رایج ترین مشکلات ال جی وی 20

رایج ترین مشکلات ال جی وی 20 و راه حل های پیشنهادی

با وجود اینکه رقبا و پرچمداران بسیار قدرتمندی در مدت زمانی کوتاه به عرصه رقابت گوشی‌های هوشمند پای گذاشتند، ال جی با طراحی و ساخت مدل وی 20، از جمله شرکت‌هایی بود که بعد از خالی‌شدن بازار از پرچمدار سامسونگ و ضربه خوردن نام برند آن، بیشترین استفاده را به نفع خود برد تا کاربران خلا وجود پرچمداری قدرتمند در بازار را حس نکنند. دومین گوشی از سری V ال جی، از یک بدنه فلزی بهره برده که ظاهری بسیار مجلل به آن بخشیده و طراحی زیبای مدل قبلی خود را حفظ می‌کند. با وجود قدرتمندی، این گوشی بدون عیب نیست، به همین دلیل در ادامه به بررسی رایج ترین مشکلات ال جی وی 20 (LG V20) و راه حل های پیشنهادی برای رفع آن‌ها خواهیم پرداخت.

صفحه نمایشی بزرگ  آن در کنار صفحه نمایش جداگانه نواری شکل در بالای گوشی، همانند مدل قبلی کار شده و زیبایی خاصی دارد. نمایشگر دوم که جزو ویژگی‌های منحصربه‌فرد سری V محسوب می‌شود، صفحه‌ نمایشی کمکی بوده و میان‌برهای مختلف برای اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام، دوربین، آب و هوا و دیگر موارد را در خود جای می‌دهد. گفتنی است گوشی‌های منحنی سامسونگ نیز عملکرد مشابهی را در لبه‌های کناری صفحه نمایش خود دارند.

به خاطر رایج ترین مشکلات ال جی وی 20 نباید از خرید این گوشی منصرف شوید

کیفیت صدای فوق‌العاده، دوربین پشتی دوگانه، امکان افزایش حافظه با کارت حافظه جانبی و باتری قابل تعویض را باید از جمله ویژگی‌های مهم وی 20 به نسبت دیگر پرچمداران دانست. با وجود همه چیز تمام بودن، این مدل نیز همانند تمامی گوشی‌های موجود در بازار بدون مشکل و دردسر نیست. به این منظور برخی از رایج ترین مشکلات ال جی وی 20 که تاکنون کاربران این گوشی با آن‌ها برخورد کرده‌اند را بررسی کرده و راه حل‌هایی را برای رفع آنان بیان می‌کنیم. در نظر داشته باشید رایج ترین مشکلات ال جی وی 20 در تمامی دستگاه‌ها مشاهده نشده و احتمال اینکه کاربری هرگز به هیچ کدام یک از آن‌ها برخورد نکند بسیار بالاست.

مشکل اول –  عدم شارژ باتری تا 100 درصد

رایج ترین مشکلات ال جی وی 20از مشکلات عدیده کاربران گوشی‌های هوشمند، مسائل مربوط به باتری است و دیدن آن در میان رایج ترین مشکلات ال جی وی 20 چیز عجیبی نیست. تعداد زیادی از کاربران از این موضوع گلگی دارند که باتری تا سقف خود یعنی 100 درصد شارژ نشده و در اواخر راه و بین 90 تا 94 درصد متوقف می‌شود. و اما راهکارها:

