ربات شخصی Buddy

ربات شخصی Buddy با چهره‌ای دوست‌داشتنی رونمایی شد

بااینکه در سال‌های اخیر بسیاری از کاربران به استفاده از پهپادها گرایش داشته‌اند، به‌نظر این روند با معرفی ربات شخصی Buddy می‌تواند تغییر کند. روز گذشته شرکت فرانسوی بلو فراگ رباتیکس (Blue Frog Robotics) با معرفی ربات جدید Buddy در نمایشگاه CES 2017 توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرد. به‌گفته سازندگان این ربات همراه بسیار خوبی برای کاربران بوده و می‌تواند زندگی روزمره شما را تحت تاثیر قرار دهد.

بدون شک ربات شخصی Buddy جذابیت بسیار بالاتری نسبت به پهپادها دارد چراکه در نگاه اول، دیگر خبری از بازوهای مکانیکی نبوده و چشمان زیبای آن احتمالا شما را مجذوب خود خواهد کرد.

ربات شخصی Buddy

مهندسان بلو فراگ رباتیکس قصد دارند ربات شخصی Buddy را با بر پایه سیستمی متن باز روانه بازار کنند که در این صورت، دست کاربران برای توسعه و شخصی‌سازی آن باز خواهد بود. همچنین این آزادی به فراگیر شدن ربات‌ها در سراسر جهان کمک بسزایی می‌کند. اما چه چیزی باعث تبدیل ربات شخصی Buddy به جایگزینی مناسب برای پهپادها شده است؟

از ربات شخصی Buddy می‌توان به عنوان یک دوربین مداربسته استفاده کرد

این ربات زیبا و کوچک با توانایی محافظت از خانه، می‌تواند افراد خانواده را با پخش موسیقی و ویدیوهای جذاب، ساعت‌ها سرگرم کند. همچنین با امکان استفاده از آن به عنوان یک ساعت زنگدار یا تقویم برای ثبت یادآوری‌ها، دیگر قرارهای مهم خود را فراموش نخواهید کرد. البته توانایی‌های این ربات به این موارد محدود نبوده و علاوه بر قابلیت‌های بسیار در سبک زندگی هوشمند، به عنوان یک دوربین مدار بسته نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

اگرچه اطلاعات چندانی در رابطه با طراحی این ربات در دست نیست، اما صفحه نمایشی 8 اینچی و لمسی در قسمت جلویی نقش صورت Buddy را خواهد داشت. کاربران با یک بار شارژ این ربات 5 کیلوگرمی نیز می‌توانند 8 تا 10 ساعت از آن استفاده کنند.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شبی به یه جارو برقی که یه تبلت روش ګزاشتن