نگاه نزدیک به مدل سفید شیائومی می میکس

نگاه نزدیک به مدل سفید شیائومی می میکس ؛ مروارید درخشان چینی

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ گوشی های هوشمند سال 2016 را با موفقیت و مطابق میلشان گذراندند، یک شرکت که سعی کرد نسبت به تمام این کمپانی‌ها متفاوت ظاهر شود، شیائومی نام داشت. شیائومی هنوز هم یک برند تقریبا نا آشنا و غریبه در ایالات متحده و اروپا محسوب می‌شود، اما این شرکت از زمانی که اواخر سال 2016 از گوشی شیائومی می میکس همراه با کمترین ناهنجاری صفحه نمایش و طراحی بسیار زیبا را معرفی کرد، به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرد. همین قضیه زمینه ساز آن شد تا آن‌ها مدل سفید شیائومی می میکس (Xiaomi Mi MIX) را نیز به نمایشگاه CES 2017 ببرند.

این گوشی موبایل اندرویدی از یک نمایشگر 6.4 اینچی با نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه 91.3 درصدی بهره می‌برد. این نمایشگر ارائه کننده رزولوشن 1080×2040 پیکسل بوده و با کمترین ناهنجاری های کناری و بالایی می‌تواند جذابیت خاصی را هنگامی که در دست قرار دارد، از خود به نمایش بگذارد. متاسفانه این گوشی تنها در مدل مشکی رنگ عرضه شده بود. اما حالا مدل سفید شیائومی می میکس نیز رسما توسط این شرکت رونمایی شده است.

نگاه نزدیک به مدل سفید شیائومی می میکس

در نسخه سفید مرواریدی می میکس دیگر خبری از آن تریم طلای 18 عیار نیست، اما یک محافظ سفیدر رنگ به دور آن پیچیده است که زیبا و خاص به نظر می‌رسد. در هر دو نسخه مشکی و سفید، اثر انگشت بر روی بدنه باقی می‌ماند، اما با توجه به تست هایی که ما انجام دادیم، مدل سفید شیائومی می میکس (Xiaomi Mi MIX) در محو کردن اثرات انگشت بهتر از مدل مشکی عمل می‌کند.

مشخصات فنی یکسان مدل سفید شیائومی می میکس با مدل مشکی آن

جدا از بحث رنگ، این مدل نیز از سخت افزاری کاملا مشابه با مدل مشکی خود بهره می‌برد. این بدان معناست که شما یک چیپست اسنپدراگون 821، شش گیگابایت رم، یک باتری با ظرفیت 4440 میلی‌آمپر و یک دوربین 16 مگاپیکسلی پشتی در اختیار خواهید داشت. در حال حاضر متاسفانه مدل سفید این گوشی نیز تنها در کشور چین به فروش خواهد رسید، اما ما همچنان امیدواریم تا این شرکت چینی گوشی جذاب خود را از خاک کشورش به بیرون آورده و علاقه‌مندان آن در سراسر جهان را از تجربه کار با این گوشی فوق‌العاده زیبا بی‌نصیب نگذارد.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)