرو که احتمالا آیپد پرو ۲ (iPad Pro 2) نامیده خواهد شد، به پردازنده‌های سری A10X اپل مجهز می‌شوند. این پردازنده‌های ۱۰ نانومتری که توسط کمپانی TSMC ساخته می‌شوند، در قلب آیپد پرو ۲ که در رنگ‌های جت بلک، مشکی، سفید، شرابی (بنفش سیر)، طلایی و صورتی (رز گلد) قابل سفارش خواهند بود، قرار می‌گیرند.

رندرهای سه بعدی از آیپد پرو 10.5 اینچی با دوربین دوگانه

پیش بینی می شود که نسل بعدی تبلت‌های اپل (که احتمالا تنها به سری آیپد پرو محدود می شوند)، در ماه مارچ سال آینده‌ی میلادی معرفی خواهند شد. بنابراین در کنفرانس WWDC‌ سال ۲۰۱۷ که مخصوص توسعه‌دهندگان پلتفرم‌های نرم افزاری اپل است، علاوه بر دنیای برنامه‌نویسی، شاهد سری جدید یکی از محبوب‌ترین محصولات سخت افزاری اپل نیز خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*