عینک های واقعیت افزوده لوموس

عینک های واقعیت افزوده لوموس در دو نسخه مختلف معرفی شدند

در کنار گجت ها و ابزار خلاقانه بسیار در نمایشگاه CES 2017، عینک های واقعیت افزوده لوموس (Lumus) نیز مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفتند. موضوع قابل توجه در رابطه با این محصولات جدید این است که یک نسخه از آنها برای کاربران عمومی و انجام کارهای ساده تولید شده و همانند عینک هوشمند سی 200 لنوو (Lenovo C200)، تنها مخصوص کاربران صنعتی نخواهد بود.

هنوز تولید انبوه عینک های واقعیت افزوده لوموس آغاز نشده است

عینک های واقعیت افزوده لوموس که شامل دو مدل ماکسیموس (Lumus Maximus) و اسلیک (Lumus Sleek) می‌شود، مستقیما به‌عنوان یک محصول روانه بازار نشده و کمپانی‌های دیگر می‌توانند لایسنس مربوطه را دریافت و آن را روانه بازار کنند. درواقع این امکان برای شرکت‌های مختلف وجود دارد تا با دریافت مجوزهای لازم، عینک های واقعیت افزوده لوموس را متناسب با نیاز کاربران روانه بازار کنند.

همانند عینک های ODG با تکنولوژی واقعیت افزوده که پیشتر شاهد معرفی آنها بودیم، محصولات لوموس نیز در دو مدل رده بالا و رده پایین پیش روی کاربران قرار خواهند گرفت. کاربران می‌توانند از عینک ماکسیموس با زاویه دید 55 درجه (که در ادامه تصویر آن را مشاهده می‌کنید) همراه با دیگر عینک‌ها استفاده کنند.

عینک های واقعیت افزوده لوموس

اما نسخه دیگر این عینک یعنی لوموس اسلیک که تصویر آن در ابتدای پست قرار گرفته، با اندازه‌ای کوچکتر و زاویه دید نامشخص، شباهت بیشتری به یک عینک دارد.

هنوز مشخص نشده عینک های واقعیت افزوده لوموس در همکاری با چه شرکت‌هایی تولید می‌شوند، اما در حال حاضر کمپانی‌های “Daqri” و “Atheer” در کنار “Thales” و “Knapp” از شرکای لوموس به حساب می‌آیند.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*