هدفون های بی سیم Fuse

معرفی هدفون های بی سیم Fuse با امکان شارژ وایرلس در چهار حالت مختلف

اصلی‌ترین ایرادی که مردم به هدفون های بی سیم می‌گیرند، اندازه کوچک و احتمال گم شدن آنها است. اما استارتاپ جدید اشلی کلوئی (Ashley Chloe) که مقر اصلی آن در منطقه خلیج سانفرانسیسکو (San Francisco Bay Area) واقع شده، با معرفی هدفون های بی سیم Fuse در نمایشگاه CES 2017 این مشکل را تا حد زیادی حل کرده است.

با یک با شارژ هدفون های بی سیم Fuse تا 4 ساعت می‌توان از آن استفاده کرد

هدفون های بی سیم Fuse با ساختار سرامیکی، از طریق سیستمی مغناطیسی به آداپتوری استوانه‌ای متصل شده و امکان شارژ بی سیم آنها در چهار حالت مختلف وجود دارد که در دو مورد، می‌توان از آنها به عنوان گردن‌بند یا دست‌بند نیز استفاده کرد. دو حالت دیگر شامل یک قاب مربعی کوچک و داک مخصوص می‌شود. به هر صورت هر چهار نسخه از این کاورها می‌توانند هدفون های شما را به صورت بی سیم شارژ کنند. به‌گفته سازندگان با 15 دقیقه شارژ بی سیم، تا 1 ساعت از Fuse می‌توان استفاده کرد. همچنین حداکثر زمان برای شارژ کامل این هدفون 1 ساعت خواهد بود.

هدفون های بی سیم Fuse

به‌واسطه سیستم لمسی هدفون های بی سیم Fuse نیز امکان پخش یا متوقف کردن موسیقی و فعال کردن دستیارهای مجازی سیری (Siri) و گوگل اسیستنت (Google Assistant) وجود دارد. به‌علاوه با استفاده از اپلیکیشن مخصوص می‌توان فرکانس‌های صدا را نیز به صورت دلخواه تغییر داد.

هدفون های بی سیم Fuse قرار است تا اواخر سال 2017 میلادی به دست کاربران برسند. هرچند در صفحه کیک استارتر اولین محصول شرکت اشلی کلوئی، نظرات مختلفی مبنی بر تاخیر احتمالی این هدفون ها به چشم می‌خورد. با این‌حال نباید فراموش کرد که ساخت وسیله‌ای کوچک با قابلیت‌های بسیار، کار آسانی نخواهد بود و سازندگان زیادی نیز با چنین مشکلی رو به رو هستند.

به هر صورت پیدا کردن راهی برای جلوگیری از گم شدن هدفون های بی سیم قابل ستایش است و امیدواریم با معرفی Fuse، سازندگان دیگر نیز از چنین طرح‌هایی برای ساخت هدفون های خود استفاده کنند.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*