احتمال عرضه‌ی اندروید 7.0 نوقا برای هانر 8 در روز بیست و هفتم دی ماه

احتمال عرضه‌ی اندروید 7.0 نوقا برای هانر 8 در روز بیست و هفتم دی ماه

احتمالا عرضه‌ی اندروید 7.0 نوقا برای هانر 8 (Huawei Honor 8) در روز بیست و هفتم دی ماه (۱۶ ژانویه) عملی می‌شود. این خبر غیر منتظره، موضوعی است که توسط بخش ژاپنی کمپانی هواوی و در جریان یک کنفرانس خبری که ساعاتی پیش برگزار شده، به اطلاع کاربران این برند چینی رسیده است.

انتشار اندروید 7.0 نوقا برای هانر 8 علاوه بر این که قابلیت‌های جدید ورژن جدید پلتفرم موبایل گوگل را برای کاربران این محصول به ارمغان می‌آورد، دارای تغییر مهم دیگری نیز خواهد بود. بعد از این آپدیت، کاربران می‌توانند از رابط کاربری اختصاصی EMUI 5.0 بهره ببرند، این در حالی است که کاربران هانر هشت در حال حاضر تنها می‌توانند تجربه‌ی استفاده از رابط کاربری EMUI 4.1 را به دست آورند.

پیش از این مدیران هواوی طی اظهار نظری رسمی اعلام کرده بودند که عرضه‌ی اندروید 7.0 نوقا برای هانر 8 که حاوی این نسخه‌ی جدید از رابط کاربری نیز خواهد بود، در ماه فوریه (اواسط بهمن تا اواسط اسفند ماه) انجام خواهد شد. اما حالا مشخص شده که این به‌روزرسانی مهم با حجم ۱.۹۷ گیگابایت قرار است خیلی زودتر اتفاق بیافتد و کاربران این اسمارت فون میان رده‌ می‌توانند زودتر از تعدادی از پرچمداران برندهای دیگر از امکانات اندروید نوقا لذت ببرند.

عرضه‌ی اندروید 7.0 نوقا برای هانر 8 تنها در ژاپن رخ می‌دهد؟

البته یک نکته‌ی مهم نیز وجود دارد و آن هم این است که احتمال عرضه‌ی انحصاری این نسخه برای کاربران گوشی هانر 8 در محدوده‌ی جغرافیایی محدود نیز وجود دارد. یعنی در واقع شاید تنها کاربران ژاپنی می‌توانند از این به‌روزرسانی بهره ببرند و ویژگی‌هایی نظیر رابط کاربری اختصاصی EMUI 5.0 که به قابلیت یادگیری ماشینی برای تشخیص اولویت اپلیکیشن‌های استفاده شده از کاربر و انجام تنظیمات گوشی به طور اتوماتیک برخوردار است، قرار نیست که به این زودی‌ها در اختیار کاربران سایر نقاط جهان قرار بگیرد. به هر حال برای اطلاع قطعی از این موضوع کافی است که تا کمتر از دو روز دیگر منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بلاخره تلفظش آنر هست با هانر؟

    • امیر جان تلفظ صحیح کلمه‌ی Honor به معنی افتخار، «آنر» هست
      اما به دلیل جا افتادن این کلمه بین کاربرای فارسی زبان ما هم از این عبارت استفاده میکنیم.