تصاویر رندر شده گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ

انتشار تصاویر رندر شده گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ

با فروکش کردن طب اخبار نمایشگاه CES 2017، بار دیگر شاهد اوج گرفتن شایعات پیرامون گوشی هایی همچون ال ‌جی جی 6 (GL G6) و گلکسی اس 8 (Galaxy S8) هستیم که قرار است در نمایشگاه MWC 2017 از آنها رونمایی شود. در همین راستا ساعاتی پیش تصاویر رندر شده گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ توسط یکی از منابع نزدیک به شرکت کره‌ای منتشر شد.

اگرچه تا پیش از این نیز برخی تصاویر از کیس‌های پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شده با این حال تصاویر رندر شده گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ از چنان وضوح و کیفیتی برخوردار هستند که نمی‌توان در حقیقی بودن آن‌ها شک کرد.

از آنجا که هم اخبار قبلی و هم شایعات جدید همگی بر حذف دکمه فیزیکی هوم در موبایل گلکسی S8 اشتراک نظر دارند، سامسونگ احتمالاً سنسور اثر انگشت را در زیر نمایشگر تعبیه خواهد کرد. در همین حال شنیده می‌شود که این شرکت از سنسور اثر انگشت التراسونیک کوالکام در پرچمدار بعدی خود استفاده خواهد کرد؛ این نکته به وضوح در تصاویر رندر شده گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ نیز مشاهده می‌شود.

 تصاویر رندر شده گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ

منبع خبر اگرچه از گوشی در تصاویر با نام گلکسی اس 8 (Galaxy S8) یاد می‌کنند، با این حال برخی منابع دیگر به تازگی گزارش داده‌اند که این محصول دارای یک برادر بزرگ‌تر به نام گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) هم خواهد بود که برخلاف مدل پیش‌فرض، از دوربین دوگانه در قاب پشتی بهره می‌برد.

یکی دیگر از قابلیت‌های گلکسی اس 8 سامسونگ احتمالا بهره‌مندی از سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار است. شایعات قبلی تاکید می‌کردند که اسکنر عنبیه چشم در سمت چپ سنسور سلفی (مانند مدل به کار رفته در گلکسی نوت 7) تعبیه شده، با این حال تصاویر رندر شده جدید تعبیه آن را در سمت راست دوربین نشان می‌دهد.

انتظار داریم که گلکسی اس 8 سامسونگ به نمایشگری 5.7 اینچی مجهز شود و در سوی دیگر مدل پلاس آن نیز از نمایشگری 6 یا 6.2 اینچی بهره ببرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول بالا رده می‌توان به تراشه اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895، 4 یا احتمالا 8 گیگابایت حافظه رم و برخورداری از جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اون قسمت ک نوشته شده ایکنر تشخیص چهره در گلکسی نوت ۷ بوده رو اصلاح کنید iris scanner یا اسکنر عنبیه چشم‌هستش…
    منتظر گلکسی اس ۸ هستم‌شدیییید?

  2. جک هدفون نداره