  • این مسئله به احتمال زیاد با درجه‌بندی باتری مرتبط بوده و از کالیبره‌نبودن آن ناشی می‌شود. برای دسته‌ای از کاربران، یک کالیبره‌سازی ساده کارساز و مفید واقع شده است. اول، اجازه دهید تا باتری گوشی شما تخلیه شده و به خاطر نبود انرژی کافی خاموش شود. سپس آن را در حالت خاموش به برق متصل کرده و تا زمانی که چراغ چشمک‌زن بالای گوشی، شارژشدن کامل را نشان نداده آن را به برق متصل نگه دارید. دستگاه را از شارژر جدا کرده و سپس آن را ری‌استارت کنید.
  • ممکن است نشانگر باتری هنوز شارژ 100 درصد را نشان ندهد، بنابر مجددا آن را به شارژر متصل کرده و تا زمان رسیدن به 100 و یا حداکثر عدد ممکن نزدیک به آن منتظر بمانید. این فرآیند را تا زمانی که نشانگر بعد از تخلیه باتری و ری‌استارت‌کردن گوشی برای اولین بار، عدد 100 را نشان دهد تکرار کنید. در نظر داشته باشید این فرآیندی است که نباید اغلب تکرار شود و تکرر آن برای باتری بسیار مضر است، به همین دلیل اگر این دسته از رایج ترین مشکلات ال جی وی 20 دوباره به گوشی بازگشتند، تا زمان ارائه یک راهکار مطمئن و تاییدشده منتظر بمانید.
  • برای عملیات کالیبریشن و درجه‌بندی باتری گوشی، اپلیکیشن‌های خوبی در فروشگاه گوگل پلی وجود دارند. یکی از این اپلیکیشن‌های قدرتمند، ادونس باتری کالیبریتور (Advanced Battery Calibrator) نام داشته و در صورت روت‌بودن دستگاه، شانس بهتری برای برطرف‌کردن مشکل شما خواهد داشت.

مشکل دوم – مسائل مربوط به عملکرد

رایج ترین مشکلات ال جی وی 20برخی کاربران گزارش داده‌اند گوشی به صورت خودکار اپلیکیشن‌ها را فریز کرده و یا ری‌استارت می‌شود. در کنار این موارد، نمونه‌هایی از لگ و کندی حین پیمایش رابط کاربری نیز مشاهده می‌شوند. و اما راهکارها:

  • به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کرده و سپس اپلیکیشن گریفینی (Greenify) را دانلود و نصب کنید. گریفینی لیستی از برنامه‌های در حال فعالیت که از رم گوش استفاده می‌کنند را به نمایش می‌گذارد و بعید نیست که ایجاد رایج ترین مشکلات ال جی وی 20 بر گردن یکی از آن‌ها باشد. این امکان وجود دارد تا تنظیمات این دسته از برنامه‌ها را تغییر داده و به این وسیله کندی رابط کاربری را کاهش دهید.
  • با وجود فعالیت برنامه‌های زیاد در دستگاه، ممکن است تا کندی و لگ گوشی تنها به خاطر یک اپلیکیشن خرابکار اتفاق افتاده باشد. گوشی را در حالت ایمن (Safe Mode) بوت کرده (آموزش آن در ادامه قرار داده خواهد شد) و سپس وضعیت مشکل را مجددا بررسی کنید. اگر مشکل در این حالت رفع شد، پس مطمئنا تمامی مشکلات بر گردن یک اپلیکیشن خرابکار است. فرآیند ایرادیابی را می‌توان با حذف‌کردن اپلیکیشن‌های اخیر نصب شده، مخصوصا آن‌هایی که بعد از نصبشان مشکل کم کم بروز کرده شروع کنید. اگر اطلاعات چندان مهمی بر روی گوشی خود نداشته و نصب مجدد اپلیکیشن‌ها و انجام دوباره تنظیمات برایتان دشوار به نظر نمی‌آید، بهترین پیشنهاد ریست فکتور‌ی‌کردن خواهد بود. البته، به عنوان آخرین گزینه موجود به سراغ این راهکار بروید.

برای بوت کردن دستگاه در حالت سیف مود، نخست دستگاه را خاموش کرده و در ادامه دکمه پاور را بزنید و آن را تا زمان آغاز فرآیند بوت شدن همچنان نگه دارید. به محض مشاهده شروع فرآیند بارگذاری، به طور همزمان دکمه کاهش و افزایش صدا را فشرده و آن‌ها را نگه دارید. این دکمه‌ها را تا تکمیل فرآیند بوت شدن نگه دارید. حالا قفل دستگاه را باز کرده و در ادامه باید مشاهده کنید که دستگاه در حالت ایمن (Safe Mode) بوت شده است. اگر این روش برای شما کار نکرد، از راهنمای انتهای مطلب استفاده کنید.

  • ال جی در پرچمدار خود قابلیت‌های نرم افزاری زیادی را گنجانده است. اگر به طور مرتب از این ابزارها استفاده نمی‌کنید، غیر فعال‌ کردن آن‌ها بهبود عملکرد قابل توجهی را در پی خواهد داشت.
  • اگر گوشی خود را از یک اپراتور در ایالات محده آمریکا تهیه کرده‌اید، احتمالا نرم افزارهای غیر قابل حذف و بدون مصرف زیادی به طور پیشفرض در آن‌ها نصب شده است. با وجود عدم توانایی برای پاک‌کردن آن‌ها، امکان غیر فعال‌سازی وجود دارد. به قسمت اپلیکیشن‌ها در تنظیمات (Settings – Apps) رفته و بعد از پیداکردن و لمس آیتم مورد نظر، آن را غیر فعال کنید.

