فناوری نست پروتکت

فناوری نست پروتکت مانع از سوختن شام شما می شود !

فناوری نست پروتکت که در جریان نمایشگاه CES 2017 رونمایی شده است، فرایند آشپزی را تا حد بسیار زیادی آسان کرده است.فناوری نست پروتکت در واقع یک محصول جدید است که با ردیابی دود موجبات یک آشپزی ایمن و مطمئن را برای خانه داران فراهم کرده و مانع از سوختن غذای آنها می شود.

دو شرکت سازنده لوازم منزل با نامهای جی ای (GE) که یک شرکت فعال در زمینه طراحی و عرضه لوازم پیشرفته خانگی است و شرکت نست (Nest)، در همکاری مشترک اخیر خود محصول جدیدی را معرفی کرده اند که برای خانم های خانه دار و کسانی که علاقمند به آشپزی در منزل هستند بسیار کارآمد خواهد بود. این محصول جدید فناوری نست پروتکت Nest Protect نام دارد.

فناوری نست پروتکت و اعلام خطر در آشپزخانه

فناوری نست پروتکت در واقع یک ردیاب دود است که در زمان ردیابی دودهای مشکوک هشدار می دهد. نست پروتکت در صورت ردیابی دود و مونو اکسید کربن مبادرت به خاموش کردن اجاق های پیشرفته ساخت شرکت جی ای می کند.

پس از خاموش کردن، به اجاق دستور می دهد تا هشداری برای برنامه آشپزخانه جی ای بفرستند. اگر نست پروتکت دریابد که صاحب منزل دور از خانه است از برنامه آشپزخانه می خواهد تا وی را از طریق گوشی آگاه کند.

تمامی این فرایند به منظور پیشگیری از رخ دادن یک افتضاح جدید و شرم آور در داخل آشپزخانه صورت می گیرد. شرکت جی ای اعلام کرده است که ایجاد ارتباط بین اجاقهای ساخت این شرکت و فناوری نست پروتکت به منظور ایجاد اطمینان و ایمنی در خریداران اجاقهای جی ای بوده است.

این دیوایسها همچنین با الکسا آمازون و سیستمهای IFTTT کار می کنند، بدین معنا که می توانید آنها را با صدا فعال کرده و به سیستمهای خانه هوشمند وصل کنید.

سیستم نست پروتکت همچنین می تواند دود و مونواکسیدکربن را ردیابی و با صدای زنگ خطر و یا هشدار شفاهی فرد را مطلع کند. این سیستم به طور هم زمان می تواند از طریق گوشی به فرد اعلام خطر کرده و موقعیت خطر را مشخص کند.

این محصول هم اکنون در دسترس عموم است و به نظر نمی رسد خریداری یکی از این دتکتورهای پیشرفته کار غیر منطقی باشد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*