باتری گلکسی اس 8 هم توسط سازنده‌ی باتری نوت 7 ساخته می‌شود!

باتری گلکسی اس 8 هم توسط سازنده‌ی باتری نوت 7 ساخته می‌شود!

سامسونگ اس دی آی (Samsung SDI) در واقع خواهر‌خوانده‌ی کمپانی اصلی یا همان سامسونگ الکترونیکس محسوب می‌شود و بخش عظیمی از منابع تامین انرژی و باتری های این کمپانی را تامین می‌کند. حالا خبر رسیده است که این تولیدکننده قرار است وظیفه‌ی تولید و تامین باتری گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) را نیز بر عهده داشته باشد.

اما این موضوع چه اهمیتی دارد؟ احتمالا همه‌ی شما سریال انفجار‌های گلکسی نوت ۷ را به خاطر دارید. سامسونگ بعد از ارسال گزارش های اولیه مبنی بر انفجار این محصول، تحقیقاتی را انجام داد و علت اصلی بروز این مشکل را بر گردن سامسونگ اس دی آی انداخت. سامسونگ الکترونیکس نیز بعد از اثبات این موضوع، تصمیم گرفت که دیگر از این تولیدکننده باتری تهیه نکند و وظیفه‌ی تامین باتری های واحد های جدید نوت ۷ را به کمپانی چینی ATL واگذار کرد.

این کمپانی که در گذشته نیز وظیفه‌ی تامین باتری بخش اندکی از گلکسی‌های سری نوت ۷ را بر عهده داشت، بعد از این اتفاق تبدیل به تامین‌کننده‌ی اصلی باتری این محصول شد. بعد از این تعویض، قاعدتا باید مشکل حل می‌شد، اما این‌طور نشد و انفجار گلکسی‌های نوت ۷ همچنان هم ادامه داشت. بنابراین به طور واضح مشخص شد که نه سامسونگ اس دی آی و نه باتری‌های تولید شده توسط ATL مقصر بحران به وجود آمده برای نوت ۷ نیستند و تعویض باتری چاره‌ی این مشکل نخواهد بود.

سامسونگ اس دی آی برای تولید باتری گلکسی اس 8 بازمی‌گردد

باتری گلکسی اس 8 هم توسط سازنده‌ی باتری نوت 7 ساخته می‌شود!

گویا سامسونگ الکترونیکس و بخش تولید موبایل این غول کره‌ای نیز به همین نتیجه رسیده‌اند و به مدیران ثابت شده است که باتری‌های تولید شده توسط سامسونگ اس دی آی، به تنهایی مقصر اصلی این بحران عظیم نبوده‌اند. به همین دلیل گزارش جدیدی از سوی منابع کره‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد این کمپانی بار دیگر قرارداد جدیدی را با کارخانجات مادر امضا کرده و قرار است وظیفه‌ی تولید واحدهای تامین انرژی اسمارت فون‌ها و محصولات پیشرفته‌ی سامسونگ نظیر باتری گلکسی اس 8 را بر عهده داشته باشد.

البته در ادامه‌ی گزارش آمده که سامسونگ قصد دارد تامین باتری گلکسی اس 8 را به شیوه‌ی گسترده‌تری نیز به انجام برساند و در این راه حتی قرار است از LG Chem، بخش تولید باتری کمپانی ال جی، نیز برای ساخت باتری‌های پرچمدار آینده‌ی خود بهره بگیرد.

گفتنی است که سامسونگ سرانجام موفق شده است دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را متوجه شود و قرار است که به زودی نتایج این تحقیقات در اختیار عموم کاربران قرار بگیرد. همچنین در همین حال کمپانی کره‌ای به کارمندان خود اعلام کرده است که سامسونگ اس دی آی به سختی در حال تلاش برای افزایش کیفیت پروسه‌ی سنجش ایمنی تولیدات خود است و کارمندان نیز نباید هیچ‌گونه مصالحه‌ و سازشی در زمینه‌ی کیفیت کنترل محصولات داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. انفجاری در راه است …

  2. نکنه سامسونگ میخواد از یه بمب الکترونیکی دیگه رونمایی کنه.
    خب باتری محصولاتشو بده یه شرکت دیگه.
    بخواد بازم اشتباه کنه باید فاتحه خودشو بخونه.
    پیش پیش میگم الفاتحه مع الصلوات….