مشکل سوم – مشکلاتی که جایگزینی دستگاه تنها راه حل آن‌ها است.

رایج ترین مشکلات ال جی وی 20رفع دسته‌ای از رایج ترین مشکلات ال جی وی 20 که اغلب به سخت افزار دستگاه مربوط می‌شوند، به راحتی امکان‌پذیر نیست. تنها راه حل موجود در این زمان، سپردن دستگاه به دست یک تعمیرکار مجاز و متخصص و یا استفاده از روش‌های جایگزینی و تعویض آن است. چنین دسته از مشکلات در ادامه ذکر شده‌اند.

شکستگی محافظ دوربین پشتی: عده‌ای از کاربران به این موضوع پی‌ برده‌اند که شیشه محافظ دوربین پشتی گوشی به سادگی ترک برمی‌دارد و در برخی مواقع به طور کامل بعد از یک ضربه کوچک و یا سقوط از ارتفاعی کوتاه می‌شکند. این موضوع برای یک گوشی دارای درجه MIL STD-810G در محافظت در برابر شوک و ضربه غیر قابل قبول است. برای جلوگیری از رخ‌دادن این مشکل، استفاده از یک قاب و محافظ مستحکم برای گوشی پیشنهاد می‌شود.

مسائل مربوط به اسپیکرها: تعداد کمی از کاربران شنیدن صدای خش‌خش حین گوش دادن به موسیقی را گزارش داده‌اند، مخصوصا زمانی که حجم صدا در بالاترین حد ممکن قرار داده شده است. اگر به رایج ترین مشکلات ال جی وی 20 مرتبط با اسپیکر برخورد کردید، بهترین راه پیش رو جایگزینی دستگاه است. این گوشی با وعده پخش موسیقی باکیفیت عرضه شده و مشاهده این‌چنین مشکلات در آن غیر قابل قبول است.

مسائل مربوط به جک هدفون: برخی کاربران دریافته‌اند جک هدفون ال جی وی 20 به طور کامل در جای خود وارد نشده و بعد از متصل‌کردن به گوشی، کابل آن به راحتی حرکت می‌کند.

مسائل مربوط به شارژ دستگاه: این مشکل به احتمال زیاد توسط یک شارژر خراب ایجاد می‌شود. از صحت و سلامت پریز برق اطمینان حاصل کرده و یک شارژر سالم دیگر را نیز امتحان کنید تا به این وسیله از سالم بودن یا نبودن خود دستگاه مطمئن شوید.

مشکل چهارم – مسائل مربوط به اتصالات

رایج ترین مشکلات ال جی وی 20مشکلات مرتبط با اتصالات در بسیاری از گوشی‌ها متداول است، به همین دلیل عدم توانایی استفاده از بلوتوث و یا وای فای برای اتصال به دستگاه‌های بی‌سیم در میان رایج ترین مشکلات ال جی وی 20 تعجب‌آور نیست. عده‌ای از کاربران پرچمدار ال جی، هم به مشکلات مربوط به بلوتوث و هم به مشکلات مربوط به وای فای برخورد کرده‌اند. و اما راهکارها:

مسائل و مشکلات عمومی وای فای

  • روتر و گوشی را برای مدت زمانی بیشتر از ده ثانیه خاموش کرده و دوباره راه‌اندازی کنید. سپس مجددا برای برقراری اتصال میان آن‌ها تلاش کنید.
  • به بخش تنظیمات ذخیره نیرو (Settings – Power saving) مراجعه کرده و مطمئن شوید که این آپشن در گوشی خاموش است.
  • نرم افزار وای فای آنالیزر (Wi-Fi Analyzer) را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب کرده و سپس میزان تبادل داده و ترافیک کانال خود را بررسی کنید. در ادامه، کانال بهتری را میان خود و روتر انتخاب کنید.
  • به تنظیمات وای فای (Settings – Wi-Fi) مراجعه کرده و اتصال مورد نظر را انتخاب کنید. با نگه داشتن انگشت خود برای چند ثانیه بر روی آن، در پاپ آپ باز شده دکمه فراموشی (Forget) را بزنید. بعد از پاک شدن رمز عبور، مجددا نسبت به وارد کردن اطلاعات و رمز عبور برای اتصال به روتر اقدام کنید.
  • از به روز بودن نرم افزار مربوط به روتر اطمینان مطمئن شوید.
  • همچنین از آپدیت‌بودن برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی گوشی خود اطمینان حاصل کنید. به تنظیمات پیشرفته (Wi-Fi – Settings – Advanced) رفته و آدرس فیزیکی (مک آدرس – MAC) را مشاهده کنید. با مراجعه مجدد به روتر مطمئن شوید این آدرس در لیست فیلترینگ آن به عنوان آدرسی مجاز شناخته می‌شود.

