رونمایی از نسل جدید جاروبرقی های بدون سیم ال جی در سی ای اس 2017

رونمایی از نسل جدید جاروبرقی های بدون سیم ال جی در سی ای اس 2017

جاروبرقی های رباتیک این روزها به شدت محبوب شده‌اند و در بسیاری از خانه‌های شهرهای مدرن برای پاک کردن گرد و غبار و نظافت از آنها استفاده می‌شود. البته تعداد زیادی از خانم‌های خانه‌دار هم هستند که به قدرت این گجت ها اعتقادی ندارند و هنوز هم همان ابرهای قدیمی را به آنها ترجیح می‌دهند! اگر شما هم این گونه فکر می‌کنید، شاید سری جدید جاروبرقی های بدون سیم ال جی که در نمایشگاه سی ای اس 2017 رونمایی شده‌اند، نظرتان را تغییر دهند.

لوازم خانگی هوشمند و گجت های الکترونیکی خانگی در نمایشگاه‌‌های جهانی از محبوبیت بالایی برخوردارند و حالا نیز در این رویداد بزرگ، ال جی به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان این لوازم در سطح جهان، با دست پر به سی ای اس آمده است. نسل جدید جاروبرقی های بدون سیم ال جی شامل دو مدل LG CordZero HandStick و LG CordZero Canister می‌شود. اولین محصول یک جاروبرقی دستی رباتیک است که هیچ سیمی به آن متصل نبوده و برای جمع‌آوری خرده‌های نان و غذا، جمع‌آوری ذرات پر و گرد و غبار، پاک کردن لبه‌های میز و مبلمان، تخت، بوفه و ویترین‌ها مناسب خواهد بود.

اما LG CordZero Canister یک جاروی برقی نسبتا سنتی‌تر است که دارای دسته‌ی بلندی بوده و برای نظافت تمام بخش‌های خانه و اتاق‌ها ایده‌آل خواهد بود. نکته‌ی جذاب در این مدل از جاروبرقی های بدون سیم ال جی این است که طراحی آن به گونه انجام شده که شما دیگر در اکثر مواقع نیازی به حمل مخزن و قسمت حجیم رایج در جاروبرقی‌های دیگر نخواهید داشت و می‌توانید با سرعت بالا و به راحتی بین اتاق‌ها و فضاهای مختلف خانه‌ی خود جابه‌جا شوید؛ به خصوص این که دیگر نیازی هم نیست که مرتبا سیم برق را با خود به این طرف و آن طرف بکشید و نگران نزدیکی یا دوری از پریز برق باشید.

جاروبرقی های بدون سیم ال جی با قدرت یک هواپیما!

LG-CordZero-Handstick-03-1024x683

ال جی برای نشان دادن قدرت نسل جدید محصولات نظافتی خود از معیار جالبی استفاده کرده و می‌گوید که جاروی مدل دستی CordZero HandStick از یک موتور معکوس‌کننده (اینورتر) هوشمند بهره می‌برد که این موتور با سرعتی معادل ۱۶ برابر سرعت یک موتور هواپیما گردش می‌کند! این سرعتِ فوق‌العاده و خلا ایجاد شده به سبب آن باعث می‌شود که حتی ریزترین و سبک‌ترین ذرات گرد و غبار نیز به درون آن مکیده شوند و سطوحی پاکیزه‌تر از همیشه را در اختیار داشته باشید.

همچنین یک سیستم فیلترینگ هوشمند درون این جاروبرقی رباتیک تعبیه شده است که با رفع غبارهای سطحی، از پخش شدن آن در هوا در جریان عملیات جارو کشیدن جلوگیری می‌کند.

جاروی CordZero Canister نیز که به نوعی محصول اصلی‌ سری جدید جاروبرقی های بدون سیم ال جی محسوب می‌شود، از تکنولوژی RoboSense 2.0 اختصاصی این کمپانی کره‌ای بهره م‌برد. تکنولوژی مورد نظر به جارو این امکان را می‌دهد که همزمان با حرکت کاربران، مسیر آنها را دنبال کنند. این به معنای آن است که شما هنگام جارو کشیدن دیگر نیازی نیست که با زحمت زیاد، آن را به دنبال خود بکشید. همچنین به لطف بهره بردن از سنسورهای تشخیص موانع در قسمت جلویی آن، گیر کردن جارو در گوشه‌ها نیز مشکلی است که به فراموشی سپرده خواهد شد.

شما عزیزان گجت نیوزی در گالری تصاویر زیر می‌توانید تصاویر رسمی منتشر شده از سوی کمپانی سازنده برای هر دو مدل از این جاروبرقی های هوشمند بدون سیم را مشاهده کنید:

LG-CordZero-Handstick-021-1024x670

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*