پکیج Sky سرویس ویوینت

با پکیج جدید سرویس ویوینت ، یک خانه هوشمند تمام عیار داشته باشید

شرکت ویوینت (Vivint) یک ارائه کننده سرویس خانه هوشمند است و امروز از پکیج هوش مصنوعی Sky برای سیستم خانگی خود، سرویس ویوینت رونمایی کرد. این کمپانی میگوید که Sky از الگوریتم های ماشین یادگیری استفاده می‌کند و داده‌ها توسط دستگاه های مختلف نصب شده به آن نظیر ترموستات‌ها و دوربین‌ها جمع آوری می‌شوند تا به صورت روتین کاربران در منزل نیستند هم انرژی ذخیره شود. این پکیج جدید در اختیار تمامی مشترکین شرکت مذکور شامل مشترکین عادی نیز خواهد بود.

سرویس ویوینت کمی نسبت به دستگاه های خانگی هوشمند که طی سال‌های اخیر به محبوبیت رسیده‌اند متفاوت است. این ویوینت یک سیستم کاملی از خانه هوشمند شامل سنسورها، دستگاه‌ها و پشتیبانی از نست (Nest) و آمازون اکو (Amazon Echo) را با قیمت آغازی 99 دلار عرضه می‌کند و هزینه اشتراک ماهیانه بسته به مقدار دیوایس هایی که به این سیستم متصل هستند بین 50 تا 70  دلار متغیر خواهد بود. این هزینه نصب، راه اندازی و پشتیبانی از سیستم را شامل خواهد شد.

شرکت ووینت می‌گوید که این نوع رویکرد مشکلات خانه هوشمند را تا حد زیادی کاهش خواهد داد و سردرگمی شما، در زمانی که این دسته از محصولات را خریداری و نصب می‌کنید، عملا دیگر وجود نخواهد داشت.

پکیج Sky سرویس ویوینت

پکیج هوش مصنوعی Sky به وسیله سنسورها و دستگاه‌های متصل، اطلاعات مهم مربوط به عادت‌ها نظیر زمان بیدار شدن، رفتن به رخت خواب و یا خارج شدن شما از منزل را جمع آوری می‌کند. آن سپس به واسطه همین عادت‌های شما می‌تواند به صورت خودکار چراغ‌ها را خاموش کرده، قفل درها را باز کرده و ترموستات‌ها را خاموش کند. شاید شما فکر کنید این ویژگی های یادگیری بی‌شباهت به ترموستات هوشمند Nest نیست، اما از آنجایی که ویوینت بسیاری از دیوایس ها (به طور متوسط 14 دستگاه نصب شده توسط مشتریان) و سنسورها را حفظ و ادغام می‌کند، بدون شک اطلاعات بیشتری را در دست خواهد داشت تا در اختیار اتوماسیون خود قرار دهد.

با پکیج Sky سرویس ویوینت ، از بیرون منزل آمازون اکو را مدیریت کنید

همچنین این پکیج مخصوص سرویس ویوینت قادر است با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی Vivint توسط گوشی هوشمند شما در زمانی که بیرون از منزل هستید کنترل شده و دستورهای صوتی شما را به دستیار آمازون اکو موجود در منزلتان برساند. هرچند کمپانی سازنده در حال کار بر روی سرویس هوشمند خود است تا شما را به طور کلی از تنظیمات دستی بی‌نیاز کرده و خود تمام کارها را به صورت اتوماتیک انجام دهد.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*