مسائل و مشکلات عمومی بلوتوث

  • اگر برای اتصال به خودرو برای پخش موزیک و دیگر موارد به مشکل برخورد کردید، از راهنمای دستگاه پخش استفاده کرده و حتما یک بار اتصال میان دو گوشی و پخش‌کننده را ریست کنید.
  • مطمئن شوید بخش مهمی از مراحل برقراری ارتباط میان دو دستگاه فراموش نشده است.
  • به تنظیمات بلوتوث (Settings – Bluetooth) رفته و از نبود گزینه یا تنظیمی برای تغییر اطمینان حاصل کنید.
  • به تنظیمات بلوتوث مراجعه کرده و تمامی دستگاه‌های جفت شده (Paired) را پاک کنید و مجددا به برقراری ارتباط میان آن‌ها از ابتدا اقدام کنید.
  • اگر حین برقراری ارتباط بی‌سیم با دستگاه‌های زیادی مشکل به وجود بیاید، ارائه به روز رسانی ویژه از سوی سازنده تنها راه حل خواهد بود.

راهنمایی: ریست نرم افزاری و سخت افزاری، پاک‌کردن پارتیشن کش و حالت کنترل سخت افزار

رایج ترین مشکلات ال جی وی 20برای پیاده‌سازی بسیاری از قسمت‌های گفته شده در بالا به منظور رفع رایج ترین مشکلات ال جی وی 20 ، احتمالا به ریست‌کردن دستگاه و یا دستیابی به حالت ایمن نیاز پیدا خواهید کرد. در ادامه چگونگی انجام این کارها را بررسی می‌کنیم.

ریست نرم افزاری

  • زمانی که صفحه نمایش پاسخگو نیست، دکمه پاور را فشار داده و برای ده ثانیه تا زمان ری‌استارت‌شدن گوشی آن را نگه دارید.
  • راه حل البته خشن دیگر در زمان هنگ‌کردن وحشتناک گوشی، بازکردن قاب پشتی و درآوردن باتری است، چرا که برخلاف بسیاری دیگر از پرچمداران، باتری وی 20 قابل تعویض است.

ریست سخت افزاری

  • دستگاه را خاموش کنید
  • دکمه پاور و کاهش صدا را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید و به محض اینکه لوگو ال جی نمایان شد، دکمه پاور را رها کنید. سپس مجددا به سرعت دکمه پاور را فشار داده و تا زمان نمایان شدن منو ریست فکتوری (Factory Reset) صبر کنید.
  • برای ادامه، دکمه پاور را فشار داده و یا برای کنسل‌کردن فرآیند، از کلیدهای تغییر حجم صدا استفاده کنید.

بوت‌کردن در حالت ایمن

  • گوشی را خاموش کرده و سپس آن را ری‌استارت کنید. وقتی لوگو ال جی نمایان شد، دکمه کاهش حجم صدا را فشار داده و آن را تا زمان مشاهده صفحه خانه (Home Screen) نگه دارید که در واقع همان حالت ایمن است.
  • وقتی گوشی روشن است، ابتدا دکمه‌ پاور را نگه دارید تا یک منوی پاپ آپ برایتان نمایش داده شود. سپس داخل این منو انگشتتان را بر روی گزینه‌ی Power Off گذاشته و کمی نگه دارید تا یک منوی پاپ آپ دیگر باز شود. حالا دکمه‌ OK را لمس کرده تا دستگاه شما ری‌استارت شود و بر روی حالت ایمن قرار بگیرد.

