کیت ReNu قرار است از تکنولوژی برای کاهش استرس کاربران استفاده کند

کیت ReNu قرار است از تکنولوژی برای کاهش استرس کاربران استفاده کند

معمولا محصولات مدرن و ساخته شده بر اساس تکنولوژی‌های نوین، بیشتر باعث به وجود آمدن استرس می‌شوند تا رفع آن، اما شرکت Solace Lifesciences از محصول جدیدی تحت عنوان کیت ReNu رونمایی کرده که گویا قرار است خلاف این موضوع را ثابت کند و شما را به آرامش جالب توجهی برساند.

طبق اعلام سازنده که پیش از این هم محصولات موفقی در حوزه‌ی آرامش اعصاب و روان تولید کرده است، کیت ReNu از یک نرم افزار موبایل، یک گجت پوشیدنی شبیه به عینک های هوشمند، یک اپلیکیشن مخصوص و چند وسیله‌ی مکمل دیگر تشکیل شده است. مجموعه‌ی این پکیج که به سبب سبکی و جاگیر نبودن می‌توانید آن را در سفر هم همراه خود ببرید، با پخش امواج و اصوات هماهنگ با امواج مغزی، روش‌های ریلکسیشن و الگوریتم‌های اختصاصی این گروه علمی، کمک می‌کند که آرامشی عمیق را تجربه کنید و از استرس به دور بمانید.

البته هنوز قیمت‌گذاری، نحوه‌ی عملکرد دقیق و این که قرار است کیت ReNu در کدام کشورها قابل خریداری باشد، اعلام نشده است، اما قرار است تا فصل پاییز سال ۲۰۱۷، این محصول در اختیار کاربران عمومی قرار بگیرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*