تلویزیون BRAVIA A1E سونی

صدای تلویزیون BRAVIA A1E سونی از داخل نمایشگر پخش می‌شود !

هرچند طی چند روز اخیر شاهد معرفی انواع اقسام تلویزیون‌های هوشمند از سوی غول‌های فناوری در نمایشگاه CES 2017 بوده‌ایم، با این حال تلویزیون BRAVIA A1E سونی به راستی یک نوآوری محسوب می‌شود زیرا در اطراف این محصول عملا اسپیکری تعبیه نشده و شما صدای خروجی را از درون نمایشگر خواهید شنید!

همان‌طور که میدانید، سونی از موتور رندر اختصاصی BRAVIA در تلویزیون‌های هوشمند و پنل گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند و همین امر نیز باعث شده که به اذعان بسیاری از منتقدین، این شرکت ژاپنی طی چند سال اخیر بهترین تلویزیون‌ها را به بازار عرضه کند.

سونی امسال نیز با دستی پر به نمایشگاه CES 2016 آمده و در همین راستا نیز ساعاتی پیش از تلویزیون BRAVIA A1E رونمایی کرد. وجه تمایز این محصول نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار، برخورداری از اسپیکرهای تعبیه شده در داخل پنل نمایشگر است. اگر به تصاویر زیر نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که هیچ‌گونه روزنه خروجی صدا نه در کناره و نه قاب پشتی این محصول تعبیه نشده، زیرا صدا عملا از درون نمایشگر پخش خواهد شد.

طبق ادعای رئیس بخش صوتی تصویری سونی Kazuo Hirai، این ویژگی که از آن با نام اولین در دنیا یاد می‌شود، با استفاده از فناوری Acoustic Surface، صدا توسط نمایشگر تشدید میشود و به ادعای وی اتحاد کامل تصویر و صدا بوده که توسط تلویزیون‌های معمولی دست نیافتنی است. تلویزیون BRAVIA A1E سونی علاوه بر داشتن ضخامت بسیار کم و مثال زدنی، همچنین قادر است تصاویر را با وضوح 4K ارائه کند. تاکنون اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این محصول از سوی سونی منتشر نشده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*