دوربین امنیتی دی لینک

سه دوربین امنیتی دی لینک در نمایشگاه CES 2017 معرفی شدند

ساعاتی پیش سه مدل مختلف دوربین امنیتی دی لینک (D-Link Security Camera) متشکل از رنج مدل های مختلف میان رده و بالارده، با مصارف خانگی رسما در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شدند. گفتنیست که این سه مدل از 69 دلار گرفته تا 250 دلار قیمت داشته و در بهار پیش رو روانه بازار می‌شوند.

ارزان قیمت‌ترین دوربین امنیتی دی لینک به نام DCS-8000LH (با قیمت حدود 69 دلار) که قادر به فیلمبرداری HD با زاویه دید 120 درجه‌ای است و از قابلیت دید در شب با شعاع نزدیک به 5 متر  نیز بهره می‌برد. علاوه بر این یک میکروفون داخلی نیز برای ضبط صدا حین فیلمبرداری داخل آن به کار رفته است، اما هیچ اسپیکری بر روی آن نقش نبسته است. اگر اسپیکر نیاز مبرم شما برای استفاده است، می‌توانید مدل دیگری از دوربین امنیتی دی لینک به نام DCS-8100LH را با قیمت حدود 120 دلار خریداری کنید. این مدل نه تنها حاوی اسپیکر بوده، بلکه زاویه دید دوربین آن به 180 درجه ارتقا پیدا کرده و دو گزینه ارتباطی مختلف را همراه با پشتیبانی از اسلات کارت های میکرو SD برای ضبط ویدیوها ارائه می‌کند.

مدیریت سه دوربین امنیتی دی لینک با اپلیکیشن موبایلی Mydlink

اما کمپانی دی لینک برای کسانی که علاقه‌مند به خرید دوربین های امنیتی بالارده هستند، یک دوربین به نام DCS-8700LH تولید کرده است. این دوربین هرچند همچنان تصاویر را با وضوح HD ضبط می‌کند، اما شعاع دید در شب آن به 7 متر و نیم افزایش پیدا کرده است. همچنین گفته می‌شود افکت fish-eye نیز در این مدل دیده می‌شود که می‌تواند به هر چه بهتر شدن کیفیت و وضوح تصاویر بیانجامد. لازم به ذکر است که هر سه این دوربین ها قادر به پشتیبانی از “Mydlink” هستند که می‌تواند ضبط ویدیو از طریق یک اپلیکیشن را میسر سازد.

دوربین امنیتی دی لینک

ما برای نخستین بار در ماه دسامبر تصاویری از این سه دوربین امنیتی دی لینک را دیده بودیم که از تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای برخوردار بودند. شاید بزرگ‌ترین مشکلی که مدل بالارده این دوربین ها دارد، قیمت بسیار بالای آن است. دی لینک برنامه ریزی های خود برای فروش این دوربین را با قیمت 250 دلار انجام داده است که می‌تواند نسبت به محصولات سایر رقبا بسیار گرانتر باشد.

دی لینک علاوه بر رونمایی از این سه دوربین، به روزرسانی را نیز برای اپلیکیشن mydlink ارائه کرده است که می‌تواند  اتصال سیستم های خانگی به آن را سهل و آسان کند. این اپلیکیشن در آینده‌ای نزدیک به صورت رایگان در دسترس کاربران اندروید و آی او اس قرار خواهد گرفت.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*