آزمایش گلکسی اس 8 در چین

آخرین شایعات از آزمایش گلکسی اس 8 در چین خبر می‌دهند

سامسونگ بعد از شکست‌خوردن و افتضاح به بار آمده در آخرین پرچمدار خود از سری نوت و در ادامه انفجار چند پرچمدار پیشین، به خوبی از وضعیت خود در بازارهای جهانی با خبر است. این برند همچنان در رده اول فروش گوشی‌ های هوشمند قرار دارد، اما این جایگاه را متزلزل می‌بیند و بعید نیست تا با کوچک‌ترین اشتباه در مدل‌ها و مخصوصا پرچمداران آینده، به یک‌باره این رده را از دست بدهد. بعد از اینکه سامسونگ ادعا کرد مشکل اصلی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note7) را یافته و به زودی آن را به صورت عمومی منتشر خواهد کرد، شایعات جدید از آزمایش گلکسی اس 8 در چین (Galaxy S8) خبر می‌دهند.

سامسونگ می‌داند که کوچکترین اشتباه، این بار بزرگترین آن خواهد بود و دیگر راه جبرانی در کار نیست. به همین دلیل تصمیم دارد تا پیش از عرضه محصول جدیدش، آن را از دل چندین تست مختلف بگذراند. از قرار معلوم در جریان تصمیم شرکت برای این کار، مراحل اولیه آزمایش گلکسی اس 8 در چین آغاز شده و سامسونگ تست‌های مختلفی را بر روی هر دو نسخه این گوشی شروع کرده است. اگر چه آزمایش گلکسی اس 8 در چین صورت می‌گیرد، اما نسخه‌ جهانی پرچمدار آتی سامسونگ نیز از این دسته آزمایش‌ها بی‌بهره نخواهد ماند. گفتنی است گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) به ترتیب از ورژن‌های نرم افزار G950FXXU0APLH و G955FXXU0APLH استفاده می‌کنند. این اعداد برای نسخه‌های مخصوصا کشور چین، برای گلکسی اس 8 کد G9500ZCU0APLF و برای گلکسی اس 8 پلاس کد G9550ZCU0APLF خواهند بود.

آزمایش گلکسی اس 8 در چین نشان می‌دهد سامسونگ از وضعیت خود در بازار مطلع است

در نظر داشته باشید هنوز در مورد اج (edge) یا پلاس (Plus) خطاب کردن نسخه بزرگ‌تر و دوم گلکسی اس 8 بحث و جدال وجود دارد و همه چیز تا زمان ارائه اطلاعات رسمی از سوی سازنده در حد حدس و گمان خواهند بود. دسته‌ای از شایعات هر دو مدل را منحنی می‌دانند و اگر این حدس درست باشد، آنگاه نام پلاس برازنده نسخه دوم گوشی خواهد بود. برخی صحبت‌ها از حضور اس پن (S Pen) نیز خبر می‌دهند. اگر این خبر نیز صحت داشته باشد، شاهد یک تغییر بنیادی در سری S سامسونگ خواهیم بود و کاربران دوست‌دار سری‌ نوت دیگر نیازی نیست که تنها به خاطر قلم آن تا اواخر سال 2017 برای عرضه مدل جدید منتظر بمانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. الان هدف این سایت از تخریب سامسونگ چیه
    این چه طرز حرف زدن هستش :((سامسونگ بعد از شکست‌خوردن و افتضاح به بار آمده در آخرین پرچمدار خود از سری نوت و در ادامه انفجار چند پرچمدار پیشین، به خوبی از وضعیت خود در بازارهای جهانی با خبر است))
    جرات دارین اینطوری اخبار اپل رو شروع کنید
    اپل پرست ها

    • درود بر شما
      مطلب ترجمه هست دوست عزیز
      دقیقا خیلی موقع ها طرفداران اپل هم میان میگن سامسونگ پرست ها ولی واقعیت امر اینه که تیم تحریریه گجت نیوز همیشه بدون هرگونه جانب داری سعی بر انعکاس اخبار روز تکنولوژی داشته. هرچند این اخبار شاید خیلی وقتا به مذاق طرفداران برخی کمپانی ها خوش نیاد