جعبه گوشی اندرویدی نوکیا

لو رفتن تصویر احتمالی جعبه گوشی اندرویدی نوکیا به همراه مشخصات آن

اخیرا تصویری از جعبه و بسته‌بندی گوشی اندرویدی معرفی نشده نوکیا، در اینترنت پخش شده است. در تصویر احتمالی جعبه گوشی اندرویدی نوکیا ، علاوه بر مشاهده هر دو سمت دستگاه و نحوه طراحی آن، بخش‌هایی از مشخصات سخت افزاری نیز به چشم می‌خورد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که قسمت پشتی و جلویی این گوشی، به طراحی نوکیا دی 1 سی (Nokia D1 C) که عکس آن مدتی قبل به عنوان تصویر محصول اندرویدی آتی نوکیا پخش شد، شباهت بسیار زیادی دارد.

جعبه گوشی اندرویدی نوکیابا نگاهی به مشخصات حک شده بر روی جعبه گوشی اندرویدی نوکیا ، به موارد جالبی می‌رسیم. گوشی آتی نوکیا با بدنه آلومینیومی، به طور پیشفرض از اندروید نسخه 7.0 استفاده می‌کند. این محصول از قرار معلوم در دسته‌بندی فبلت‌ها قرار گرفته و به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) مجهز شده است. درباره پردازنده و بخش حافظه آن، باید به چیپست اسنپدراگون مجهز به هشت هسته، حافظه رم 4 و فضای داخلی 64 گیگابایت اشاره کرد که در مجموع توان پردازشی دستگاه را بدون شک تضمین می‌کنند. اگر کاربری این میزان از حافظه داخلی را کافی نیافت، می‌تواند از کارت حافظه جانبی برای افزایش ظرفیت استفاده کند.

اطلاعات جعبه گوشی اندرویدی نوکیا وعده سخت افزاری قدرتمند را می‌دهند

در بخش پشتی، گوشی اندرویدی نوکیا به یک دوربین 16 مگاپیکسلی مزین شده است، در حالی که تماس‌های تصویری و عکاسی سلفی آن توسط یک سنسور 8 مگاپیکسلی مهیا می‌شود. اگر تمامی مشخصات دیده شده بر روی جعبه گوشی اندرویدی نوکیا واقعی باشند، باید صدای دالبی ATMOS را از دیگر ویژگی‌های گوشی اندرویدی بعدی نوکیا یاد کنیم. همان‌طور که پیشتر نیز ذکر کردیم، انتظار می‌رود تا با فرا رسیدن سال 2017، نوکیا چندین گوشی اندرویدی مختلف را به بازار ارائه کند. به احتمال بسیار زیادی تعدادی از این محصولات را در نمایشگاه MWC شهر بارسلون در سال جاری خواهیم دید.

جعبه گوشی اندرویدی نوکیا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*