لو رفتن تصاویری باکیفیت از گوشی گلکسی سی 7 پرو سامسونگ

لو رفتن تصاویری باکیفیت از گوشی گلکسی سی 7 پرو سامسونگ

بعد از لو رفتن تصویری از گلکسی سی 5 پرو سامسونگ در روز گذشته، حالا نوبت به دیگر محصول خانواده‌ی میان رده های سری سی این کمپانی رسیده است و تصاویری باکیفیت و از تمام زوایای گلکسی سی 7 پرو (Samsung Galaxy C7 Pro) منتشر شده است.

این تصاویر احتمالا توسط فردی گرفته شده است که زودتر از دیگران توانسته است نمونه‌ای آزمایشی یا شاید هم نهایی از مدل سی 7 پرو را به دست آورد و او هم از این فرصت استفاده کرده و تمام زوایای گوشی جدید سامسونگ را به ما نشان می‌دهد. احتمالا سامسونگ دو هفته‌ی دیگر و در روز بیست و یکم ژانویه (دوم بهمن ماه) از محصولات جدید خانواده‌ی سی پرو شامل گلکسی سی 7 پرو و مدل های سی 5 پرو و سی 9 پرو رونمایی رسمی به عمل بیاورد.

در  تصویری که از بخش تنظیمات گوشی گرفته شده است، شماره مدل SM-C7010 مشخص شده که می‌توانیم آن را به عنوان مدرکی محکم برای واقعی بودن این تصاویر از گوشی گلکسی سی 7 پرو سامسونگ بدانیم. آن طراحی دارای سه خط نوار آنتن باریک برای سری سی سامسونگ و یک قاب ژله‌ای شفاف نیز در تصاویر این اسمارت فون طلایی‌رنگ قابل تشخیص است؛ از آنجا که رنگ صورتی (رز گلد) برای مدل سی 9 پرو تایید شده است، احتمالا مدل سی 7 پرو نیز با این رنگ قابل خریداری خواهد بود.

لو رفتن تصاویری باکیفیت از گوشی گلکسی سی 7 پرو سامسونگ

نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۶، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سلفی، باتری با ظرفیت شارژدهی ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو از دیگر مشخصات گوشی گلکسی سی 7 پرو سامسونگ محسوب میشوند که احتمالا با قیمت تقریبی ۴۰۴ دلار به فروش خواهد رسید.

لو رفتن تصاویری باکیفیت از گوشی گلکسی سی 7 پرو سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اگه واستون مصرفه جواب بدید

  2. دقیقا نسخه پرو بامعمولیش چه تفاوتی داره؟