ساب ووفر BassPro Go جی بی ال

ساب ووفر BassPro Go جی بی ال مخصوص اتومبیل و اسپیکرهای پورتابل رونمایی شد

شرکت آمریکایی جی بی ال نیز همانند بسیاری از فعالان و تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی با حضور در نمایشگاه CES امسال، از آخرین دستاوردهای خود در دنیای موسیقی رونمایی کرده است. جی بی ال ساعاتی پیش از ساب ووفر BassPro Go ، یک ساب ووفر هیبریدی مخصوص اتومبیل و اسپیکرهای پورتابل است که ما در یک دهه گذشته به هیچ عنوان چنین چیزی را ندیده‌ایم رونمایی کرد.

این دستگاه قادر به اتصال به سیستم صوتی اتومبیل شما و استفاده به عنوان یک ساب 8 اینچی استاندارد بوده تا قدرت باس موسیقی های قابل پخش را افزایش ببخشد. البته نباید انتظار داشته باشید که این افزایش کیفیت خیلی زیاد باشد.

ساب ووفر BassPro Go با قیمت 600 دلار به فروش می‌رسد

گفتنیست که ساب ووفر BassPro Go حتی بدون خودرو نیز قابل استفاده است. در واقع شما می‌توانید از این ساب همراه با اسپیکرهای بلوتوثی نیز استفاده کنید و تا 15 ساعت از شنیدن موسیقی با قدرت باس مناسب لذت ببرید. آیا واقعا این محصول جذابی برای عاشقان موسیقی نیست؟ هرچند قیمت 600 دلاری BassPro Go بالاست و شاید شما به این فکر بیفتید که به جای خرید این محصول هیبریدی، یک ساب ووفر حرفه‌ای مخصوص اتومبیل با قیمتی به مراتب پایین‌تر را خریداری کنید.

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، حتی خود اسپیکرهای بلوتوثی نیس به سختی با این قیمت به فروش می‌رسند. ما واقعا نمی‌دانیم که چرا جی بی ال این قیمت گذاری نجومی را انجام داده است، اما هر چه چه هست، اگر مسئله مالی برای خرید این محصول ندارید می‌توانید آن را از تابستان پیش رو خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*