دوچرخه های اندرویدی LeEco

دوچرخه های اندرویدی LeEco وارد بازار آمریکا می‌شوند

شرکت LeEco تاکنون علاقه شدیدی به ناخنک‌زدن به گوشه گوشه بخش‌های دنیای تکنولوژی نشان داده و برای دست یافتن به جدیدترین‌ها همواره مصمم بوده است. در زمره این محصولات می‌توان وسایل نقلیه پدالی قدیمی را به تازگی پیدا کرد، اگرچه تنها ساختار بدنه آن‌ها با دوچرخه‌های قدیمی یکسان است. این کمپانی پیشرو و در مسیر پیشرفت، از دو دوچرخه جدید خود برای ایالات متحده آمریکا در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد. دوچرخه های اندرویدی LeEco ، نسلی نوین از وسایل نقلیه دارای گجت‌های قدرت گرفته از سیستم عامل متن باز گوگل محسوب می‌شوند.

این محصولات دوچرخه جاده هوشمند (Smart Road Bike) و دوچرخه کوهستان هوشمند (Smart Mountain Bike) نام داشته و تصاویر آن‌ها به ترتیب در بالا و پایین مطلب قابل مشاهده است. مهمترین‌ خصیصه دوچرخه های اندرویدی LeEco ، جعبه صفحه نمایش لمسی 4 اینچی به کار رفته در آن‌ها است که نسخه سفارشی‌سازی شده‌ای از اندروید را مورد استفاده قرار می‌دهد. به کمک این جعبه لمسی و هوشمند، کاربر حین دوچرخه‌سواری پیچ به پیچ و مسیر به مسیر برای پیدا کردن مقصد خود هدایت شده و قادر است تا به پخش موزیک (حتی به صورت آنلاین) بپردازد. این امکان نیز وجود دارد تا کاربر با استفاده از این صفحه جادویی با دیگر دوچرخه های اندرویدی LeEco و کاربران آن‌ها که در نزدیکی هستند، به چت و گفتگو بپردازد.

سنسورهای مختلفی در دوچرخه های اندرویدی LeEco به کار رفته‌اند

علاوه بر به کار رفتن سنسور جی پی اس (GPS) جداگانه در دوچرخه های اندرویدی LeEco ، کاربر قادر است تا با نظارت بر میزان انرژی و قدرت و همچنین ضربان قلب خود، وضعیت سلامتیش را نیز ردیابی کند. انتخاب از میان دوچرخه های اندرویدی LeEco بسته به سلیقه کاربر بوده و با نوع زمینی که قرار است تا وی بعدها وسیله را در آن استفاده کند، رابطه مستقیم خواهد داشت. اسکلت بدنه و فرمان هر دو مدل از فیبر کربن T700 شرکت توری (Toray) ساخته شده و به یک دنده یازده سرعته مجهز شده‌اند.

دوچرخه های اندرویدی LeEcoدوچرخه جاده هوشمند در میان دوچرخه های اندرویدی LeEco مدل سبکتر محسوب شده و به طور اعجاب‌آوری تنها 8.4 کیلوگرم وزن دارد.این مدل به طور واضح با استفاده از اتصالات فیبر کربنی بیشتر در بدنه، صندلی و فرمان، برای استفاده‌های داخل شهری طراحی و ساخته شده است. دوچرخه کوهستان هوشمند در عوض در مقایسه با آن محصولی پرتوان با وزن 12.2 کیلوگرم بوده و برای عبور از مسیرهای سخت و صعب‌العبور کوهستانی، از شاسی و کمک فنر جلویی XCR ساخت شرکت اس‌آر سانتور (SR Suntour) استفاده می‌کند. تمامی قسمت‌های این مدل همانطور که از نام آن پیداست، برای مسیرهای پر پیچ و خم طراحی شده‌اند.

هنوز در این مرحله درباره قیمت هر یک از دوچرخه های اندرویدی LeEco اظهار نظری نشده است، اما حداقل می‌دانیم هر دو مدل را چند ماه دیگر، در دومین ربع سال جاری میلادی در بازار آمریکا مشاهده خواهیم کرد. هنوز نمی‌توان در مورد بازار احتمالی و آتی دوچرخه های اندرویدی LeEco نظری قطعی داد، چرا که در حال حاضر عده کثیری از دوچرخه‌سواران از گوشی هوشمند خود برای عملکردهای مختلف استفاده کرده و یا در بهترین حالت یک کامپیوتر مخصوص دوچرخه را برای وسیله خود خریداری و نصب می‌کنند. در نظر داشته باشید اگر شدیدا اهل ماجراجویی بوده و همواره مسیرهای خطرناک کوهستانی را برای گشت و گذار خود انتخاب می‌کنید، دوچرخه کوهستان هوشمند LeEco علاوه بر توامندی در عبور از مسیرهای این‌‌چنینی، گوشی هوشمند و احتمالا گران‌قیمت شما را نیز از گزند آسیب در امان نگه خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*