معرفی مدل جدید هدست دور گردنی سنهایزر که از بندی چرمی برخوردار است

معرفی مدل جدید هدست دور گردنی سنهایزر که از بندی چرمی برخوردار است

کمپانی آلمانی سازنده‌ی تجیهزات موسیقی و دنیای صدا قصد دارد زیبایی را به سری جدید محصولات خود بیاورد و از همین رو، هدست دور گردنی سنهایزر (Sennheiser) که دقایقی پیش رونمایی شد، از یک روکش چرمی برخوردار است. این‌گونه هدفون ها که به آنها نک باد (neckbud) گفته می‌شود، همواره بر روی گردن کاربران قرار دارند و مطمئنا یک پوشش چرمی مشکی، دوخت با رنگ قرمز روشن و سیم‌های قرمز و مشکی می‌توانید آن را به یک گجت پوشیدنی بسیار محبوب برای طرفداران مد و فشن تبدیل نماید.

هدست دور گردنی سنهایزر تحت عنوان کامل HD 1 In-Ear Wireless عرضه شده است و قابلیت‌های آن به صورت بدون سیم قابل استفاده خواهد بود. این محصول به عنوان عضوی از خانواده‌ی Momentum سنهایزر عرضه شده که تلاش دارد طرفداران زیبایی و مد که معمولا به سراغ محصولاتی نظیر هدفون های برند بیتس می‌روند و عموما ظاهر برایشان از کیفیت صدا مهم‌تر است را به سمت خود جلب کند.

البته مطمئنا این مدل جدید هدست دور گردنی سنهایزر نیز مطابق تمام محصولات دیگر این برند آلمانی از کیفیت قابل قبولی در زمینه‌ی پخش موسیقی برخوردار خواهد بود و امکان ۱۰ ساعت پخش مداوم با یک بار شارژ کامل از طریق فناوری شارژ سریع و به مدت ۱.۵ ساعت، از ویژگی‌های مطلوب آن به شمار می‌رود.

معرفی مدل جدید هدست دور گردنی سنهایزر که از بندی چرمی برخوردار است

این گجت با پشتیبانی از بلوتوث، aptX audio و ان اف اسی قابلیت اتصال به اسمارت فون های اندرویدی را نیز خواهد داشت و یک میکروفون داخلی، دکمه‌ی برقراری تماس و دکمه‌های کنترل پخش موسیقی نیز در انتهای بند این محصول ۱۹۹.۹۵ دلاری تعبیه شده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*