Asus با مانيتور هاي جديد سري Designo به IFA می آید

شرکت Asus هم قصد دارد با دست پر به نمایشگاه IFA بیاید. طبق آخرین اخبار دو محصول جدید این شرکت در زمینه مانیتور ها مدل های MX279H و MX239H میباشند که از سری Designo هستند. در این مانیتور ها از سیستم LED استفاده شده است و هر دو دارای زاویه دید بسیار مناسب ۱۷۸ درجه ای میباشند. دیگر ویژگی این محصولات نازکی فوق العاده آنها میباشد. این مانیتور ها در سایز های ۲۳ و ۲۷ اینچ عرضه خواهند شد.

با استفاده از این مانیتور ها میتوانید بیشترین بهره برداری را از فضا داشته باشید زیرا علاوه بر داشتن ضخامت بسیار کم ، صفحه نمایش بزرگ باعث میشود که بتوانید امور مختلفی را در یک مانیتور اداره کنید. کیفیت نمایش این دستگاه ها به صورت Full HD میباشد و هر دو مدل دارای دو پورت HDMI میباشند.
از دیگر قابلیت های موجود در این دستگاه ها میتوان به فناوری SonicMaster اشاره کرد Asus بر روی آنها قرار داده است و کیفیت صدا بی نظیری را ارائه میدهد. همان طور که در تصاویر مشاهده میکنید محیط پشت هر دستگاه سیاه رنگ است و کلید های کنترل نیز در قسمت جلویی و بر روی پنل نقره ای قرار گرفته است. تاکنون درباره قیمت این محصول اطلاعاتی منتشر نشده است و باید تا معرفی آن در همایش IFA صبر کنیم.


منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*