حالت کنترل سخت افزار

اگر صفحه نمایش گوشی شکسته و یا به هر نوعی آسیب دیده است، هنوز امکان صدور برخی فرامین با استفاده از دکمه‌های سخت افزاری وجود دارد.

  • دستگاه را خاموش کنید.
  • دکمه پاور و همچنین هر دو کلید کنترل حجم صدا را به طور همزمان فشار داده و برای بیشتر از ده ثانیه نگه دارید تا به این وسیله حالت کنترل کلید سخت افزار را فعال کنید.
  • برای اسکرول کردن در میان گزینه‌های منو، از کلیدهای تغییر حجم صدا استفاده کرده و به منظور انتخاب هر یک از آن‌ها دکمه پاور را فشار دهید.
  • برای پاسخ دادن به یک تماس دریافتی، اکنون می‌توانید هر دو کلید تغییر حجم صدا را به طور همزمان نگه دارید.
  • برای اتمام یک تماس برقرار شده، دکمه پاور را فشار دهید.
  • برای متوقف‌کردن زنگ هشدار، دکمه‌های تغییر حجم صدا را به طور همزمان فشار دهید.

رایج ترین مشکلات ال جی وی 20در این مطلب رایج ترین مشکلات ال جی وی 20 را بررسی و راه کارهایی را برای رفع آن‌ها ارائه کردیم. همانطور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره کردیم، ال جی وی 20 پرچمداری بسیار قدرتمند و باارزش بوده و یکی از بهترین گوشی‌های معرفی شده در سال 2016 محسوب می‌شود. رایج ترین مشکلات ال جی وی 20 در تمامی دستگاه‌ها وجود نداشته و احتمال عدم مشاهده آن‌ها در دستگاه خریداری شده توسط شما بسیار بالاست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

34 دیدگاه

  1. با سلام . برنامه ال جی وی 20 آپدیت کردم بعد اون میزارم حالت ویبره دیگه ویبره نمیزنه .
    چیکار باید بکنم؟؟
    راهنمایی میکنید؟؟

  2. سلام
    👈تجربه ۲ سالمو خدمتتون عرض میکنم
    اولا هر گوشی نو وارد بازار شد بهیچ عنوان نخرید(تجربه اول)
    برای نمونه این گوشی (LG V20) اولین گوشی مجهز به اندروید ۷ بود و عموما اشکالات و باگ هایی داشت که اونم بخاطر عدم تست و بررسی دقیق بحث نرم افزاریِ این گوشی بود.

    👈مشکل خیلی کلافه کننده و حادی که این پرچمدار داره 👈 خالی شدن سریع باتریِ!! این ایراد دور همه امکاناتِ بالقوه این گوشی رو یک خط بزرگ میزنه .. هر چند شما با باتری اضافه هم سر کنید بازم مصرف شارژ سیستم نرم افزاری حتی با وجود ارتقا به اندروید 8 و فکتوری ریست بی نهایت آزارتون میده طوری که چشمتون عادت میکنه به دیدن باتری 20 و 30 درصد..
    (این مشکلِ من تنها نیست شما با یه سرچ انگلیسی lg v20 drains fast میتونید بفهمید چند هزار نفر این مشکلو دارن با این ترکیب)
    چون کارام مرتبطِ با کانال تلگرامم مجبورم روزی دو بار شارژ بزنم.. اما برادرم با samsung a7حتی بعضا شارژرشم گم میکنه .

    👈 موردِ بعدی cpu این گوشی snapdragon 820 هست که حینِ اجرای بازی های سنگین خیلی زود کم میاره (بعدِ 5 دقیقه) ، تو نت که گشتم فهمیدم اینم یه مشکل عمومیِ و راهکارش اینه شما روت کنید و فایل کاهش کلاک پردازنده همگام با دما رو تغییر بدید.
    خب رفتم دنبال روش روت که متاسفانه روشی درست و قابل اعتماد برای مدل جهانی این گوشی (H990) نیست.
    دوما شما با تغییر اون فایل گرمای گوشی زیاد میشه که بازم :/

    در کل قابلیت های عالی داره ولی حیف که زود شارژ خالی میکنه …

    چه مصرفت عکاسی گیم .. نه اصلا عادی !
    این گوشی سریع شارژ تموم میکنه .
    (حتی با greenify و هزار برنامه مدیریت رم و …)
    ☝☝

  3. سلام من تقریبا دوساله این گوشی رو دارم
    جدیدا گوشی خاموش میشه و یه ارور میاد firmware update
    چیکار باید بکنم مشکل چیه؟

  4. اقا راهی هس ک ما گرفتار اون سری مدل هایی ک عیب های زیادی دارن نشیم؟شناختی چیزی؟

    • اصلا ارزش خریدن نداره. واقعا پر از ایراد هست. البته همش نرم افزاریه. من یه ماهه خریدم هر چی میبرم نمایندگی مشکلاتش برطرف نمیشه.

