سه ربات ال جی در نمایشگاه CES 2017

سه ربات ال جی در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌شوند

طی برگزاری نمایشگاه سی ای اس (CES 2017) لاس وگاس، سه ربات ال جی رونمایی خواهند شد که برگ زرینی از دستاوردهای حوزه هوش مصنوعی این غول کره‌ای خواهند بود. متاسفانه ال جی تا بدین لحظه هیچ عکس و یا اطلاعات سخت افزاری از ربات های خود منتشر نکرده است، با این حال آن‌ها توضیح داده‌اند که هر یک از این سه ربات ال جی در چه زمینه‌هایی می‌توانند به کاربران خدمت رسانی کنند. بر اساس گفته‌های ال جی، دو ربات از این سه برای مصارف خانگی ساخته شده و مناسب رفتن به محیط های اجتماعی مختلف نخواهند بود؛ این درحالی‌ست که یک ربات مخصوص خارج از منزل نیز توسط ال جی رونمایی خواهد شد که می‌تواند به محیط‌های اجتماعی بیرون خانه نیز برود.

از سه ربات ال جی که تا چند روز دیگر آن‌ها را ملاقات خواهیم کرد، نخستین مورد، گزینه‌ای مناسب برای مصرف‌کنندگان خانگی خواهد بود. به گزارش ال جی نخستین ربات، “Hub Robot” نام خواهد داشت که همانند یک دستیار شخصی در خانه به کمک شما می‌آید و خانه هوشمند شما را مدیریت خواهد کرد. دومین ربات ال جی هرچند کمی بیرون از منزل هم می‌تواند ظاهر شود، اما در اصل شما می‌توانید اموری نظیر اصلاح چمن‌های حیات‌تان را به آن بسپارید. در حقیقت این ربات با هدف شرکت در امور نگهداری از گیاهان و حیات منزل شما طراحی شده است. اما ربات سوم قدرتمندتر از این دو ربات بوده و می‌تواند با ظاهر شدن در معرض عموم، با جامعه بیرونی ارتباط برقرار کند.

به گفته ال جی، این ربات بیشتر در مراکز عمومی و پر رفت و آمد استفاده خواهد شد. با استفاده از این ربات در فرودگاه‌ها، هتل‌ها و مواردی از این دست، مسافران می‌توانند بیش از پیش و بدون دردسرهای همیشگی از سفر خود لذت بیشتری برده و این ربات تجربه داشتن یک دستیار سفری را به آن‌ها القا کند.

سه ربات ال جی ، نمایشگر قدرت هوش مصنوعی این شرکت کره‌ای است

البته نه تنها از ال جی انتظار می‌رود که تازه‌ترین دستاوردهای خود در حوزه رباتیک را در نمایشگاه CES 2017 به معرض نمایش بگذارد، بلکه این مهم است آن‌ها با استفاده از این دستگاه‌ها، از پیشرفت خود در هوش مصنوعی سخن بگویند؛ چیزی که به خودی خود در سال جاری میلادی ثابت کرد که چقدر از اهمیت بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است مجموعه ربات های جدید ال جی در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت، در ۴ ژانویه در مرکز همایش لاس وگاس به نمایش گذاشته خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*