به طور رسمی تایید شد: رونمایی از ال جی جی 6 در آینده‌ی بسیار نزدیک

به طور رسمی تایید شد: رونمایی از ال جی جی 6 در آینده‌ی بسیار نزدیک

به گزارش وال استریت ژورنال و به نقل از اسکات ان (Skott Ahn)، از مدیران ارشد بخش تکنولوژی ال جی، عرضه‌‌ی زودهنگام و نام پرچمدار بعدی این کمپانی کره‌ای یعنی ال جی جی 6 (LG G6) تایید شده است و در آینده‌ی «بسیار» نزدیک شاهد رونمایی از این اسمارت فون توسط بخش موبایل ال جی خواهیم بود.

تا به حال تصور می‌کردیم که رونمایی از ال جی جی 6 در کنگره‌ی جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ انجام بگیرد، اما گویا یک رویداد اسرارآمیز دیگر در راه است که زودتر از این مراسم برگزار خواهد شد. طبق اعلام این مقام رسمی از کمپانی ال جی، زمان زیادی به معرفی گوشی جی 6 این کمپانی باقی نمانده است و عرضه‌ی اولیه‌ی آن در کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی و کره‌ی جنوبی انجام خواهد شد.

ال جی جی 6 با طراحی غیر ماژولار ساخته می‌شود

به طور رسمی تایید شد: رونمایی از ال جی جی 6 در آینده‌ی بسیار نزدیک

یکی از نکات مهم این است که پرچمدار جدید ال جی قرار است از طراجی ماژولار فاصله بگیرد و این خلاقیت جذاب اما ناموفق که این کمپانی در جی 5 انجام داده بود، دیگر جایی در گوشی ال جی جی 6 نخواهد داشت. گویا کاربران علاقه‌ای به صرف هزینه‌، وقت و توجه بیشتر برای تهیه‌ی ماژول‌های جانبی نداشته اند و کمپانی سازنده به همین دلیل تصمیم گرفته است که به جای تمرکز بر روی طراحی ماژولار، به سراغ افزایش زیبایی ظاهری و پایداری نرم افزاری این محصول برود.

در ادامه‌ی گزارش آمده که قیمت ال جی جی 6 نیز مشابه سری جی ۵ خواهد بود و بنابراین می‌توانیم رنج هزینه‌ا‌ی معادل ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار را برای گزینه‌ی آنلاک شده‌ی آن متصور شویم.