رونمایی از طرح تولید گوشی قابل انعطاف Royole FlexPhone در CES 2017

رونمایی از طرح تولید گوشی قابل انعطاف Royole FlexPhone در CES 2017

به تازگی از طرح جدیدی تحت عنوان گوشی قابل انعطاف Royole FlexPhone در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۷ رونمایی شده است که از نام آن می‌توانید هدف اصلی سازندگان را متوجه شوید. این اسمارت فون که به صورت یک پروتوتایپ مفهومی مطرح شده است، از سوی Royole معرفی شده و قرار است که یک گوشی هوشمند با نمایشگر لمسی قابل انعطاف و رنگی را در اختیار کاربران قرار دهد.

زمانی که شما از گوشی قابل انعطاف Royole FlexPhone به طور معمولی استفاده کنید، تنها یک اسمارت فون نرمال را در اختیار خواهید داشت. اما زمانی که کارتان با آن تمام می‌شود، می‌توانید با بهره‌گیری از سنسورهای انعطاف‌پذیری هوشمند آن، گوشی را تا کرده و به دور دست‌تان بپیچید تا به صورت یک ساعت هوشمند و یا یک دستبند سلامتی از آن بهره ببرید.

در زمان دریافت تماس در این حالت نیز میتوانید از قابلیتی تحت عنوان Speakerphone استفاده کنید و یا گوشی را به حالت اولیه درآورده و به تماس دریافتی خود پاسخ دهید. زمانی که گوشی قابل انعطاف Royole FlexPhone به دور دست کاربران پیچیده شده است، قابلیت ردیابی حرکات ورزشی، اندازه‌گیری ضربان قلب، اندازه‌گیری تعداد قدم‌های طی شده توسط کاربر و محاسبه‌ی میزان مسافت پیموده‌ شده توسط او وجود دارد.

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه‌ی گوشی قابل انعطاف Royole FlexPhone اعلام نشده است

گوشی قابل انعطاف Royole FlexPhone با وزن تقریبا ۱۰۰ گرمی، تنها ۵.۵ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و علاوه بر این که قابلیت قرار دادن یک سیمکارت داخل آن وجود دارد، کاربران می‌توانند از امکانات سیستم عامل اندروید گوگل نیز بر روی دیوایس قابل انعطاف خود بهره ببرند. البته یکی از نقاط منفی این طرح آزمایشی که احتمالا طی ماه‌های آینده و با پیشرفت بیشتر، نمونه‌های عملیاتی آن تولید خواهد شد، این است که تنها حداکثر از اینترنت ۳ جی پشتیبانی خواهد کرد و کاربران نمی‌توانند از سرعت و کارایی فوق‌العاده‌ی نسل چهارم اینترنت موبایل بر روی آن برخوردار شوند.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. awlieeeee….kashkiii hamchin fanavariii dar iran bud