  5. سلام . دو ماهی هست که میخوام این گوشی رو بگیرم ولی پول ندارم .. لطفا هرکی میدونی مشکل چیه راهنماییم کنه .. ممنون .. ?

  6. سلام
    من قبل از عید و همون اوایل که وی20 اومد خریدم
    شِرایت و بازار نصب کردم. گوشی شروع کرد به قاطی کردن
    منوی برنامه و به روز رسانی و دیتا وقتی میرفتم توش
    می اومد بیرون فوری در عرض چندثانیه کشید شد لحظه
    اومدم دوباره راه اندازیش کردم
    همه چیز هم از روش پاک شد
    بار دوم اونارو نصب نکردم
    ولی 1سری از هنگی ها و گیراش رو داشت
    دوربین یا پلیر موسیقی یهو قطع میشد و صفحه بسته میشد و میگفت مجدد باز کنید
    بعضی اوقات صفحه هاش lcd کار نمیکنه مخصوصا صفحه دومش کار نمیکنه
    بعضی اوقات موسیقیش رو بی کیفیت پخش میکنه
    الان دوهفته است
    درست آنتن نمیده
    وصل به اینترنت نمیشه
    بردم نمایندگی میگه مشکل از سیم کارته
    گفتم آخه هردوتا سیم کارتم
    ببین شاید سوکت سیم کارتش مشکل داره
    شاید سوکت دریافت دیتاش مشکل داره
    مموری رو هم بخون نخون میکنه
    هردوتاش مشکل آنتن و تماس و پیام داره باید مدام خاموش روشن کنم راه اندازی مجدد تا شاید کار کنه
    امروزهم هی ویبره میزنه هی پیام میده نوع اتصال را مشخص کنید
    وصل به منبع نیرو
    درصورتی که من با شارژر خودش شارژش کردم
    پاور بانک اصلا ندارم
    به جایی هم وصلش نکردم

    خاک تو سر مملکت ما
    اگر اروپا بود الان گوشی رو میگرفت یکی دیگه میداد
    ما گرون میخریم
    پول سرویس و گارانتی میدیم
    خدماتی هم بهمون نمیدن
    حیف پول
    حیف عمر

    دوستان اگر کسی سوادش رو داره
    تجربه ای داره
    میدونه این ایرادها از وجا آب میخوره
    لطفا منو راهنمایی کنید

    • من حدود 10 ماه پیش این گوشی را خریدم و تا خالا مشکل خاصی با آن نداشتم.
      در زمان خرید، فروشنده گوشی در نمایشکاه LG میگفت من قبلا در قسمت تعمیرات کار میکردم و بعضی برنامه ها برای عملکرد گوشی تولید اشکال می کنند و تاکید داشت که نرم افزار “بازار” باعث بعضی ایرادهایی در عملکرد گوشی (مخصوصا LG) میشه.
      چون اشاره کرده اید بازار را نصب کرده اید و این اشکالها را در گوشی دارد (بدون تایید یا رد ادعای فروشنده فوق) شاید با حذف اون مشکل حل بشه.

  7. سلام و خسته نباشید….
    ببخسید آیا کسی اطلاعی داره که الجی اعلام کرده که بعد از V20 چه تاریخی گوشی جدیدشو رونمایی میکنه…؟باتشکر

  8. سلام خسته نباشید,من حدودا یک ماهی میشه ک این گوشیو گرفتم.تا سه چهارروز پیش مدته شارژشدنش حداقل 5.6ساعت طول میکشید ولی تازگی کمتر از یک ساعتو نیم شارژمیشه,شاید درعرض یک ربع 60%شارژکنه.خیلی سریع هم شارژ خالی میکنه باید چکارکنم

