ال جی گرم 14

نسخه 2017 لپ تاپ ال جی گرم 14 با عمر باتری 21 ساعته معرفی شد

شرکت LG با ترکیب طراحی فوق باریک و عملکرد بالا، لپ تاپ جدید خود را معرفی کرده است. لپ تاپ ال جی گرم 14 (Gram 14) امروز در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شد. این لپ تاپ شباهت بسیار زیادی به اجداد خود دارد؛ به عنوان مثال کماکان صفحه لمسی در این دستگاه وجود ندارد و تنها کمی باریک‌تر و سبک‌تر از مدل 2015 شده است. اما نکته قابل توجه در این لپ تاپ، باتری بادوام آن خواهد بود.

لپ تاپ ال جی گرم 14 با وزن 980 گرم عرضه خواهد شد و عنوان سبک‌ترین لپ تاپ در این کلاس را از آن خود می‌کند. با این حال تفاوت اصلی این لپ تاپ با دیگر مدل‌ها، عمر باتری آن است. شرکت LG ادعا می‌کند Gram 14 با هر بار شارژ، 21 ساعت کار می‌کند.

این یک ادعای بسیار بزرگ است؛ به خصوص وقتی که ما آن را با نسخه اصلی لپ تاپ گرم مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که این لپ تاپ به شکل جسورانه‌ای از استراتژی مک بوک های اپل پیروی کرده است. شرکت ال جی برای پایین آوردن وزن و قد و قواره این لپ تاپ از گجت هایی نسبتا ارزان قیمت ولی یک باتری بی پایان استفاده کرده است. LG برای این لپ تاپ، یک باتری قدرتمند را ارائه کرده که به عنوان یک شاهکار قابل توجه مهندسی محسوب می‌شود. باتری این لپ تاپ با هر بار شارژ حدود 21 ساعت دوام دارد که بیش از دو برابر ادعای اپل و سایر شرکت‌ها خواهد بود. البته در صورتی که استفاده‌های سنگینی از این لپ تاپ صورت بگیرد، عمر باتری به 15 یا 16 ساعت کاهش پیدا خواهد کرد اما همین میزان هم یک شاهکار خیره‌کننده به شمار می‌رود.

ال جی گرم 14

بدنه تمام فلزی و محکم ال جی گرم 14

ال جی گرم 14 از بدنه‌ی کاملا فلزی ساخته شده که به گفته‌ی سازندگان، جنس آن از آلیاژ منیزیم نانو کربن است. این فلز برای اولین بار در یک محصول ال جی استفاده شده و می‌تواند یکی از اسرار این شرکت در مورد طول عمر بالای دستگاه باشد. شرکت LG همچنین اعلام کرده که از فناوری صفحه نمایش جدیدی در این لپ تاپ استفاده کرده است.

البته ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا ادعاهای ال جی در مورد این لپ تاپ درست خواهد بود یا خیر. این شرکت فعلا جزئیات بیشتری را از قیمت و سایر امکانات لپ تاپ Gram 14 اعلام نکرده است. باید تا زمان عرضه‌ی لپ تاپ ال جی گرم 14 منتظر ماند و دید که آیا این شرکت در نهایت توانسته به ترکیب خوبی از طراحی و مواد برای دستیابی به یک باتری بادوام و البته قیمت مناسب دست یابد؟

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*