هدفون اودیزی iSine VR

هدفون اودیزی iSine VR تجربه سفر به دنیای واقعی مجازی را متحول خواهد کرد

وقتی شرکت اودیزی (Audeze) هدفون مسطح مغناطیسی درون گوشی خود را در تابستان سال قبل معرفی کرد، سازنده درباره توانایی معرکه و شگفت‌انگیز محصول خود برای همکاری با هدست آکولوس ریفت (Oculus Rift)، سر و صدای زیادی به پا کرد. اکنون با رسیدن به نمایشگاه CES 2017، اودیزی نسخه اختصاصی هدفون آی‌سین برای واقعیت مجازی را معرفی کرده است. هدفون اودیزی iSine VR ، همانطور که از نام آن مشخص است، مختص هدست‌های واقعیت مجازی در نظر گرفته شده و با آکولوس ریفت، اچ تی سی وایو (HTC Vive)، پلی‌استیشن وی آر (PlayStation VR) و استار وی آر (StarVR) سازگاری دارد.

اگر با تکنولوژی مغناطیسی مسطح ناآشنا هستید، باید بدانید این تکنولوژی یک پیکربندی است که در حالت کلی برای هدفون‌های رده بالا و گران قیمت اشخاص موسیقی دوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. اودیزی سال گذشته یک آپشن بسیار ارزان قیمت‌تر و فشرده‌تر با هدفون iSine خود در نمایشگاه سی ای اس سال گذشته معرفی کرد. هدفون‌های مغناطیسی مسطح صدایی گسترده‌تر، پاسخ فرکانسی بهتر و اعوجاج کمتری را با دیافراگم نازک و آهن‌ربا فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، کاربر صدایی طبیعی و همه جانبه را دریافت می‌کند که با تصاویر مجازی دریافتی از هدست کاملا جفت خواهند شد.

قیمت هدفون اودیزی iSine VR چقدر خواهد بود؟

هدفون اودیزی iSine VR در نسخه‌های مختلف تا اواخر ماه جاری میلادی به صورت محصولی تجاری برای خرید در دسترس خواهد بود. گفتنی است به همراه هدفون اودیزی iSine VR ، متصل‌کننده‌هایی نیز به منظور اتصال به هر یک از هدست‌های یاد شده در بالا به صورت جداگانه ارائه خواهند شد. اگر تصمیم دارید تا دنیای واقعیت مجازی خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده و تجربه خود از این دنیا را متحول کنید، بهتر است تا حتما 400 دلار ناقابل را برای تهیه هدفون اودیزی iSine VR کنار بگذارید. همانطور که می‌دانید به عنوان نمونه یکی از گران‌ترین هدست‌های واقعیت مجازی یعنی اچ تی سی وایو، با تمامی تجهیزات و متعلقات خود حدود 800 دلار قیمت دارد، در حالی که تنها برای خرید یک هدفون تخصصی باید نیمی از قیمت کل هدست را بپردازید.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*