آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل

آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل کاربران حرفه‌ای را به سمت خود می‌کشاند؛ منتظر چه تغییراتی باشیم؟

حتی اگر نتوانسته باشد سهم خود را در بازار گوشی های هوشمند از اندروید و آی او اس بگیرد، باز هم ویندوز 10 موبایل سیستم عامل محبوب بسیاری از کاربران است و این افراد بی‌تابانه در انتظار آن هستند که ببینند چه تغییراتی در آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل (Windows 10 Mobile) اعمال خواهد شد.

امروز یکم ژانویه، نخستین روز سال 2017 میلادی است و ما رسما وارد این سال شده‌ایم. کمپانی مایکروسافت چندی پیش وعده داده بود که اوایل امسال به‌روزرسانی بزرگی برای نسخه موبایلی سیستم عامل ویندوز 10 منتشر خواهد کرد. آپدیتی که قابلیت‌هایی همچون پیش‌نمایش سه بعدی (تماشای محتوای سه بعدی بدون نیاز به باز کردن فایل آن‌ها) و حتی ساخت محتوای سه بعدی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

محتویات سه بعدی

شاید شما به این نکته اشاره کنید که چند سال پیش هم برخی از گوشی های اندرویدی محتوای سه بعدی را ارائه می‌کردند. تا حدودی ویدیوهای یوتیوب نیز می‌توانند فایل‌هایی با این فرمت را به اجرا دربیاورند و به لطف دوربین‌های سه بعدی این روزها ویدیوها و عکس‌های سه بعدی به راحتی هرچه تمام تولید می‌شوند. بسیاری از رابط های کاربری این مدل‌ها نیز می‌توانند گرافیک سه بعدی را در ذهن خود تجسم کنند. از این گوشی‌های سه بعدی اندرویدی می‌توان به اچ تی سی اوو 3 دی (HTC EVO 3D) و ال جی اپتیموس 3 دی (LG Optimus 3D) اشاره کرد. به هر حال این گوشی‌های اندرویدی از تکنولوژی برجسته‌بین (Stereoscopic) استفاده می‌کنند که برای تماشای افکت‌های ویژه در آن‌ها، نیازمند استفاده از عینک‌های مخصوصی هستید. این درحالی‌ست که ویندوز 10 موبایل نیاز استفاده از وسیله جانبی را از سر کاربرانش برمی‌دارد.

همه چیز در‌مورد Microsoft Wallet و پرداخت ایمن الکترونیکی

یکی دیگر از بخش‌های آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل مربوط به مرورگر اج (Edge) می‌شود. زمانی که شما آماده‌ی پرداخت مبالغی به فروشگاه‌های آنلاین هستید، می‌توانید کیف پول الکترونیکی‌تان را در ابتدا بر روی این مرورگر شارژ کنید. پس از این کار هر زمانی که شما به فروشگاه‌های آنلاین سر بزنید، به صورت خودکار به کیف پول الکترونیکی شما متصل خواهید شد. از نظر امنیتی نیز خیالتان راحت باشد، چرا که تنها این فروشندگان هستند که قادر به تماشای اطلاعات شخصی شما بر روی کارتتان خواهند بود. اطلاعات کارت اعتباری شما از طریق حساب کاربری مایکروسافت شما به دست می‌آید؛ بنابراین نیاز نیست برای هر معامله آن‌ها را وارد کنید.

آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل

آپدیت های نرم افزاری برای تجربه کاربری آسان‌تر

آپدیت ویندوز 10 موبایل همچنین ویژگی‌های نرم افزاری جدیدی را به ارمغان خواهد آورد. شما قادر خواهید بود تا دانلود یک به‌روزرسانی را متوقف کرده و تا 35 روز فرصت خواهید داشت تا ادامه آن را دریافت کنید. یک کتابخانه ادغام شده با مرورگر اج در اختیار کاربران قرار خواهد داشت که می‌توانند با استفاده از آن کتاب‌های الکترونیکی را بخوانند و یا با فرمت رایج EPUB ذخیره یا بوک‌مارک کنند. علاوه بر این‌ها بخش تنظیمات نیز قابلیت‌های جدیدی را به خود می‌بیند که می‌تواند برای کاربران سودمند باشد.

در زیر نگاهی تیتروار به امکانات آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل همراه با تصویر آن‌ها خواهیم انداخت

1 – استفاده از مایکروسافت ولت (Microsoft Wallet) با آپدیت جدید مرورگر اج آسان‌تر می‌شود

آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل

2 – با این به‌روزرسانی، گشت و گذار در تنظیمات آسان‌تر خواهد شد

آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل

3 – کاربران می‌توانند تا 35 روز دانلود یک به‌روزرسانی را متوقف کنند

آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل

4 – آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل ، حساب کاربری مایکروسافت شما را به عنوان مرجع اصلی کارت‌های اعتباری قلمداد می‌کند

آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل

5 – کتاب‌خوانی با لیستی از کتاب‌های الکترونیکی ذخیره شده با فرمت EPUB

آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل

6 – تنظیمات به طور کلی آپدیت خواهند شد

آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل

7 – در تنظیمات (Settings) اطلاعات فراوانی از اپلیکیشن‌های نصب شده را می‌توانید ببینید

آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل

8 – کاربران قادر به تماشای برخی محتوا به صورت سه بعدی هستند

آپدیت جدید ویندوز 10 موبایل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*