مشکلات مربوط به تخلیه باتری ایرپادهای اپل توسط کیس شارژ آنها حقیقت دارد؟

مشکلات مربوط به تخلیه باتری ایرپادهای اپل توسط کیس شارژ آنها حقیقت دارد؟

ایرپادهای اپل که در واقع نسخه‌ی وایرلس هندزفری های این کمپانی محسوب می‌شوند، یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی در یک ماه گذشته لقب گرفته‌اند. اما مانند نسل اول هر محصولی، این هدفون های جذاب نیز دارای مشکلاتی هستند که به نظر می‌رسد به باتری و مسائل مربوط به شارژ آنها ربط داشته باشد.

در حالی که حدود یک هفته و نیم از آغاز عرضه‌ی ایرپادهای اپل در بازارهای جهانی می‌گذرد، کاربران مشکلاتی را درباره‌ی این محصول گزارش کرده‌اند که به تخلیه‌ی باتریشان توسط کیس شارژ آنها مربوط می‌شود. کیس شارژ ایرپادها همان باکس سفید‌رنگی است که به عنوان محل نگهداری این محصول نیز به کار می‌رود و با قرار دادن دو جفت هندزفری داخل این جعبه، میتوان آنها را شارژ کرد.

مشکل تخلیه‌ی باتری مربوط به تعداد محدودی از ایرپادهای اپل می‌شود

با اینکه کمپانی سازنده مدعی شده است باتری داخل این کیس می‌تواند تا ۲۴ ساعت شارژ کامل برای ایرپادهای اپل را فراهم کند، اما تعدادی از کاربران گزارشاتی برخلاف این موضوع را به ثبت رسانده‌اند. آنها می‌گویند که در حالی که شارژ ایرپادهای اپل به طور کامل پر بوده و فعالیت‌های بلوتوثی نیز در حداقل میزان ممکن قرار داشته‌ است، اما میزان شارژ تا سطح ۴۰ درصد کاهش می‌یابد و به نوعی یک تخلیه‌ی باتری صورت می‌گیرد.

کاربرانی که گزارش این مشکل را در پایگاه ارتباطی آنلاین اپل و یا اپل استورهای در سطح شهر ثبت کرده‌اند، مشکلشان به سرعت بررسی شده و اکثرشان یک پکیج جدید از ایرپادهای اپل را تحویل گرفته‌اند. گویا این مشکل تنها مربوط به یک سری محدود و اولیه در تولید این هدفون‌ها می‌شود و اکثر خریداران از این ایراد تخلیه‌ی باتری رنج نخواهند برد؛ هرچند که هنوز تعداد و گستردگی این موضوع به طور کامل مشخص نیست و هنوز نمی‌دانیم که آیا با بالا رفتن سیکل‌های شارژ (یک نوبت تخلیه‌ی باتری و شارژ کامل آن)، آیا این مشکل بر روی تعداد بیشتری از ایرپادهای اپل نیز نمایان خواهد شد و یا خیر.

مشکلات مربوط به تخلیه باتری ایرپادهای اپل توسط کیس شارژ آنها حقیقت دارد؟

اگر شما نیز چنین مشکلی را تجربه کرده‌اید، بهترین روش این است که به اپل استورهای کشورهای همسایه مراجعه کنید و دیوایس مشکل‌دار خود را با تحویل به اپل، تعویض نمایید و یک محصول نو دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*