  9. سلام و خسته نباشین
    من این گوشی رو تازه گرفتم.اما به یه مشکل جدی ک برخورد کردم اینه ک بعضی نرم افزارهارو ک تو گوشی قبلی ب راحتی اجرا میکردم تو این گوشی باز نمیشه و پیغام unfortunatly میده.خیلی رو اعصابه اینطوری.خواهشا اگه راهکاری دارین بهم بگین..حتی واسه دایرکت اینستا هم همچین پیامی میده و کلا میاد بیرون

  10. سلام.من یک ماهی هست که این گوشی رو گرفتم.مشکل من در دریافت فایل بلوتوث هست.وقتی فایل رو میگیرم انگار ذخیره نمیشه تو گوشیم و فایل رو ندارم.
    کسی هست بتونه راه حلی بهم بده.

  11. سلام دوستان جدای تعصب روی برندها …مطمئنن هرکسی میخواد گوشی بخره کلی تحقیق میکنه من تعجب میکنم کسایی که درمورد مشکلات راج وی 20 این همه نظر دادن .من الان 2ماهه این گوشی و خریدم هیچگونه مشکل از این مشکلاتی که میگن و ندیدم وی 20 یکی از پرچمدارای بازاره عزیزان .من قبلا اس7 سامسونگ داشتم عوض کردم با کلی تحقیق انصافا وی 20 بینظیره سرعت دانلود سرعت انتقال فایل دوربین سخت افزار نرم افزار عالی….

  12. سلام آیا با بوت کردن گوشی ، باعث ابطال گارانتی می شود

  13. سلام من دو ماه این گوشی رو خریدم یک هفته میشه که من الگوی موبایلمو فراموش کردم تا حالا نتونستم بازش کنم ثانیه وارد کردن الگو به 15760 ثانیه رسیده نمی خواهم ریست کنم مخاطبینم برام مهمه میشه یه راه حل نشونم بدین

  14. سلام من دو سه هفتس این گوشیو گرفتم
    ال سی دی بالای صفحه تو تاریکی وقتی روشنه یکم پخش نور داره نمیدونم چرا

  15. من ده روزی میشه گوشی ال جی وی بیست رو خریدم خیلی زود شارژ خالی میکنه…..این چه مدلشه دیگه؟

  16. این اشکالاتی که ذکر کردید شاید برای درصد اندکی از کاربران این گوشی اتفاق بیافتد … من دو ماه که این گوشی رو دارم هچگونه اشکال نرم افزاری و سخت افزاری ندیدم با وجود اینکه از همون روز خرید گوشی، 6 بازی با حجم بالای 2 گیگ نصب کردم و هچگونه لگ و کندی ندیدم …اگر بعضی از کاربران مشکلاتی در نرم افزار دارند باید توجه کنند که نرم افزار مشکل داره … نرم افزار رو از گوگل پلی یا نهایتا از بازار دانلود کنید .

  17. سلام
    ببخشید من یک مشکلی پیدا که وقتی نرم افزاری رو باز میکنم بعد خود به خود از اون میپره بیرون ، چه راه حلی میتونم براش پیدا کنم
    نرم افزارهاییم که اینطری شدن تلگرام یه نمونش بود

  18. یعنی نمیشه خود محافظ دوربین رو عوض کرد؟

  19. سلام
    اگه محافظ دوربین بشکنه باید گوشی رو عوض کنیم؟
    تو متن نوشتید جایگزینی دستگاه راه حلشه

    • سلام
      برای این مشکل راه حل دیگه ای نمیمونه مسلما، یا اینکه ریسکشو به جون بخرید و با همین وضع کار کنید که ممکنه دوربین اسیب ببینه

  20. شکستگی محافظ دوربین جزو گارانتی میشه؟

    • سلام
      این مورد بستگی به خودتون داره که بتونید گارانتی رو قانع کنید این مشکل کارخونه‌ای هست و شما در اون دخیل نبودید

  21. سه ماهه v20دارم روزی ده ساعت سخت ترین کارهاروباهاش انجام میدم یه دونه ازاین مشکلاتو که گفتید ندیدم حتی یه ذره دا غم نمی کنه.

    • داخل مطلب هم دو بار تاکید فراوان شد که این مشکلات به ندرت و در درصد بسیار پایینی از مدل‌ها دیده میشند.

      این مطلب فقط برای رفع مشکل تعداد کم کاربران بدشانس نوشته شده.

  22. کلا ناامیدم کردین…میخواستم بخرم ولی دیگه منصرف شدم